.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 12.cze.2025 02:20:27

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: S2 SILNIK KROKOWY NIERUWNE OBROTY
PostNapisane: 19.lut.2005 14:22:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2005 18:19:38
Posty: 32
Lokalizacja: Lublin
Na wolnych obrotach buczy, co z tym zrobić ??

_________________
PETER


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lut.2005 16:31:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
ja nie mam regulatora wolnych obrotów i jest dobrze.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lut.2005 18:23:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2005 18:19:38
Posty: 32
Lokalizacja: Lublin
LEO, ja też nie mam ale mechanik powiedzał że pada mi krokowy,

_________________
PETER


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2005 10:03:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.lip.2003 16:37:25
Posty: 328
Lokalizacja: Kalisz
Mechanik to lepiej niech się nie zabiera za 3B

_________________
99-01 Kadett 1,6
01-03 Astra 1,6 16
03-04 Coupe 2,8Q
04-05 S4 2,2T
04-05 Punto Jtd
05-05 B4 Tdi Avant
05-06 GTI edition 94`
06-08Honda civic VTI eg9
08-08 Skoda Fabia
08-08 VW golf 1J0
09-09 SKODA Fabia 5J
10-11 Skoda Octavia RS
11-13 Skoda Superb
13-14 Skoda Octavia 1Z
obecnie Audi A6 C5 1.8T


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2005 10:36:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
A był w styczniu u mnie znajomy, ale z 200 10V. Padł mu "silniczek krokowy". Zrobiłem mu sportową przeróbkę i wywaliłem ten zawór. Sprawa trwała 30 minut i teraz znajomy jest zadowolony. Różnica jest taka, ze odpala auto z wciśniętym pedałem przyspieszenia i musi chwilkę silnik podtrzymać zanim załapie temperaturkę. Ale króciutko. Jak jesteś ciekawy jak..., to zmień warsztat... 3B to nie jest zwykły silnik i wymaga niezwykłego mechanika... :)

p.s. Ten sposób stosują też warsztaty instalujące lpg...

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2005 10:39:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.gru.2003 01:32:22
Posty: 843
Lokalizacja: Lublin
czy masz na mysli zrobienie dziury w przepustnicy??

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2005 11:16:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Oczywiście. Najpierw były testy. Wywaliłem zawór i w miejsce niego wstawiłem taki korek z otworkiem 3 mm. Silnik jest w słabej kondycji, także większy otworek nie wchodził w grę. Okazało się,że jest super i wtedy dopiero nawierciłem przepustnicę. Patent jest często stosowany przez gazowników. Robią też taki numer z samym zaworem wstawiając do niego śrubę i regulują otwarcie zaworu mechanicznie. Elektrykę odłączają. Nigdy nie byłem przekonany do tej metody, ale po telefonie do poważnego moim zdaniem autorytetu w dziedzinie Audi i potwierdzeniu, ze ten sposób można stosować i jest "zdrowy mechanicznie" szczególnie w autach mocno wysilonych, zmieniłem zdanie. U siebie nie musiałem go stosować. Nikogo do tego nie namawiam. Rozwiązania seryjne są najlepsze, póki auto jest sprawne. Warto też dodać...że czym auto starsze tym zawodniejsze...a pozbycie sie zbędnego osprzętu, który może napsuć nam nerwów gdzieś w szczerym polu daleko od cywilizacji...uważam za słuszne.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2005 11:44:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2005 18:19:38
Posty: 32
Lokalizacja: Lublin
Kefirku lubię Cię różnica jest taka że Ty masz ogromną wiedzę a ja jej nie mam pewnie się spotkamy niedługo pozdrawiam

_________________
PETER


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2005 11:58:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Ja swoją wiedzą dzielę się jężeli mogę... :) Nie jest taka duża... Heh...w wakację będę w okolicach Lublina...To moje korzenne strony... :)

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2005 12:59:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2005 18:19:38
Posty: 32
Lokalizacja: Lublin
Serdecznie zapraszam do LUBLINA PILACHGT dał mi sporo informacji napewno spotkamy się na najbliższym zlocie a jak będziesz leciał do LBN to daj cynk

_________________
PETER


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: