.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.cze.2025 14:32:59

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Problem z silnikiem 2.0 ABK w B3 szarpie
PostNapisane: 26.lut.2005 08:49:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lis.2004 01:34:30
Posty: 434
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Mam problem z mija niunia autkiem zarównoa na benzynie jak i na gazie szarpie przy 2000 obr ponizej ani powyzej tej wartosci problem nie wystepuje. Na wolnych obrotach problem ten nie wystepuje. Szarpanie silnikiem wyglada tak jakby brakowalo mu paliwa. Bardziej odczuwalne jes na zimnym silniku. Wymieniłem przewody kopułke palec wszystkie filtry czujnik temp. wtrysku rozruchowego i czujnik Hala i nic nie pomogło. Autko jeszcze przed włożeniem gazu zachowywało sie w ten sposób. Odczuwalna jest mniejsza moc autka do 2000 obr dopiero powyzej tej wartosci zaczyna sie ładnie wkrecac.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lut.2005 19:02:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lut.2005 19:00:11
Posty: 8
Lokalizacja: Szczecin
Witam serdecznie miałem to samo ale w b4 pomogła wymiana sondy lambdy koszt okolo 150 do 300 zl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2005 11:10:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lis.2004 01:34:30
Posty: 434
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Wymienie jeszcze sonde tak jak radzisz bo skonczyly mi sie juz pomysły. Dzieki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2005 11:51:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2005 11:15:53
Posty: 79
Lokalizacja: Katowice
Hej !

Mam pobdobny problem w b4 ABT. Tzn. nie uznawałem tego za problem dopuki nie zobaczyłem takiego posta... uważałem to za normalne. Standartowo wyjeżdzając z garażu nic się nie dzieje, jednak aby wyjechać na trasę musze pokonać mostek o dość dużm koncie nachylenia :p (w zimę bez zimówek można zjeżdzać jak na sankach :diabel:). Gdy już go pokonam i wyjeżdzam na prostą (trzymając całyczas nogę na gazie bez najmniejszego drgnięcia po 2 sek. samochód zwalnia, aby potem mną trochę porzucać :):.
Zresztą... dzieje się też tak bezpośrednio na prostej gdy samochód trochę postoi.
Po tym jednorazowym monencie już dalej się to nie zdarza. Więc też wydajne mi się, że tylko na zimnym silniku...
Nie mam jednak najmnieszego pojęcia co może być przyczyną :/

_________________
Audi A4 B5 1998r 150 PS; 2.5 Tdi AFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Sprawdz to!
PostNapisane: 27.lut.2005 12:40:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lut.2005 19:00:11
Posty: 8
Lokalizacja: Szczecin
Jeszcze jedno ja aby sprawdzic czy to jest sonda poprostu ja odlaczylem i jezdzilem przez chwile bez niej i bylo ok - wystarczy ze ja odlaczysz od gniazda na kablu - jesli bedzie ok to jest to ona ale pamietaj ze bez niej dlugi jezdzic nie powinienes tylko w ramach testu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lut.2005 11:13:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lis.2004 01:34:30
Posty: 434
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Dobry pomysł zanim kupie nowa przetestuje bo szkoda marnowac kase


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.mar.2005 01:30:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lut.2005 19:00:11
Posty: 8
Lokalizacja: Szczecin
nie zapomnij podzielic sie z nami wszystkimi efektami twojego testu :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.mar.2005 07:01:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4652
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
U mnie sa te same objawy tez mi szarpie i zwalnia a potem jest ok. To jest denerwujace szczegolnie rano gdy silnik jest zimny. Do wymiany mam filtr paliwa, a myslalem ze to jego wina bedzie. Czyzby jednak sonda Lambda padala ? :/ Jak juz sprawdzisz wszystko to napisz co bylo. :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.mar.2005 23:55:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sty.2005 23:25:25
Posty: 52
Lokalizacja: Hamburg / Katowice / Zabrze
Wieczor,
Typowy problem w ABK jest np. przekaznik sterujacy pompa paliwa, lub przekaznik sterujacy zasilanie do computera.

Pozdrawiam

_________________
Audi Cabrio 1996
ABK

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.mar.2005 15:33:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.paź.2004 21:45:03
Posty: 331
Lokalizacja: Warszawa
Czy wiesz gdzie sie znajduja te przekazniki. prosze o pomoc
Cytuj:
Typowy problem w ABK jest np. przekaznik sterujacy pompa paliwa, lub przekaznik sterujacy zasilanie do computera.
:peace:

_________________
Audi b-4 2.0 E


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.mar.2005 12:18:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lis.2004 01:34:30
Posty: 434
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Wydaje mi sie ze przekaznik odpada bo ten sam objaw mam na gazie. Jutro zrobie test z sondą i zobaczymy co wyjdzie :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.mar.2005 21:53:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4652
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
BlackSpider no i co bylo przyczyna ? kurka wymienilem filtr paliwa i dalej takie objawy sa ja ty masz. Podejrzane urzadzenia : sonda lambda, wtrysk Bosch Mono Motronic, pompa paliwa ? Moze podpiecie na komputer cos by pomoglo postawic diagnoze. Co to moze byc ? Nie zawsze tak sie dzieje :|

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.mar.2005 22:10:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Przepływomierz, czujnik temperatury, czujnik położenia wału...
Mam podobnie ale tylko na ciepłym silniku. Jutro stawiam na diagnostyke, mam ndzieje ze dojdą co i jak.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2005 15:13:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lis.2004 01:34:30
Posty: 434
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Wymieniłem sonde co troszke mnie szarpnelo po kieszeni :| ale niunia wkoncu smiga jak powinna zniknol problem z szarpaniem i autko jakies zwawsz sie zrobilo i jkby mniej pali (nie ma ja autosugestia) :diabel:
Przy okazji wymienilem filtr paliwa i wykrecilem zbiornik wyplukalem z niego troche syfu i autko teraz simga ze az milo :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2005 23:34:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4652
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
No wreszcie doszedlem co jest ze szarpie mi czasem podczas jazdy. Okazalo sie ze silnik lapie lewe powietrze a spowodowane to jest tym, ze pekniety jest gumowy kolnierz ( sprawdzilem w ETCE i Etosie) Kolnierz ten jest przykrecony do kolektora ssacego, a na nim jest caly uklad wtryskowy zamocowany. Okazalo sie ze jest przerwany na calej dlugosci. Wystarczy ze przechyle obudowe filtra powietrza to silnik gasnie. To jest wlasnie efekt tego ze guma jest juz zuzyta poprzez wysoka temperature i opieranie sie mechanikow o obudowe filtra powietrza :D.

Problem dotyczyl silnika 2.0 ABT ale jezeli kiedykolwiek ktos by mial podobny problem to nie wymieniajcie od razu filtra paliwa i nie jedzcie podlaczac auta na komputer, tylko sprawdzcie dokladnie dolot powietrza. Dalo sie to wykryc przez to ze syczalo powietrze i okazalo sie ze to dolot jest nieszczelny.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: