.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.cze.2025 16:19:29

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Wymiana uszczelniaczy zaworowych
PostNapisane: 02.mar.2005 20:50:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sty.2005 23:40:20
Posty: 179
Lokalizacja: Jaworzno
Mam pytanko czy w silniku 2.0 16V ACE aby wymienić uszczelniacze zaworów trzeba ściągnąć głowicę czy wystarczy jakoś przed wymianą je podwiesić co obniżyło by koszt całej zabawy oraz ile taka impreza by kosztowała.
Acha właśnie ile na takim silniku można przejechać kilometrów aby nie trzeba było robić kapitalnego remontu (pod warunkiem że nie był oczywiście zajeżdżany).

_________________
Audi 80/B4 QUATTRO COMPETITION EDITION 2.0 16V 140KM ACE + GAZ BRC 94r - HISTORIA 2004 do 2007
Audi A4 1.9TDI 110KM avant 98r - jeszcze chwile
Audi A4 B7 1.9TDI avant 2006r - moja nowa miłość :)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.mar.2005 20:58:11 
Moderator
Online

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
silnik ma dozywotnia gwarancje ... wiec jezeli nie bedziesz jezdzil bez oleju i zawsze silnik bedzie w pelni sprawny to nie ma limitu likometrow natomiast wszystkie niedomagania osprzetu silnika wlcznie z samym silnikiem obnizaja jego zywotnosc ...ale trudno powiedziec o ile przy zalozeniu ze wyjsciowa wartosc zywotnosci jest nieskonczenie wielka a co do uszczelniaczy to jezelio juz jestes pewien ze to uszczelniacze to napewno prowadnice zaworow tez maja luzy i warto zrobic cala glowice a nie tylko gumki a w tym celu warto zdiac ja

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.mar.2005 22:43:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2003 16:25:30
Posty: 999
Lokalizacja: Jelenia Góra
e tam uszczelniacze się bez problemu zmienia bez zdejmowania głowicy - jest do tego taki bajerek który wkręca się zamiast świecy i podaje ciśnienie z kompresora powietrza. To właśnie ciśnienie trzyma zawory zamknięte podczas wymiany. Problem tylko w tym zęby mechanik miałtakie coś no i ile za to będzie chciał to już jego widzimisię.

_________________
kiedyś były: Audi 200 quattro 1B i 3B; zglebione B4 2,8 quattro; S4 2,2 T;
teraz jest błękitna Laguna i ... zostanie na dłużej, lecz jednak ... stara miłość nie rdzewieje :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.mar.2005 19:23:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sty.2005 23:40:20
Posty: 179
Lokalizacja: Jaworzno
A czy do wymiany tych prowadnic też wystarczy ten patencik zamiast świecy czy tam już trzeba będzie całą głowicę zdejmować i robić przy okazji szlif. Bardzo mnie to nurtuje bo będe musiał się za to zabrać a nie chce aby mnie koszty dobiły.

_________________
Audi 80/B4 QUATTRO COMPETITION EDITION 2.0 16V 140KM ACE + GAZ BRC 94r - HISTORIA 2004 do 2007
Audi A4 1.9TDI 110KM avant 98r - jeszcze chwile
Audi A4 B7 1.9TDI avant 2006r - moja nowa miłość :)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.mar.2005 20:35:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.wrz.2003 21:55:02
Posty: 12
Lokalizacja: Kluczbork
co????a co z tymi otwartymi zaworami!!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.mar.2005 20:54:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.sty.2005 22:33:05
Posty: 149
Lokalizacja: KATOWICE GG1281598 tel606133929
jakimi otwartymi o czym ty bredzisz?????
zeby sie dostac do uszczelniaczy musisz zdjac walek wiec wszystkie beda zamkniete pomysl :diabel: a tak a`propos to ja to zawsze robie wpychajac juz przy zdjetym walku sznurek przez swiece do cylindra i dociskam tlokiem i jeszcze mi nigdy nic sie nie stalo niemilego pozdrawiam :peace:

_________________
ObrazekObrazekObrazek
B2 1.8gaznik B/G----->poszlo do zyda
C3 90r 2.3NF B/G AVANT-------->S P R Z E D A M<-------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.mar.2005 21:39:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
ja wymieniałem u siebie uszczelniacze :) bez sciągania głowicy koszt 150 zł + uszczelniacze

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.mar.2005 21:51:39 
Moderator
Online

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
Lofi napisał(a):
A czy do wymiany tych prowadnic też wystarczy ten patencik zamiast świecy czy tam już trzeba będzie całą głowicę zdejmować i robić przy okazji szlif. Bardzo mnie to nurtuje bo będe musiał się za to zabrać a nie chce aby mnie koszty dobiły.


szlif glowicy musisz robic tak czy inaczej jak ja sciagasz to sie nazya planowanie czyli wyrowanie ... to kosztuje 50 pln ... natomiast wymiana prowadnic jest mozliwa tylko po zdemontowaniu zaworow i radze zrobic to raz a dobrze bo jedna z bezposrednich przyczyn brania oleju przez gumki zaworowe sa wybite proweadnice ktore powoduja luz boczny zaworow a to z kolei wybija gumki i chcac zaoszczedzic kase wymieniajac gumki bez sciagania glowicy mozemy przelacic w efekcie bo za jakis czas ( dosc krotki okres) olej znowu zacznie znikac ... gumki nie zaczynaja puszcac bez powodu . albo sa stare i jezdzily na slabym oleju i duzo przejechaly a wtedy prowadnice tez sie zuizywaja albo auto dlugo stalo i gumki dostaly wilgoci przez co bardzo szybko sie zuzyly a wtedy prowadnice moga byc Ok ...tylko niech ktos mi pokaze auto ktore dlugo stalo :]
99% przypadkow kiedy w aucie trzeba wymienic uszczelniacze to przypadki ich zuzycia w wyniku dlugiej eksploatacji

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.mar.2005 00:14:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sty.2005 23:40:20
Posty: 179
Lokalizacja: Jaworzno
Dzieki Hans teraz wiem na czym stoję tylko mnie zastanawia ta cena za planowanie głowicy 50zl jak byłem u mechanika to mi powiedział 450zł za planowanie. U nas z Jaworzna większość mechaników wozi głowice do Mikołowa pewnie dlatego taka cena ale żeba aż taka różnica.

_________________
Audi 80/B4 QUATTRO COMPETITION EDITION 2.0 16V 140KM ACE + GAZ BRC 94r - HISTORIA 2004 do 2007
Audi A4 1.9TDI 110KM avant 98r - jeszcze chwile
Audi A4 B7 1.9TDI avant 2006r - moja nowa miłość :)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.mar.2005 06:44:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Lofi napisał(a):
Dzieki Hans teraz wiem na czym stoję tylko mnie zastanawia ta cena za planowanie głowicy 50zl jak byłem u mechanika to mi powiedział 450zł za planowanie. U nas z Jaworzna większość mechaników wozi głowice do Mikołowa pewnie dlatego taka cena ale żeba aż taka różnica.
Mysle że 450PLN to kosztuje planowanie, dotarcie zaworów ,osiowanie wałka, i prześwietlenie.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.mar.2005 18:07:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lis.2004 20:00:10
Posty: 189
Lokalizacja: Kraków
mały v8 napisał(a):
Lofi napisał(a):
Dzieki Hans teraz wiem na czym stoję tylko mnie zastanawia ta cena za planowanie głowicy 50zl jak byłem u mechanika to mi powiedział 450zł za planowanie. U nas z Jaworzna większość mechaników wozi głowice do Mikołowa pewnie dlatego taka cena ale żeba aż taka różnica.
Mysle że 450PLN to kosztuje planowanie, dotarcie zaworów ,osiowanie wałka, i prześwietlenie.



Do Krakowa masz nie daleko.Z samą głowicą możesz podjechać..Goście zrobią planowanie za 50pln. :peace:

_________________
Obrazek
2.0 16V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.mar.2005 18:52:02 
Moderator
Online

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
tak jak Mały napisal, 450 to koszt calej regeneracji glowicy ... poprostu idiotyzmem byloby sciagniecie glowicy wymiana samych gumek i jej planowanie ... przy okazji robi sie wszystko , czyli tak jak Mały napisal wlacznie z wymiana prowadnic i to wtedy kosztuje 450 pln i masz pewnosc ze silnik nie powinien przez glowice lyknac ani grama oleju , malo tego po takim sprawdzeniu masz pewnosc ze glowica nie jest popekana i jest w pelni szczelna

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.mar.2005 18:59:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2004 22:35:58
Posty: 23
Lokalizacja: Wrocław
Yooo25 ,gdzie wymienialeś te uszczelniacze? We wrocku?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: