.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 11.cze.2025 20:57:08

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: cos mi ladowanie swiruje...
PostNapisane: 16.mar.2005 08:39:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
witam, moze ktos z was mial podobne objawy. ostatnio zauwazylem, ze cos jest nie do konca w porzadku z ladowaniem w mojej bialej strzale. Czasami gdy stoje np. na skrzyzowaniu widze ze napiecie ladowania mi pulsuje... czasami np widze na wolnych obr. jak dyga mi wskazowka ladowania np 1*na sekunde takze widac jak swiadla mi pulsują, czasem troszke szybciej 2-3 to pulsuje takze na wolnych, gdy przygazowuje to ta pulsacja tak jakby jest płytsza i chyba delikatnie szybsza. po jakimś czasie jazdy wraca calosc do normy.

dodam ze na poprzednim regulatorze napiecia kiedys zauwazylem taki stan rzeczy i na nowym jest to samo. optycznie nie zauwazylem na komutatorze jakichś istotnych ubytków :)

co to moze być, bo jak na razie nie mialem okazji molestować alternatora??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.mar.2005 10:31:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.cze.2004 15:25:47
Posty: 201
Alternator się kończy może szczotki. może tuleje...jedź do jakiegoś elektromechanika to ci to naprawi. W moim C4 wymieniałem szcztoki i tuleje koszt około 120 PLN.

_________________
Audi 100 C4 2,5 TDI AAT ;)
Audi Quattro Coupe 2,3 HY
Audi A4 1,6 AUTOMAT ;) A JAK ...
REZANKA:
Podświetlenie nawiewów :)
Podświetlenie termometru :)

Obrazek

http://members.cardomain.com/diesel_monster
http://www.audidrivers.de - wybrać 100 C4 i szukać mnie gdzieś na końcu :) pierwszy polak !!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.mar.2005 14:13:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.sie.2003 12:38:47
Posty: 245
Lokalizacja: Warszawa-Ursus
miałem identyczne objawy
padło łożysko , zatarte obracało się w gnieżdzie
nie było osiowości i robiły się małe zwarcia
sprawdż czy klemy ci się grzeją

_________________
A100 87r. 2.3NF
A100 Q 90r. 2.3KU
A100 93r. 2.3AAR


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.mar.2005 14:33:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
stefan napisał(a):
miałem identyczne objawy
padło łożysko , zatarte obracało się w gnieżdzie
nie było osiowości i robiły się małe zwarcia
sprawdż czy klemy ci się grzeją


czy jak miales wyjety alternator to czy reka dalo sie wyczuc jakies luzy? opory??, bo moj jeszcze niedawno lezał na wierzchu i nic takiego nie zauwazalem. do tego nie ma zwarć, to są bardziej chwilowe zaniki ladowania.

P.S. czy tam w srodku są jakieś diody itp? moze gdzies zrobil sie slaby styk?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.mar.2005 14:49:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 21:01:47
Posty: 600
Lokalizacja: zachodniopomorskie
a napięcie na zaciskach akumulatora sprawdzałeś podczas tego falowania ?(najlepiej miernikiem analogowym)

_________________
AUDI = The lord of the four rings
B2 1.6 CY [1998-2000]
C3 2.0 NC [2000-2003]
C4 2.8 AAH [2003-2006]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.mar.2005 15:19:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
jeszcze nie mierzyłem, ale, to jest tak jakby odłączalo ładowanie, bez zwarć. dzisiaj zmierze.

Jakby byly zwarcia to kontrolka by mi migala w autochecku, informująca o niskim napięciu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.mar.2005 19:17:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.sty.2005 22:33:05
Posty: 149
Lokalizacja: KATOWICE GG1281598 tel606133929
jest jeszcze opcja ze pada regulator napiecia :D

_________________
ObrazekObrazekObrazek
B2 1.8gaznik B/G----->poszlo do zyda
C3 90r 2.3NF B/G AVANT-------->S P R Z E D A M<-------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.mar.2005 19:21:01 
Uminator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lis.2004 11:27:19
Posty: 1008
Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie/Toruń
hudy_mc napisał(a):
jest jeszcze opcja ze pada regulator napiecia :D


dokładnie.... ja miałem te same obkawy jak mi sie regulator wykocił.
(tak nawiasem jak miałem POLONEZA przy wywalonym relulatorze miałem 18V w instalacji ale poldolot wtedy świecił :diabel: )

_________________
JEST: PASSAT B5FL 2001 1.9TDI AVF
było: B3 '88rok 1,9E(SD) benzin/LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.mar.2005 19:36:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Regulator zasadniczo pada i koniec, stojan i uzwojenia też sa elementami które są dobre albo nie , ja obstawiał bym zużyły sie lub zawiesiły szczotki, ewentualnie padła jedna z diód prostowniczych.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2005 08:27:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
szit, dzisiaj rano jechalem do pracy i bylo ok :/ ... cos mi podpowiada ze moze pasek klinowy swiruje, wczoraj go naciagnąlem troche, ale moze juz klin jest za wąski i sie bidula slizga, chlapnie wodą czy coś takiego...

regulator napiecia wymienialem niedawno...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.mar.2005 07:20:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 21:01:47
Posty: 600
Lokalizacja: zachodniopomorskie
uminn napisał(a):
hudy_mc napisał(a):
jest jeszcze opcja ze pada regulator napiecia :D

.... ja miałem te same objawy jak mi sie regulator wykocił.
(tak nawiasem jak miałem POLONEZA przy wywalonym relulatorze miałem 18V w instalacji ale poldolot wtedy świecił :diabel: )

w mojej Fieście raz dochodziło do 17,5V (przy walniętym reglerze), ale miałem zamontowany woltomierz więc mogłem na bieżąco obserwować napięcie w sieci pokładowej ... ;)

_________________
AUDI = The lord of the four rings
B2 1.6 CY [1998-2000]
C3 2.0 NC [2000-2003]
C4 2.8 AAH [2003-2006]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.mar.2005 08:41:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
macie pod ręką etke?? to zapodajcie wymiary paska klinowego do mojego samochodu. Audi 200 turbo MC '89.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.mar.2005 08:48:16 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
Lukasik napisał(a):
macie pod ręką etke?? to zapodajcie wymiary paska klinowego do mojego samochodu. Audi 200 turbo MC '89.

http://etka.auto2.ru/

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.mar.2005 09:06:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
i teraz ktora szerokość bedzie bardziejsza 11,2 czy 9,5 ?? bo podają dwie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.mar.2005 15:53:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
jak masz wytarte koło pasowe to weż szerszy 11.2

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.mar.2005 16:47:15 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
jak masz wytarte kolo pasowe to je wymien :!!: ...tez bylem kiedys cwany i wymienilem pasek na szerszy ...efekt byl taki ze pasek sie spalil i dalej sie silzgal a na moje to wez lepiej ten alternator na stol i go rozbierz sprawd zpo kolei wszystko od szczotek poczynajac a na uzwojeniu i prostowniku konczac i nie ludz sie ze sie poprawi ... to jest sygnal ze zbliza sie moment ze nie odpalisz auta albo nie dojedziesz do celu bo zabraknie pradu

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.mar.2005 15:05:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
jak jest sucho to nie problemow z loadingiem. jutro podmienie pasek, bo ten wygląda na jakiś zjechany, chyba ma jakis nieodpowiedni wymiar, tzn jest za szeroki i nie wskakuje do konca w rowek. jak nie pomoze to pomolestuje alternator :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.mar.2005 22:23:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 16:51:46
Posty: 374
Lokalizacja: Kalisz
czasem warto posprawdzac/podokrecac przewody masowe miedzy buda silnikiem i alternatorem :P

_________________
Mariusz z A90 NG +(wtrysk LPG)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.mar.2005 23:06:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
ja bym jeszcze oblukał dokładniej ten regulator ... napisałeś ze już coś takiego sie działo i wymieniłeś regulator który może sie ponownie krzaczyć,
kumpel własnie przez padający regulatro miał pulsujące światła tyle ze w reni

niedawno regulator zmieniałem u sibie bo ładownianie spadło mi do 8v, poprostu kończyły sie szczotki, ale co ciekawe po wymianie na wskażniku pokazuje mi 13 ( a jest to raczej za mało), zmierzyłem napięcie ładowania miernikiem i jest tyle co powinno czyli 14v, błąd zatam jest na odczycie ze wskażnika auta, czy możliwe ze wiek kabli ma na to wpływ? ewentualnie macie pomysł co w tym wypadku warto było by sprawdzić stjuningować ? :P

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.mar.2005 07:12:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 21:01:47
Posty: 600
Lokalizacja: zachodniopomorskie
marek napisał(a):
niedawno regulator zmieniałem u sibie bo ładownianie spadło mi do 8v, poprostu kończyły sie szczotki, ale co ciekawe po wymianie na wskażniku pokazuje mi 13 ( a jest to raczej za mało), zmierzyłem napięcie ładowania miernikiem i jest tyle co powinno czyli 14v, błąd zatam jest na odczycie ze wskażnika auta, czy możliwe ze wiek kabli ma na to wpływ? ewentualnie macie pomysł co w tym wypadku warto było by sprawdzić stjuningować ? :P

napięcie w sieci pokładowej auta jest zawsze niższe podczas badania niż bezpośrednio mierzone z zacisków akumulatora ...
Wedle mądrej książeczki powinno wynosić (w instalacji) 13,5 - 14,4 V

_________________
AUDI = The lord of the four rings
B2 1.6 CY [1998-2000]
C3 2.0 NC [2000-2003]
C4 2.8 AAH [2003-2006]


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: