.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.maja.2025 20:17:57

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Rozrząd w V6
PostNapisane: 03.lis.2003 11:12:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sie.2003 09:50:15
Posty: 360
Lokalizacja: Wawa
Cześć mam proste pytanie. W książce serwisowej mam informacje, żeby pasek rozrządu (+rolki, pasek wielorowkowy,pompę wody i inne dodatki) wymieniać co 120tys km. Mechanik, który do tej pory serwisował mi auto mówi, ze co 60 tys km. No i mam zgrzyt, dlatego chciałbym się dowiedzieć co ile wymieniacie te gadżety w Waszych Niuniach.

_________________
A.
A6 2.6 V6 Quaaaattro ;) 2003-2006
A4 1.8T BFB FWD LPG :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lis.2003 11:38:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.wrz.2003 21:10:40
Posty: 174
Lokalizacja: Wa-wa
Co 120 tys. Co 60 to chyba w dizelkach.

_________________
Audi 100 Quattro 2.6 V6 + SGI
Szukam softu, który dogada się z moim kompem.
Głosuj na Audi Klub Polska
http://www.inetcom.pl/glosujna.php?id=2960


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lis.2003 12:33:11 
Moderator

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:55:57
Posty: 3007
Lokalizacja: ..........Siedlce.......... Auto: B4 ABK
Ja tam zmieniam co 60 tys. ale ja nie mam V6.

_________________
Audi B4 2.0 ABK Pozdrawiam Marcin
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lis.2003 21:22:28 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
jak na oryginalnych czesciach to mozesz sobie pozwolic na 120 tkm
jak miedzyczasie demontoales pasek rozrzadu , ten oryginalny to po 90 tkm warto go wymienic ... albo jezeli jest to dluzszy okres czasu np 5 lat ... a jezeli bazujesz na podrobkach , nie kupowanych w ASO to co 60 tkm

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2003 09:58:45 
Moderator

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:55:57
Posty: 3007
Lokalizacja: ..........Siedlce.......... Auto: B4 ABK
Ostatnio właśnie zmieniałem rozrząd. Po 60 tys km. Obejrzałem pasek od spodu. Praktycznie żadnego zużycia, przetarcia czy pęknięcia. Jak nówka, więc myślę że śmiało mógłbym jeszcze zrobić kilkadziesiąt tysięcy. Ale dla bezpieczeństwa zmieniłem i mam spokój.

_________________
Audi B4 2.0 ABK Pozdrawiam Marcin
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lis.2003 09:58:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sie.2003 09:50:15
Posty: 360
Lokalizacja: Wawa
Dzięki za odpowiedzi.
Hans, uściślając co rozumiesz przez podróbki. Staram się stosować części firmowe (jesli to możliwe tych firm co robią na pierwszy montaż, albo podobnej klasy), ale nie kupuję ich w ASO. Jeżdże spokojnie jak na możliwości auta, czy uważasz, że w tym przypadku mogę wymieniać w przedziale 90 tys km-120tys km?

_________________
A.
A6 2.6 V6 Quaaaattro ;) 2003-2006
A4 1.8T BFB FWD LPG :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lis.2003 20:29:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.lis.2003 23:13:14
Posty: 66
Lokalizacja: Gdynia
Pamiętaj , że wraz z wymianą paska musisz wymienić też pompę wody - tak przewiduje instrukcja i ma to sens , jako , że pompa jest napędzana od rozrządu . Jak po wymianie paska i ustawieniu rozrządu pójddzie Ci pompa po kilkunastu tys. km to będziesz klął , ze trzeba rozbierać znowu rozrząd . Uważaj tylko z kupnem podróbek - są dobre i złe . Poznać można te lepsze po tym , że wirnik jest odlewem , a nie jakimś gównianym elementem blaszanym . Ja kupiłem taką pompę za 170 zeta brutto i jest OK.

_________________
Obecnie BMW ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lis.2003 21:40:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sie.2003 02:24:56
Posty: 504
Lokalizacja: Fr
Pasek+pompa+rolki : nie ma co ryzykowac,gra nie warta swieczki.

_________________
Obrazek
Audi 90 PS pozniej C4 AAR nastepny A4 ADR kombi,aktualnie A6 1.8T AWT Avant
http://www.audipassion.com/accueil.php


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lis.2003 22:25:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.sie.2003 02:46:07
Posty: 710
Lokalizacja: okolice Torunia
oles napisał(a):
Pasek+pompa+rolki : nie ma co ryzykowac,gra nie warta swieczki.
Czyli jakiej firmy kupowac pasek, pompe , napinacz jesli nie kupuje sie w ASO a zeby miec spokoj na dobre 100tkm??

_________________
A U D I 80 B4 2.0 115PS piekne srebrne BYLO
A U D I 80 B4 2.8V6 Quattro SGI Manual SPRZEDANE !!!!!
HONDA CBR954 FireBlade gotowa :-)
A4 1.9 TDI 130PS AVF lub AWX srebrne Znaleznione :-)

ObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lis.2003 23:26:37 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
jak nie kupujesz w ASO to maaax 90 tkm ... a najpewniej 60 ... ASO zaleca dla Vlek 120 tkm ale na oryginalnych czesciach ... a jak chcesz kupowac podroby to najlepiej lozyska SKF , paski Gates lub TRW lub , ContiTech , oryginalnie takiej firmy paski sa wkladane jako wielorowkowe

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lis.2003 13:23:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sie.2003 09:50:15
Posty: 360
Lokalizacja: Wawa
Hans, moze troche drążę, ale co to jest Vlek? Jak nie SKF czy Conti tto kto robi części na pierwszy montaż?
W zasadzie odpowiedź poprzednia mnie satysfakcjonuje wymiana co 90 tys mi wystarczy. W koncu czasem trzeba cos w aucie zrobic:). Inaczej to by nudno bylo.

_________________
A.
A6 2.6 V6 Quaaaattro ;) 2003-2006
A4 1.8T BFB FWD LPG :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lis.2003 13:28:50 
Moderator

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:55:57
Posty: 3007
Lokalizacja: ..........Siedlce.......... Auto: B4 ABK
Hansowi chodziło o wyraz "Vek" (czytaj fałek ;) ) literówka

_________________
Audi B4 2.0 ABK Pozdrawiam Marcin
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lis.2003 15:31:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sie.2003 02:24:56
Posty: 504
Lokalizacja: Fr
Ja kupilem i zrobilem w ASO.

_________________
Obrazek
Audi 90 PS pozniej C4 AAR nastepny A4 ADR kombi,aktualnie A6 1.8T AWT Avant
http://www.audipassion.com/accueil.php


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lis.2003 16:14:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.wrz.2003 21:10:40
Posty: 174
Lokalizacja: Wa-wa
oles napisał(a):
Ja kupilem i zrobilem w ASO.

Ile Cię to kosztowało. Tzn ile za części (jakie) ile robota?

_________________
Audi 100 Quattro 2.6 V6 + SGI
Szukam softu, który dogada się z moim kompem.
Głosuj na Audi Klub Polska
http://www.inetcom.pl/glosujna.php?id=2960


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lis.2003 21:53:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.sie.2003 02:46:07
Posty: 710
Lokalizacja: okolice Torunia
hans napisał(a):
jak nie kupujesz w ASO to maaax 90 tkm ... a najpewniej 60 ... ASO zaleca dla Vlek 120 tkm ale na oryginalnych czesciach ... a jak chcesz kupowac podroby to najlepiej lozyska SKF , paski Gates lub TRW lub , ContiTech , oryginalnie takiej firmy paski sa wkladane jako wielorowkowe

Ciekawy jestem jaka jest roznica w zakupie czesci w ASO a w zwyklym sklepie?? Moze ktos kupowal tak zestaw i moze cos powiedziec ile trzeba kaski szykowac na pasek, pompe , napinacz itd??

_________________
A U D I 80 B4 2.0 115PS piekne srebrne BYLO
A U D I 80 B4 2.8V6 Quattro SGI Manual SPRZEDANE !!!!!
HONDA CBR954 FireBlade gotowa :-)
A4 1.9 TDI 130PS AVF lub AWX srebrne Znaleznione :-)

ObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lis.2003 09:06:13 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:08:34
Posty: 893
Lokalizacja: k.Radomia
Ja dla odmiany kupiłem niby podróbki(pasek contitech,pompa ruviellle czy jakos tak,rolka SKF) plus termostat ale juz orginalny (90zl),za robocizne zapłaciłem 200zł w ASO

_________________
A8 4.2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lis.2003 09:27:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Właśnie, jak jest różnica w kosztach kompletnego rozrządu V6 (pasek, 2xrolka, pompa wody) kupując w sklepie i w ASO.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lis.2003 09:33:57 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:08:34
Posty: 893
Lokalizacja: k.Radomia
Do V6 w aso :pompa wody 350zł,rolki 150 oraz 120zł ,pasek 248zł

_________________
A8 4.2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lis.2003 10:34:58 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
caly w ASO to jakies 950-1000 pln za czesci a poza ASO jakies 550 - 600 (pasek , rolka , napinacz, pompa wody , wielorowek, termostat)

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lis.2003 10:43:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sie.2003 09:50:15
Posty: 360
Lokalizacja: Wawa
Skąd Wasza wiara w ASO.Czy nie wystarczy żeby tak jak u p. Cianciary specjalizowali sie w Audi.
Wracajac do częsci do rozrżądu, może ktos jednak kto produkuje części sprzedawane w ASO z eleganckim napisem VW Audi Skoda (ostatnio kupile jakies gumy w ASO i tak mialy to rozumiem ze ine gadzety też mogą tak mieć:)).
Pisząc o rolkach macie namyśli też napinacz, bo ja się spotkałem z pojęciem potrzeby wymiany napinacza i rolewk paska rozrządu i wielorowkowego.

_________________
A.
A6 2.6 V6 Quaaaattro ;) 2003-2006
A4 1.8T BFB FWD LPG :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: