"Uruchamiasz silnik i klime na MAX -chlodzenia przelaczasz na obieg zamkniety-czyli rec. i przez wlot powietrza pod schowkiem pryskasz produktem po parowniku - ewentualnie w obudowie kanalow klimy (pod mechanizmem wycieraczek) masz korki gumowe wyjmujesz i w te otwory pryskasz w kierunku przeplywu powietrza.
Po czym wyl. wszystko na okolo 30 min.
Zreszta na opakowaniach jest instrukcja jak i ile czekac itd.
Ale najwazniejszy jest ten parownik przy wlocie powietrza bo to on jest najbardziej "zakazony".
Produkty to Liquy Moly , Wynn's ,dla mnie najlepszy chyba to BARDHAL.
Ale nie wiem czy w Polsce go dostaniesz."
Nie pamiętam kto to napisał na forum ale nie jest to mój tekst. Robiłem czyszczenie w tym roku. Preparaty są do kupienia różne ja zastosowałem jakiś holenderski (nazwy nie pamiętam bo wyrzuciłem opakowanie). Instrukcja jest OK, tylko wg. mnie nie ma potrzeby włączać klimy (sprężarki) wystarczy sam nawiew na max do rozprowadzenia środka. Przycisk rec. otwiera klapkę za schowkiem pasażera. Tam psikałem najwięcej na filtr przeciwpyłkowy i parownik, pozatym w kanały po wyjęciu gumowych zaślepek. Środek był w spraju w formie pianki. Wypsikałem gdzie się dało cały pojemnik, wyłączyłem nawiew, odczekałem jakieś 30 min. i włączyłem ponownie. REWELACJA -zniknął zapach niepranych skarpet
