.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 11.cze.2025 19:58:48

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Pierścienie w Audi
PostNapisane: 23.mar.2005 15:51:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.paź.2004 13:33:42
Posty: 855
Lokalizacja: Warszawa
Panowie orientujecie się może jak jest z wytrzymałością pierśceni w Audi?? Prawdobnie będę robił swojej niuni głowicę na tip-top i zastanawiam się od razu czy nie zrobić pierścieni.

_________________
Audi Coupe Quattro MC/3B/7A Hybrid Powered
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2005 16:06:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.wrz.2004 07:25:34
Posty: 1602
Lokalizacja: Wołomin
podjedz do jakiegos dobrego warsztatu i powiedz zeby ci zmierzyli cisnienie na cylindrach... ;) wtedy wszystko sie wyjasni i bedziesz wiedzial czy robic :)
a wytrzymalosc samych pierscieni jest zalezna od wielu czynnikow i nie nalezy postepowac tu wg. jakichs "schematow" ;)

_________________
co pięć garków, to nie cztery :d

-Volvo V70 II T5

-Audi 100 C4 Avant '92r. ABC (Rezanko: soczewki, 4 x el. szyby, roletki w tylnych drzwiach oraz tylnej szyby, dekory, ori 3 światło stop, 8 fabrycznych głośników, podświetlane nawiewy)
-Audi 100 C3 CD '83r. 2,0
-Audi Coupe GT '86r. KX
-Audi Coupe GT5S '82r. WN
-Audi 80 GLS 2D, '78r. 1,6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2005 16:20:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.paź.2004 13:33:42
Posty: 855
Lokalizacja: Warszawa
to ja mogę sobie sam sprawdzić :) więc jakie powinno być ciśnienie w silniku 7A?

_________________
Audi Coupe Quattro MC/3B/7A Hybrid Powered
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2005 17:23:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.mar.2004 16:03:41
Posty: 486
Lokalizacja: Suwałki
Stan normalny to 10 - 14 (bar). minimum to 8 (bar)

_________________
Audi 100 89' 1.8B+LPG 2004-2012
Passat B5 TDI RedTornado 2012-
Audi A4 B6 1.8T Quattro Avant 2019-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2005 19:17:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2003 15:45:43
Posty: 1063
Lokalizacja: Jauer
witam

do sprawdzenie pierscieni robi sie probe olejowa
samo zmierzenie cisnienia nie identyfikuje pierscieni do wymiany
dlatego ze to glowica moze przepuszczac !!!

a wiec najpierw zmierz cisnienie normalnie
a pozniej wlej taka sama ilosc oleju do kazde tloka i zmierz ponownie

porowanj wyniki jezeli beda sie roznily "duzo" tzn ze pierscienie
jezeli beda porywnywalne to glowica

nie wiem ile to jest "duzo" :( popros o porade kogos doswiadczonego

pozdrawiam

_________________
---------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2005 20:43:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.paź.2004 13:33:42
Posty: 855
Lokalizacja: Warszawa
tak właśnie zrobię :)

czy ktoś z Was robił taki szwedzki remont silnika?? jak w Waszych autach wyglądały pierścionki i po jakim przebiegu?

_________________
Audi Coupe Quattro MC/3B/7A Hybrid Powered
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.mar.2005 11:18:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.cze.2004 15:25:47
Posty: 201
Ja niedawno z kolegą robiłe remont w jego 2,2 T. I piercienie poszły zupełnie nowe. Do tego zeszlifowaliśmy delikatnie progi w tulejach, w których poruszają się tłoki :D :peace:

_________________
Audi 100 C4 2,5 TDI AAT ;)
Audi Quattro Coupe 2,3 HY
Audi A4 1,6 AUTOMAT ;) A JAK ...
REZANKA:
Podświetlenie nawiewów :)
Podświetlenie termometru :)

Obrazek

http://members.cardomain.com/diesel_monster
http://www.audidrivers.de - wybrać 100 C4 i szukać mnie gdzieś na końcu :) pierwszy polak !!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.mar.2005 16:19:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2004 11:29:55
Posty: 227
Lokalizacja: Warszawa
Ale proba olejowa to chyba na zimnym silniku? Wtedy widac ewidentnie roznice w sprezaniu...

_________________
B4 2.0 ABT+LPG II gen. Bingo S, które skradziono... Teraz czaję się na cabrio 2,8V6... Dzieci nie mam, nie planuję, a czas spełniać marzenia...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.mar.2005 18:13:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
Maroonio napisał(a):
tak właśnie zrobię :)

czy ktoś z Was robił taki szwedzki remont silnika?? jak w Waszych autach wyglądały pierścionki i po jakim przebiegu?


Jeśli wymiane pierscieni nazywasz rtemontem silnika to ja takie cos robiłem, i gdzby mnie wtedy w maliny nie wpuszczono to szukal bym nowego silnika i nie sprzedawal bym mojego Coupe :(, ale niestety nic to niedalo, kase ze mnie wyciagneli i dwa razy pierscienie zmieniali a cisnieni na tlkoach jak bylo niskie tak pozostalo, wiec ja ci osobiscie odradzam

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: