.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.cze.2025 23:16:46

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Wysokie wolne obroty POMOCY
PostNapisane: 30.mar.2005 19:19:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lis.2004 21:12:02
Posty: 42
Lokalizacja: Dębica
Witam
Mam od jakiegoś czasu problem z wolnymi obrotami,tzn są za wysokie nie jest to stałe zjawisko. Pojawia się to co jakiś czas.co moze być przyczyną?
pomocy
AUDI 80 B3 90r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2005 22:41:41 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
:d ... boskie pytanie z maxymalnie mala iloscia danych ...
co to za silnik ?
czy jest gaz ?
czy to sie dzieje na zimnym czy na cieplym silniku ?
kiedy i co bylo ostatnio robione przy silniku ?

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.mar.2005 05:58:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lis.2004 21:12:02
Posty: 42
Lokalizacja: Dębica
Jest to AUDI 80 z 90r silnik 1,6 instalacja gazowa.Zazwyczaj dzieje się to na ciepłym silniku,zauwazyłem ze spadają mu te obroty gdy np. stoje w korku i włączy się wentylator na ten moment obroty są ok.Ale gdy wentylator się wyłączy obroty wzrasaja.Przedtem wystarczyło np.tylko wyłączyc silnik i odpalić go jeszcze raz i wszystko wracało do normy teraz już to nie pomaga.Przy silniku nic nie było robione.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.mar.2005 09:10:26 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
najprawdopodobniej problem jest w instalacji gazowej , trzeba ja dobrze wyregulowac a przede wszystkim przejzec. i sprawdz szczelnosc dolotu

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.mar.2005 09:25:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
jesli objawy się nasilają, proponuję zdiagnozować porządnie silnik a potem poprawić instalkę

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.mar.2005 14:33:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.lip.2004 18:05:16
Posty: 13
Lokalizacja: Pionki
Cześć.
Miałem to samo w silniku 1.6 z gaźnikiem Pierburg. Wariował mi potencjometr położenia przepustnicy. Po wymianie jest ok.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.mar.2005 18:14:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lis.2004 21:12:02
Posty: 42
Lokalizacja: Dębica
Mam nadzieję ze wystarczy tylko drobna regulacja.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.mar.2005 18:55:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.lip.2004 18:05:16
Posty: 13
Lokalizacja: Pionki
Z tego co wiem to przy tym nic nie da się wyregulować. Używany potencjometr kupiłem za 30 zł.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.kwi.2005 10:33:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Zgadza sie, to będzie potencjometr, albo co gorsza taki smieszny siłowniczek przy gaźniku. Lubi sie tłoczysko zacierać. Wystarczy odpiąc od niego kostke i będzie chodzić, ale tylko na LPG :D


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: