.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.cze.2025 07:43:58

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: wspomaganie
PostNapisane: 01.kwi.2005 11:08:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.wrz.2003 13:00:33
Posty: 31
Lokalizacja: budziwój /rzeszowa
audi 80 89' i ciezko krecaca sie kierownica. poziom plynu jest wystarczajay, czy istnieje mozliwosc ze stracil swoje "walory"? nie wiem kiedy byl wymieniany, a moze tak a wszysto wygladac jak wyglada gdyz w samochodzie jest sportowa kierownica, a moze rozmiar opon zbyt duzy 195/60/r15? a moze pompa do wspomagania siadla? a moze....znacie ine wchoadzace w gre "moza" bede wdzieczny


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.kwi.2005 13:10:55 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3304
Lokalizacja: Poznań i okolice
może pompa przepuszcza, może zaworki się zacinają, może płyn jest zbyt gęsty (powinien być zielony, a nie czerwony ATF), może....itd.

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.kwi.2005 13:19:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2004 12:41:33
Posty: 1139
Lokalizacja: Warszawka
oponki na pewno nie sa za duze....

_________________
było:
Coupe 6A 2.0 16V
Subaru Impreza GT // WRX STI // Evo 8 // Evo 10
Jest:
M4 Competition
AMG GT S


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.kwi.2005 14:29:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lis.2004 14:40:54
Posty: 2215
Lokalizacja: Warszawa ; "Maleństwo"- Audi 100 C-4 Avant 2,8 V6
albo pompa
albo pasek

czy jak dodajesz gazu to łatwiej skręca ??

_________________
Liczą się ci przyjaciele do któych możesz zadzwonić o czwartej nad ranem

Rzczewistość jest tylko iluzją, aczkolwiek bardzo trwałą


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.kwi.2005 11:46:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.sty.2005 19:27:30
Posty: 6
Lokalizacja: Mikołów/ Śląskie
Ja też miałem na początku kierownicę sportową i wywaliłem ją na rzecz komfortu skręcania...

_________________
Audi 90 2,3 NG LPG...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.kwi.2005 12:38:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sty.2005 23:50:02
Posty: 436
Lokalizacja: Elbląg
jak założyłem u siebie tej wielkości oponki to także poczułem znacznie większy opór na kierownicy ponieważ jak wiadomo są to większe opony niż zaleca producent (a poza tym u mnie tarły przy hamowaniu), a co do pompy to wydaje jakieś dziwne dźwięki przy skręcaniu kółkami stojąc w miejscu ??
pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.kwi.2005 16:29:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4652
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
To ze wydaje dzwieki to znaczy ze pracuje. Odglos piszczenia jest wtedy kiedy kola sa skrecone na max. To bedzie wina wiekszych opon bo normalnie to Audi 80 B3 89 rok ma 14 calowe kola z oponami 185/70 R 14. Dla B4 przewidziano kola o rozmiarze 195/65 R 15

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.kwi.2005 20:58:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
normalnie to b-3 ma w seri 175/70r14 lub195/60r14 więć 195 nie będzie za szeroka a to żę założone są 15 nie ma znaczenia b-3 można bezkarnie podnośić bez obawy żę nam środek ciężkości ucieknie i auto stanie się niestabilne jedyne minusy to zmiana przełożen i wskazań prędkoścomierza zresztą w stosunku do b-4 b-trójka jest niżęj zawieszona a to ta sama płyta podłogowa i zawias więć albo pompa się kończy albo naciąg paska albo paramerty płynu ale napewno nie opony jeżdziłem na 205/50r15 i nie było dużęj różnicy w kręceniu jak na standartowych gumach

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.kwi.2005 20:58:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
normalnie to b-3 ma w seri 175/70r14 lub195/60r14 więć 195 nie będzie za szeroka a to żę założone są 15 nie ma znaczenia b-3 można bezkarnie podnośić bez obawy żę nam środek ciężkości ucieknie i auto stanie się niestabilne jedyne minusy to zmiana przełożen i wskazań prędkoścomierza zresztą w stosunku do b-4 b-trójka jest niżęj zawieszona a to ta sama płyta podłogowa i zawias więć albo pompa się kończy albo naciąg paska albo paramerty płynu ale napewno nie opony jeżdziłem na 205/50r15 i nie było dużęj różnicy w kręceniu jak na standartowych gumach

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.kwi.2005 00:09:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2004 13:09:19
Posty: 180
Lokalizacja: Warszawa
jako pierwsza , bo najtansza opcje to wybralbym zmiane plynu, jesli nie widzisz wyciekow ... alternatywa dla docelowego zielonego moze byc boxol made in pl

_________________
hand made C3->V8 89' 2.0 td+IC -> 2.0 RT (k-j)
still in progress


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: