ja bym jeszcze sprawdzil kolo pasowe na wale korbowym.... a najlepiej je wymienil,bo pewnie nie bylo ruszane... koszt jakies 100 zeta plus sruba 10 zł (ceny w ASO) ... a jak sa luzy na tym kole ,albo poczatki zrywania klinu to czym predzej bo moga byc klopoty,
sruba koniecznie nowa, stara po wykreceniu powinna wyladowac w koszu....
ja ostatnio mialem taki problem ze przestawial sie kat wtrysku na pompie wtryskowej ,i okazalo sie ze zaczynal zrywac sie klin na wale korbowym.....
przy okazji wymienielem caly rozrzad i wszystkie paski,bo jak to sie mowi pasek zdjety,pasek do wymiany....
czyli zrobilem :
-nowy pasek rozrzadu
-rolka napinacza
-kolo pasowe walu korbowego+śruba
-pompa wody
-pasek klinowy
-pasek wielorowkowy
-sruba mocujaca kolo pasowe do walka rozrzadu
-wymiana oleju Mobil 1 5W50
i radzilbym Ci to wszystko zrobic jak niunia dlugo nie byla dotykana przez nikogo..... a bedziesz mial swiety spokuj na dlugie kilometry..