.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 11.cze.2025 06:55:34

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: B4 1.9 tdi ilość i rodzaj oleju
PostNapisane: 10.kwi.2005 19:59:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.kwi.2005 19:22:17
Posty: 1
Lokalizacja: wrocław
czy ktoś wie ile oleju wchodzi do silnika 1.9 tdi i jaki olej najlepiej zalać bo jestem przed wymiana i jest to mój pierwszy audik czy wystarczy wymienić tylko pasek rozżądu czy koniecznie trzeba wymieniać takze rolki i w którym miejscu są numery silnika

_________________
marco


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2005 21:17:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
ale żeś upchnął pytań... :)

bańka 4l wejdzie prawie cała... a jaki to zalezy jaki jest teraz - poszukaj
na forum bylo nie raz, klubowe 1.9tdi sa ujezdzane zarówno na
mineralnych jak i full syntetykach... ja jeździłem na mobil 1 5w50 i
bardzo polecam...

pasek koniecznie z rolkami i pompą wody jak to niedawny zakup...
przydaloby sie od razu zmienic pozostale paski - klinowy i wielorowkowy
bedziesz mial mniej klopotow pozniej... a cena przy calym rozrzadzie
nie wzrosnie znacznie...

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2005 10:44:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lis.2004 22:22:47
Posty: 287
Lokalizacja: Wrocław, Auto: A6 Avant 1,9 TDI
Wejdzie jakieś 3,5 litra. Zalej Mobil 1 Turbo Diesel 0W40 - syntetyk lub Mobil Super S 10W40 - półsyntetyk w zależności od tego ile masz przejechanych kilometrów.

Jeśli wiesz na czym był jeżdżony wcześniej, np. cały czas na syntetyku, to możesz spokojnie zalać znowu syntetykiem.

_________________
http://wozik.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2005 11:02:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
Wozik napisał(a):
Wejdzie jakieś 3,5 litra. Zalej Mobil 1 Turbo Diesel 0W40 - syntetyk lub Mobil Super S 10W40 - półsyntetyk w zależności od tego ile masz przejechanych kilometrów.

Jeśli wiesz na czym był jeżdżony wcześniej, np. cały czas na syntetyku, to możesz spokojnie zalać znowu syntetykiem.


te 3,5 to cos mało... wyciągali Ci olej pompą przez bagnet czy nie
zaczekali az spłynie wszyściutko?

bo u mnie zawsze wchodziła niemal cała bańka...

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2005 11:33:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
W moim traktorze razem z filtrem wchodzi jakies 3,8 litra :)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2005 14:58:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lis.2004 22:22:47
Posty: 287
Lokalizacja: Wrocław, Auto: A6 Avant 1,9 TDI
maciu napisał(a):
te 3,5 to cos mało... wyciągali Ci olej pompą przez bagnet czy nie zaczekali az spłynie wszyściutko?

bo u mnie zawsze wchodziła niemal cała bańka...


Wyciągnęli mi pompką. Gość zalał 3,5 litra, a ja potem uzupełniłem wlewając resztę. Przejechałem prawie 5k km i poziom nie zmienił się :)

Utrzymuje się prawie w połowie pomiędzy wartościami min i max.

_________________
http://wozik.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2005 20:59:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
ja bym jeszcze sprawdzil kolo pasowe na wale korbowym.... a najlepiej je wymienil,bo pewnie nie bylo ruszane... koszt jakies 100 zeta plus sruba 10 zł (ceny w ASO) ... a jak sa luzy na tym kole ,albo poczatki zrywania klinu to czym predzej bo moga byc klopoty,
sruba koniecznie nowa, stara po wykreceniu powinna wyladowac w koszu....
ja ostatnio mialem taki problem ze przestawial sie kat wtrysku na pompie wtryskowej ,i okazalo sie ze zaczynal zrywac sie klin na wale korbowym.....
przy okazji wymienielem caly rozrzad i wszystkie paski,bo jak to sie mowi pasek zdjety,pasek do wymiany.... :D
czyli zrobilem :
-nowy pasek rozrzadu
-rolka napinacza
-kolo pasowe walu korbowego+śruba
-pompa wody
-pasek klinowy
-pasek wielorowkowy
-sruba mocujaca kolo pasowe do walka rozrzadu
-wymiana oleju Mobil 1 5W50
i radzilbym Ci to wszystko zrobic jak niunia dlugo nie byla dotykana przez nikogo..... a bedziesz mial swiety spokuj na dlugie kilometry..

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2005 07:11:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.gru.2004 13:18:15
Posty: 1321
Lokalizacja: Rawa Maz.
Auto: Audi Cabrio 2,8 '94r.
u mnie jakies 3.5 litra a jezdze na Mobilu Super S czyli pólsyntetyk i nie narzekam jak narazie ale co dalej to czaS POKAZE

_________________
Audi B4 2,8 AAH/AFC Cabrio '94 r. - Yes-t :)
.... - jeszcze parę innych CCCO ale mniej niz 3 m-c
Audi S6 C4 4,2 Quattro Avant 97r. - było
Audi A4 B5 2,5TDI Avant model S4 S-line-było
Audi 80 B4 1,9 TDI 1Z Avant wirus by Digtronik - było :/
"moja Audica budzi emocje niczym dobra szpryca"


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: