.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 16.cze.2025 22:38:06

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: 2,3 czy 2,0, a może diesel?
PostNapisane: 10.kwi.2005 23:04:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.kwi.2005 22:36:46
Posty: 61
Lokalizacja: Białystok
Witam, mam B4 2,3 wtrysk mechaniczny, zagazowane, automat, do tego posiadam 2,0 ABK i sie zastanawiam nad wymianą silnika, głównie ze względu na spalanie oraz możliwość założenia wtrysku sekwencyjnego, przebieg roczny około 60tys.km, a może udaloby się diesla 2,5 TDI pod maską zmieścić, albo 1,9 130KM? Proszę o radę
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2005 07:09:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Najlepsza rada to weż sprzedaj ten samochód , dołuz te pieniadze które masz włożyć w silnik i przeróbke i kup sobie taki jak Ci pasuje.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2005 11:18:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lis.2004 01:34:30
Posty: 434
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Dokladnie takie kombinowanie to tylko kupa roboty i dodatkowe koszty.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 2,3 czy 2,0, a może diesel?
PostNapisane: 11.kwi.2005 12:02:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
mazilis napisał(a):
Witam, mam B4 2,3 wtrysk mechaniczny, zagazowane, automat, do tego posiadam 2,0 ABK i sie zastanawiam nad wymianą silnika, głównie ze względu na spalanie oraz możliwość założenia wtrysku sekwencyjnego, przebieg roczny około 60tys.km, a może udaloby się diesla 2,5 TDI pod maską zmieścić, albo 1,9 130KM? Proszę o radę
Pozdrawiam

Tak z ciekawości ile Ci pali to twoje zautomatyzowane cudo ? Mam cos identycznego ale w B3 90 i chenie porownam wyniki.

Co do swapa to szczerze powiedziawszy lepiej sobie odpuść ... zbyt wiele przerobek. Co prawda przeguby i zawiecha pasuje ale cala reszta do przekładki, wiąchy, komp etc etc ... szkoda zdrowia i kaski. Sprzedaj benzyniarnię i qpuj coś nowszego w klekocie.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 2,3 czy 2,0, a może diesel?
PostNapisane: 11.kwi.2005 21:32:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
mazilis napisał(a):
Witam, mam B4 2,3 wtrysk mechaniczny, zagazowane, automat, do tego posiadam 2,0 ABK i sie zastanawiam nad wymianą silnika, głównie ze względu na spalanie oraz możliwość założenia wtrysku sekwencyjnego, przebieg roczny około 60tys.km, a może udaloby się diesla 2,5 TDI pod maską zmieścić, albo 1,9 130KM? Proszę o radę
Pozdrawiam

gra nie warta swieczki
moja rada...
sprzedawaj to co masz i kupuj TDI.. :D a jaki to juz zalezy od twoich mozliwisci finansowych.

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2005 21:45:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
ja mam takie auta jak ty piszesz, ja śmigam 2,3 zagazowanym na zwykłej instalce, i nieraz ojca 2,0 automatem abk i jakoś nie widze zeby te auta niewiadaomo jak dużo paliły..... :|

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2005 22:39:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.mar.2005 01:02:36
Posty: 246
Lokalizacja: Chorzów
Koledzy dobrze radza zmien fure ;)

_________________
Audi 80 B4 2.0 94r. - był
Audi A6 C5 2.4 01r. - był
Audi A3 Sportback 8P 1.9Tdi 06r. - jest
VW Golf VI 1.4 Tsi - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2005 08:39:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.paź.2004 14:11:19
Posty: 416
Lokalizacja: WR
Auto: S4 biturbo
Nie ma sensu z tym walczyć :!: Sprzedaj auto,dołóż ile uzbierasz i kup nowe.A skoro narzekasz na spalanie to najlepiej traktorka jakiegoś :P

_________________
S4 B5


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2005 23:18:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.kwi.2005 22:36:46
Posty: 61
Lokalizacja: Białystok
teraz mi spala okolo 14 gazu, a koszta zamiany nie beda wysokie, skoro mam juz silnik ABK, u znajomego mechanika zrobie to za 40 zł dniowki, tylko wtrysk sekwenscyjny w zasadzie wchodzi w rachube


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2005 23:28:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
mazilis napisał(a):
teraz mi spala okolo 14 gazu, a koszta zamiany nie beda wysokie, skoro mam juz silnik ABK, u znajomego mechanika zrobie to za 40 zł dniowki, tylko wtrysk sekwenscyjny w zasadzie wchodzi w rachube

ja wiem czy sie oplaca....
silnik 2.3 14*1,65 (chyba tyle kosztuje gaz) = 23,1 zeta /100 km
silnik 2.0 10*1.65= 16,5 zł/100 km
czyli na 100 km osczedzasz 6,6 zł. to na 60000 km wychodzi 3960 zł... jest to troche ale nie tak strasznie , wez pod uwage cene przelozenia silnika + niespodzianki + wtrysk + spadek mocy i przy ewentualnej sprzedazy bedzie ciezko .... :|
moim zdaniem zostawic jak jest.... albo sprzedac autko + silnik ABK i kupic cos co mniej pali np.Cieniasa+gaz... :P
P.S bedziesz nim jezdzil jeszcze 60000 tys rocznie.... ??? stary ABK moze to ciezko znosic... ;-)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.kwi.2005 08:28:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2004 12:41:33
Posty: 1139
Lokalizacja: Warszawka
wez to olej-ja wolelbym miec to 2.3 a nie zadne ABK....oszczednosc zadna a tylko bezsensowna dlubanina...

_________________
było:
Coupe 6A 2.0 16V
Subaru Impreza GT // WRX STI // Evo 8 // Evo 10
Jest:
M4 Competition
AMG GT S


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.kwi.2005 08:40:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
Nie ma sensu sie bawic w takie rzeczy, potem bedziesz mial problemy ze s[przedaza auta tylko.
Niewiem jak to jestw przypadku B4, ale w przypadku B3/B2 swap z 5garow na 4y garki to nie tylko zmiana silnika, zawias jest inny wozek pod silnikiem, sprezyny, zegary przeklamuja potem, i po tej przekladce to juzn ie bedzie ten sam samochod :( bedziesz chcial sie go potem odrazu pozbyc, sprzedaj go i kup B4 TDI ;)

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.kwi.2005 18:41:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.kwi.2005 22:36:46
Posty: 61
Lokalizacja: Białystok
Ze sprzedarzą po wymianie akurat nie będzie kłopotu, w dokumentach mam 2,0 :))) ale to długa historia i nie na forum:)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: