.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.cze.2025 21:08:48

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Ubywa płynu w chłodnicy.
PostNapisane: 12.kwi.2005 09:31:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lis.2004 01:34:30
Posty: 434
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Od pewnego czasu zauwazylem ze ubywa plynu w chłodnicy tak srednio 1l na jakies 3tys czy to jest normalne. Chłodnica jest Ok zadnych wycieków czynieszczelnosci nie widac tez by kapalo gdzie z przewodów podokrecalem wszytski opaski przy najmniej te ktore widzialem. Poziom oleju Ok nie podnosi sie za to ubywa go jak zawsze :diabel: Zbiorniczek wokol korka jest rtoche wilgotny ale sa to sladowe ilosci z pod auta nic nie kapie wiec gdzie szukac jescze wycieku?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2005 10:31:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.mar.2005 01:02:36
Posty: 246
Lokalizacja: Chorzów
Mnie tez ubywa moze troche mniej. Mnie powiedzieli ze to jest pewnie uszczelka pod glowica :/ Narazie tego nierobie bo kasy nie mam

_________________
Audi 80 B4 2.0 94r. - był
Audi A6 C5 2.4 01r. - był
Audi A3 Sportback 8P 1.9Tdi 06r. - jest
VW Golf VI 1.4 Tsi - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2005 11:04:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lis.2004 01:34:30
Posty: 434
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Jezeli uszczelka pod głowica to wtedy plyn niepowinien dostawac sie do oleju. Cholera zapomnialem jak to jest :diabel: Ale u mnie poziom oleju jest ok ma normalny kolor.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2005 11:28:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.wrz.2004 07:25:34
Posty: 1602
Lokalizacja: Wołomin
BlackSpider napisał(a):
Jezeli uszczelka pod głowica to wtedy plyn niepowinien dostawac sie do oleju. Cholera zapomnialem jak to jest :diabel: Ale u mnie poziom oleju jest ok ma normalny kolor.


no wlasnie wtedy dostaje sie do oleju ;)

sprawdz jeszcze czy nie masz gdzie jakiejs nieszczelnosci ;)

ale to raczej uszczelka ...
a temat jest raczej popularny, uzyj naszej dzielnej klubowej szukaczki, dowiesz sie wiecej :)

_________________
co pięć garków, to nie cztery :d

-Volvo V70 II T5

-Audi 100 C4 Avant '92r. ABC (Rezanko: soczewki, 4 x el. szyby, roletki w tylnych drzwiach oraz tylnej szyby, dekory, ori 3 światło stop, 8 fabrycznych głośników, podświetlane nawiewy)
-Audi 100 C3 CD '83r. 2,0
-Audi Coupe GT '86r. KX
-Audi Coupe GT5S '82r. WN
-Audi 80 GLS 2D, '78r. 1,6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2005 11:36:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lis.2004 01:34:30
Posty: 434
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Chodzilo mi o oto ze umnie plyn nie dostaje sie do oleju i na odwrot w zbiorniczku nie ma sladu oleju. Przejze dzisiaj uwaznie autko moze gdzies jest jakas nieszczelnosc wolalbym nie ruszac silniczka bo jak znam zycie na samej uszczelce sie nie skonczy :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2005 19:54:02 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5218
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
Pomacaj dywaniki, może nagrzewnica się poci.

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2005 21:58:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.sty.2005 13:58:48
Posty: 162
Lokalizacja: Chrzanów
Auto: AUDI 80 B4 92r ABT Sprzedane :(
Witam
czytam z uwagą co piszecie, bo mam podobną sytuacje z płynem chłodzącym.
Szukałem na forum, i był już opisany taki przypadek z sugestią sprawdzenia chodniczków. Ma być jeszcze charakterystyczny zapaszek wewnątrz i mogą się pojawić zaparowane szyby wewnątrz....
No, ale jak chodniczki suche ...?? ( specjalnie czekałem na ocieplenie bo przedtem i tak były cały czas mokre od roztopionego śniegu )
No chyba że trzeba w jakimś specjalnym miejscy szukać ... przecież gdzieś to musi spływać i parować.
Mechanik powiedział: "że nie powinienem się martwić, bo może obniży się do jakiegoś poziomu i potem przestanie opadać :(: a jak będzie wyciek, nawet mały to powinien być widoczny po białawym zacieku na wężach..." no comment.
Każdą sugestie będę sprawdzał...

P.S
Olej też ucieka przy uszczelce spod głowicy ( poci się ) ale to mam zlokalizowane i pod kontrolą ;)

_________________
AUDI 80 2.0 B4 92/93r ABT + LPG Sprzedane 2015 :(
VW PASSAT B5FL 02r AWX TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2005 22:06:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lis.2004 01:34:30
Posty: 434
Lokalizacja: Tarnobrzeg
U mnie olej nie ucieka silniczek suchutki dywaniki tez zadnych charakterystycznych zapachow w autku zero problemu z parowaniem szyb. Wydaje mi sie ze cieknie z przewodu ktory idzie od spodu zbiorniczka wyrownawczego jutro wykrece zbiorniczek i sprawdze bo innego dostepu nie ma. Zobaczymy co to da i czego sie dowiem :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2005 22:33:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
masz gaz?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.kwi.2005 00:21:33 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lut.2004 12:18:39
Posty: 235
Lokalizacja: Warszawa/Toruń. 1,8 Turbo 20v i a100 2.0
maciu napisał(a):
masz gaz?

I TO JEST DOBRE PYTANIE i ile lat ma reduktor ?

_________________
http://www.leatherstudio.pl/
Nowe to 1,8 t 20v
Było 5000 2,2 i c3 2,0


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.kwi.2005 06:23:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.sty.2005 13:58:48
Posty: 162
Lokalizacja: Chrzanów
Auto: AUDI 80 B4 92r ABT Sprzedane :(
BlackSpider napisał(a):
U mnie olej nie ucieka silniczek suchutki dywaniki tez zadnych charakterystycznych zapachow w autku zero problemu z parowaniem szyb. Wydaje mi sie ze cieknie z przewodu ktory idzie od spodu zbiorniczka wyrownawczego jutro wykrece zbiorniczek i sprawdze bo innego dostepu nie ma. Zobaczymy co to da i czego sie dowiem :diabel:


hmmm.... jeszcze raz zrobimy inspekcje chłodzenia Niuni bo jeszcze temperaturka strasznie sie powoli dźwiga ( a termostat wymieniony 3 mieś temu ) a pod zbiorniczkiem też zaglądne :) . Wczoraj skopałem sobie jeszcze odpowietrznik układu chłodzenia :(:

A reduktor u mnie ma 1,5 mieś., wiec na razie go nie brałem pod uwage.

_________________
AUDI 80 2.0 B4 92/93r ABT + LPG Sprzedane 2015 :(
VW PASSAT B5FL 02r AWX TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.kwi.2005 09:02:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Jeśli ubywa troszke płynu, zakładając ze głowiczka jest cała to mamy gdzieś wyciek. Niestety takie małe nieszczelności jest najciężej zlokalizować, bo płyn od razu odparowuje. Przy instalce LPG dochodzą dodatkowe połącznia, które niestety tez są narażone na wycieki. Proponuje przepałowac autko, aż załączą sie wentylatory. Wtedy ciśnienie jest największ, najwięsza temp. i przewody miekną. Postawić na kanał i po koleii wszystko posprawdzać. Robota ciężka, z racji dostępności niektórych opasek. U mnie po dwóch takich zabiegach poziom płynu trzyma sie ok.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.kwi.2005 09:23:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.mar.2005 11:00:01
Posty: 319
Lokalizacja: Wrocław
Tez mam taki problem, raz na pare miesiecy musze dolac troche plynu. Gadalem z roznymi ludzmi i mowili ze tak moze sie dziac, poza tym szyby mi paruja ( zastanawialem sie dlaczego), ale zadnych wyciekow nie widac. JEst to traktor, wiec juz nie wiem, czy tak moze byc, czy mam zawziecie szukac.
Pozdrawiam

_________________
Audi 80 B4 1.9 TDI
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.kwi.2005 09:38:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lis.2004 22:22:47
Posty: 287
Lokalizacja: Wrocław, Auto: A6 Avant 1,9 TDI
Odkręć trochę korek zbiorniczka wyrównującego ale tak, żeby go nie zgubić. I po sprawie.

_________________
http://wozik.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.kwi.2005 11:43:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lis.2004 01:34:30
Posty: 434
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Moja niunia ma gaz zalozony 10 miechow temu. Dzis rozpoczynam poszukiwania wycieku na kanale. Hmmm a co da odkrecenie tego korka od zbiorniczka wyrównawczego?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.kwi.2005 11:49:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Jak odkręcisz, to ci sie płyn zagotuje i wywali przez korek.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.kwi.2005 12:24:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lis.2004 22:22:47
Posty: 287
Lokalizacja: Wrocław, Auto: A6 Avant 1,9 TDI
wowo napisał(a):
Jak odkręcisz, to ci sie płyn zagotuje i wywali przez korek.


Tak? Nie zauważyłem. Od kiedy poluzowałem korek nie ubyło mi ani grama płynu. Przejeździłem tak całą zimę i mam zamiar jeździć dalej.

_________________
http://wozik.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.kwi.2005 15:27:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.maja.2004 16:33:11
Posty: 84
Lokalizacja: lodz
Ja tez mialem ten problem z ubytkiem plynu chlodzacego i myslalem o najgorszym o uszczelce pod glowica i nawet juz ja kupilem ale to wynika z lenistwa wystarczylo tylko zajrzec pod zbiorniczek wyrownawczy i zobaczyc ze jest tam wilgoc auto leciwe b3 2.0 e i niestety ale taka prawda plastyki w audi po tylu latach zaczynaja sie rozpadac a to pólka a to cos innego zawsze sie cos z plastykami dzieje i rozmontowalem zbiorniczek i co sie okazuje na dole przy koncowce wzmacnianej rurka metalowa za sama rurka pekniecie i lekkie przegiecie zbiorniczka koncowka zostala w wezu i tak sobie delikatnie kapalo jak tego nikt nie ruszal , nowy zbiorniczek kosztowal mnie 89 zl i po problemie...pozdrawiam

_________________
Audi b3 2.0 l benzyna na wtrysku-lpg
USA wersja......


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.kwi.2005 16:36:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lis.2004 01:34:30
Posty: 434
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Dzieki za rade sprawdze to wlasnie wybieram sie do garazu rozpoczac poszukiwania :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.kwi.2005 20:31:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.sty.2005 13:58:48
Posty: 162
Lokalizacja: Chrzanów
Auto: AUDI 80 B4 92r ABT Sprzedane :(
wowo napisał(a):
Jeśli ubywa troszke płynu, zakładając ze głowiczka jest cała to mamy gdzieś wyciek. Niestety takie małe nieszczelności jest najciężej zlokalizować, bo płyn od razu odparowuje. Przy instalce LPG dochodzą dodatkowe połącznia, które niestety tez są narażone na wycieki. Proponuje przepałowac autko, aż załączą sie wentylatory. Wtedy ciśnienie jest największ, najwięsza temp. i przewody miekną. Postawić na kanał i po koleii wszystko posprawdzać. Robota ciężka, z racji dostępności niektórych opasek. U mnie po dwóch takich zabiegach poziom płynu trzyma sie ok.


... szukajcie a znajdziecie ;) Rozgrzać do czerwoności :P engine a potem latarka i cierpliwość :diabel: jak radzi wowo Faktycznie małe wycieki ciężko zaobserwować tym bardziej że szybko parują a tu kropelka do kropelki i zbierają się literki ;)
Reasumując, u mnie nieszczelność zlokalizowałem przy połączeniu chłodnicy z wężykiem do zbiorniczka wyrównawczego. I to przez przypadek, bo najpierw patrzyłem przy zbiorniczku wyrównawczym....
Myślę że wymiana opaski wystarczy choć dostęp trudny i trzeba będzie zdemontować parę rzeczy.
A tobie jak idzie BlackSpider ...??

_________________
AUDI 80 2.0 B4 92/93r ABT + LPG Sprzedane 2015 :(
VW PASSAT B5FL 02r AWX TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: