.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 16.cze.2025 19:05:17

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: PROBLEM z GAZEM 2.6 V6
PostNapisane: 17.mar.2005 17:04:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2005 02:19:35
Posty: 390
Witam jezdzilem na zwyklym gazie z metalowym kolektorem,ale w kocnu wyszlo na to ze nie strzala zbyt wiele wiec wczoraj wlozylemsobie kolektor plastikowy co prawda nei ten co byl ale tak isam tylko ze z wyjetym srodkiem, koles mowiel ze u niego z wyjateym srodkiem na zwyklym gazie smigalo a u mnie jest tak ze teraz na benzynie chodzi normalnie przelacze na gaz i od razu trzecia calym samochodem i chodi jak traktor, tak jakby nie palil na jeden gar a mzoe nawet i 2. Gdzie mzoe byc przyczyna? czy wystarczy pojechac do gazownikow na regulacje i bedzie git? czy jest jakis inny problem? mysalem mzoe ze kolektor jest nieszczelny,ale skoro u tamtego kolezki jezdzil bez problemu to czemu nagle mialby byc nieszczelny,reszta ukladu dolotu powietrza tez raczej jest szczelna bo na metalowym kolektorze chodzilo ok. Wiem ze zaraz ktos napisze zebym sobie zalozyl sekwencje i nie kombinowal,ale teraz to raczej nie problem instalacji chodzi my tylko o jakis pomysl co to mzoe byc.

_________________
Audi C4 2.6 V6
Pontiac Firebird 3.1 V6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2005 18:47:42 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
masz racje ... zaloz wtrysk gazu :D ....

nudza mnie takie tematy bo jakbys przeczytal to wszystko co tu bylo napisane o gazie w V6 to spokojnie moglbys otwierac warsztat i serwisowac V6tki z gazem .... a na moje to w tym kolektorze bez tego srodka jest poprostu nierowne rozprowadzenie mieszanki i dlatego tak chodzi ... benzyna chodzi OK bo mieszanka sie robi dopiero przed zaworem czyli za ta komora w kolektorze ... jezeli to to to nic z tym nie zrobisz bo albo bedzie ci zalewalo pierwsze ceylindry i bedzie OK na ostatnich i bedzie strzelalo i tez bedzie nierowno chodzi l na dodatek bedzie smierdzilo gaszem , albo bedzie tak jak teraz czyli za ubogo na koncu a w sam raz na poczatku kolektora

z saperskim pozdrowieniem : do nastepnego wystrzalu :peace:

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2005 19:20:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.mar.2004 21:36:17
Posty: 1946
Lokalizacja: Zielona Góra/Łuków...jak spot będzie to przyjadę
hans napisał(a):
masz racje ... zaloz wtrysk gazu :D ....

nudza mnie takie tematy bo jakbys przeczytal to wszystko co tu bylo napisane o gazie w V6 to spokojnie moglbys otwierac warsztat i serwisowac V6tki z gazem .... a na moje to w tym kolektorze bez tego srodka jest poprostu nierowne rozprowadzenie mieszanki i dlatego tak chodzi ... benzyna chodzi OK bo mieszanka sie robi dopiero przed zaworem czyli za ta komora w kolektorze ... jezeli to to to nic z tym nie zrobisz bo albo bedzie ci zalewalo pierwsze ceylindry i bedzie OK na ostatnich i bedzie strzelalo i tez bedzie nierowno chodzi l na dodatek bedzie smierdzilo gaszem , albo bedzie tak jak teraz czyli za ubogo na koncu a w sam raz na poczatku kolektora

z saperskim pozdrowieniem : do nastepnego wystrzalu :peace:


Bardzo dobre wytłumaczenie.

Pozdrawiam

_________________
stary dobry góral


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2005 21:09:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
a mnie nie nudzi taki temat w/mnie skoro chodzi na benz równo to znaczy żę nie zachwiane zostało doprowadzenie powietrza do poszczególnych cylindrów nieszczelność też nie wchodzi w grę bo na benz jest ok . a mikser przecież jest przed zespołem przepustnic i jest wystarczająco dużo czasu na wymieszanie cząstek gazu i powietrza.jedyna sensowna odpowiedz to w/ mnie przeregulowanie inst gazowej. wiem z doświadczenia jak te silniki są czułe na zmianę parametrów dolotu już samo zdjęcie filtra powietrza zakłuca pracę na wolnych obrotach gazowników odpuść bo oni nie mają czasu na zabawy .jedyna rada to laptop soft interfejs i własnoręczna regulacja reguluj w czasie jazdy pod różnymi obciążeniami wolne obroty zostaw na koniec .

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2005 22:18:51 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
Enduro , ale o tym juz bylo :): ... trzeba tylko chciec poszukac i posiedziec troche czasu na czytaniu tego

teraz sa takie czasy ze za nformacje podana na tacy sie placi a tutaj niemalze jest info podane na tacy tylko trzeba chciec poszukac

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2005 23:04:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.sty.2005 00:35:48
Posty: 1226
Lokalizacja: Łódź -> Oxford Auto A6 TDI
Tylko wtrysk sekwencyjny!!!
Nie znam osoby która byłaby zadowolona ze zwykłego gazu w tym silniku..
Sam zastanawiam się nad gazem ale tylko sekwencja wchodzi w grę..

_________________
[img]http://www.toya.net.pl/~cheater/logo/audi3.gif[/img:f16cacb4b]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.mar.2005 00:02:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.cze.2004 22:06:22
Posty: 847
Lokalizacja: Śląsk
Auto: RS6 Avant C5 MTM
ooo kolega widze racjonalizator.... poco wsrodek w kolektorze... nie no konstruktorom w audi pewnie zostala nadwyzka plastyku i dlatego taki niepotrzebyny gadzet dorzucili ech ci niemcy zawsze na łatwizne idą....

dobrze ze polacy ich poprowili bo inaczje wszyscy by sie meczyli z tymmi srodkami. :):

ech szkoda słów...

_________________
Audi 80 (B4) 2,6 quattro Avant - 2004->2009 :(, VW Golf III GTD 1.9 - 2006->2007, Audi A8 (D2) 4,2 quattro 2007->2011,
Chrysler Grand Voyager 3,8L AWD 2009->2011, Opel Omega 3,2 V6 kombi 2011->2012
----------------------------------------------------------------
Opel Zafira 1,8 16V + LPG 2011->jest
Triumph Rocket III Roadster blue haze + tuning 2011->jest
Audi RS6 Avant Black Edition (C5) 2013->jest
Dodge RAM van 2001 3,9L + LPG 2014->jest
----------------------------------------------------------------
Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.mar.2005 22:35:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
ta jest to dość trudny temat dla laika i gazowników (v-6 na mieszalniku)ale dla osób lubiących wyzwania i experymenty, ciekawy. i co najważniejsze możliwy do zrealizowania bez wystrzałów oraz zbytniej straty mocy i rozsądnym zużyciu paliwa. ale gdyby trafiła mi się jakaś używana sekwencja nie mówię nie.a możę ktoś ma na zbyciu

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.mar.2005 22:42:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Znowu będzie awantura :P , wiadomo 2,6 tylko sekwencja, ale da rade to "wkręcić "na IIgeneracji , reszte na pw , temat awanturowł sie chyba ze dwa razy. :D

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.mar.2005 01:52:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.cze.2004 22:06:22
Posty: 847
Lokalizacja: Śląsk
Auto: RS6 Avant C5 MTM
Maly v8 widze ze junior juz tez posuwa rydwanem... mam nadzieje ze to audi... :):

_________________
Audi 80 (B4) 2,6 quattro Avant - 2004->2009 :(, VW Golf III GTD 1.9 - 2006->2007, Audi A8 (D2) 4,2 quattro 2007->2011,
Chrysler Grand Voyager 3,8L AWD 2009->2011, Opel Omega 3,2 V6 kombi 2011->2012
----------------------------------------------------------------
Opel Zafira 1,8 16V + LPG 2011->jest
Triumph Rocket III Roadster blue haze + tuning 2011->jest
Audi RS6 Avant Black Edition (C5) 2013->jest
Dodge RAM van 2001 3,9L + LPG 2014->jest
----------------------------------------------------------------
Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.mar.2005 06:35:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Esperak napisał(a):
Maly v8 widze ze junior juz tez posuwa rydwanem... mam nadzieje ze to audi... :):
che che no niestety "Moskwicz" taki stary zabytkowy jak każdy z nas miał za komuny, ma tylko dorobioną szybe i nie orginalny przełącznik do świateł (syrenowski :peace:) a tak w 100% oryginał (zrobiony z 3 egzemplarzy) :diabel:Te plastikowe chińskie ze sklepu juz nie maja tego "ducha".

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.mar.2005 20:45:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.cze.2004 22:06:22
Posty: 847
Lokalizacja: Śląsk
Auto: RS6 Avant C5 MTM
kurde ja cie krece ..moskwicz to jest to ... normalnie to juz pewnie na zołtych tablach go masz...!

_________________
Audi 80 (B4) 2,6 quattro Avant - 2004->2009 :(, VW Golf III GTD 1.9 - 2006->2007, Audi A8 (D2) 4,2 quattro 2007->2011,
Chrysler Grand Voyager 3,8L AWD 2009->2011, Opel Omega 3,2 V6 kombi 2011->2012
----------------------------------------------------------------
Opel Zafira 1,8 16V + LPG 2011->jest
Triumph Rocket III Roadster blue haze + tuning 2011->jest
Audi RS6 Avant Black Edition (C5) 2013->jest
Dodge RAM van 2001 3,9L + LPG 2014->jest
----------------------------------------------------------------
Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.mar.2005 20:53:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Esperak napisał(a):
kurde ja cie krece ..moskwicz to jest to ... normalnie to juz pewnie na zołtych tablach go masz...!
No troche temat zboczy , ale tak poważnie mam kilka egzemplaży,daje na złomowisku flaszke i z chęcia mi odkładaja , a mały ma tez wersje "mad max" w czarnym macie z kierownicą wyspawana z łańcucha :diabel: ciekawostka jest fakt że te samochodziki miały "tablice rejestrcyjną" a na niej był zawsze rok produkcji (ten jest 1984) ;-)

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2005 16:43:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lut.2005 09:54:58
Posty: 22
Lokalizacja: Warszawa
Blachutek napisał(a):
Tylko wtrysk sekwencyjny!!!
Nie znam osoby która byłaby zadowolona ze zwykłego gazu w tym silniku..
Sam zastanawiam się nad gazem ale tylko sekwencja wchodzi w grę..
Ja jestem taka osobą założyłem gaz w 2.6 i nie mam problemów.Jedynym problemem instalacji jest zły montaż przez gazowników.Nie dajcie sie uczyć na swoich autach ,lepiej pojechać do fachowca . :P

_________________
B4 V6 quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2005 17:01:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lis.2004 14:40:54
Posty: 2215
Lokalizacja: Warszawa ; "Maleństwo"- Audi 100 C-4 Avant 2,8 V6
Brak doświadczenia techniczno-praktycznego nadrabiam doświadczeniem "obserwatora-operatora karty kredytowej"
więc się wypowiem :
jak V6 to benzyna !

nawet cena benzyny 4,05 mnie nie przeraża tak jak wizja kolejnego miesiąca w warsztacie po jeździe "ekonomicznej" z gazem

auto miało gaz przez 2 lata , co było potem większośc pewnie czytała

_________________
Liczą się ci przyjaciele do któych możesz zadzwonić o czwartej nad ranem

Rzczewistość jest tylko iluzją, aczkolwiek bardzo trwałą


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2005 19:09:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.wrz.2004 20:55:05
Posty: 268
Lokalizacja: Lublin
Gaz mam na mikserze od roku, założony w warsztacie, który gazem zajmuje się coś chyba od 2 lat, do tej pory jest OK, zero strzałów, przy założeniu instalacji z butlą w kole zmieniłem świece i przewody WN na NGK, sterownik podobno najgorszy z możliwych bo STAG 2L, regulacji kompem żadnych nie robiłem, instalacja z wymianą świec i przewodów kosztowała 2600 zł, auto pali: małe miasto 5 km w jedną stronę i 5 z powrotem 17-18l, trasa, dość długa (MISZKOLC) 12l na 100, nogę mam niezbyt lekką, więc nie pojmuję konfliktu sekwencja kontra mikser. Co w takiej instalacji mozna sp... za przeproszeniem.

_________________
CCCO 100 '91 C4 AAH 2.8 V6 Automat LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2005 21:27:07 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
...najpewniej osiągi ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2005 21:50:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
dolot powietrza /usytuowanie mixera i kroka/dobór parownika i mixera /regulacje/czyli praktycznie wszystko można spieprzyć.więć albo chłopaki mają temat opanowany albo im się udało ale z zużyciem można jeszcze zejść w mieście max 16 l trasa 11-12 l co ciekawe na trasie zauważyłem żę mój pali 11-12 l i nieważne czy 120 czy go gonię 150-160 w mieście oszczędna jazda przynosi efekty potrafię zejść do 13-14 l

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2005 01:05:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.sty.2005 00:35:48
Posty: 1226
Lokalizacja: Łódź -> Oxford Auto A6 TDI
zima napisał(a):
Blachutek napisał(a):
Tylko wtrysk sekwencyjny!!!
Nie znam osoby która byłaby zadowolona ze zwykłego gazu w tym silniku..
Sam zastanawiam się nad gazem ale tylko sekwencja wchodzi w grę..
Ja jestem taka osobą założyłem gaz w 2.6 i nie mam problemów.Jedynym problemem instalacji jest zły montaż przez gazowników.Nie dajcie sie uczyć na swoich autach ,lepiej pojechać do fachowca . :P

Witam, nie znamy się daltego to co napisałem jest nadal prawdą. Przyjedź na spot w środę i porozmawiaj z Vanilką, po jej opowieści odechciało mi się gazu na kilka miesięcy.
Jak to mówią - wyjątek potwierdza regułę..

_________________
[img]http://www.toya.net.pl/~cheater/logo/audi3.gif[/img:f16cacb4b]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2005 08:37:54 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Blachutek - Vanilka miała podciśnienie i to niezłą rzeźbę... Do tego miała źle wyregulowaną i dlatego tak bluźniła na gaz... Na sekwencji wszystko inaczej wygląda... W trasie przy 120/full załadunek - 11l LPG, w mieście 18 (Warszawa, jazda w korkach 70%).


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: