. Efekt , wskazówka jak przybita stoi na 90 st

oczywiście jak sie nagrzeje a zajmuje to teraz pare km
u mnie podobnie. Jak juz zlapie temp plynu 90C i oleju ok 70 to jak przylepione

do wskaznika, zwlaszcza oleju i ten wskaznik zdecydowanie jest na sztywno. Temp plynu czasami choc b.rzadko odbiega od temp 90C. No ale wkoncu to temp oleju jest najwazniejsza
a kolorem tego płynu sie nie przejmuj , ja 2 lata temu wymieniałem i zalany był tez nowym płynem a teraz co sie wylało to masakra , jedna rdza ( a mówia że przy tych płynach nie ma korozji

)
Najlepsi zdecydowanie sa nasi rodzimi majchrzy ktorzy odrazu zapodaja mi kity i najlepiej generalny motoru by odrazu robili

))))
zabieg polecam , nie wiem ile do 2,5 kosztuje termostat ale myślę że nie więcej niz 50 zł za whler i pewnie 100 za oryginał , razem z płynem i robocizną więcej niz 150 nie powinno wyjść[/quote]
Jak bede przed zima wymienial plyn to z pewnoscia to zrobie o ile nie jest to sytuacja normalna.
Spojrzalbys z ranka ile km zabiera ci osiagniecie temp 90C plynu w obecnych okolicznosciach przyrody?
stawiam piwko za ta informacje
pozdro