.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 16.cze.2025 07:57:28

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: kurs wymiany amorków w b4
PostNapisane: 26.kwi.2005 13:44:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.sty.2005 21:33:09
Posty: 80
Lokalizacja: kujawy
Cześć! temat to nic innego jak prośba w jaki sposób krótko i bezboleśnie wymienić wkłady w amorach w b4 94 r.Liczę na wasze chęci i doświadczenie.Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2005 19:23:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.lut.2005 13:25:15
Posty: 75
Lokalizacja: Kielce - Poznań
Jak nie masz ściągaczy do sprężyn to sie nawet nie przymierzaj chyba że sie chcesz zabawić w artylerzystę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2005 19:56:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.mar.2005 11:00:01
Posty: 319
Lokalizacja: Wrocław
Moja instrukcja to odkrecaj wszystko jak leci, zeby wyjac cale sprezyny z amorkiem i potem musisz miec sciagacz.
Jakies dwa tygodnie temu wymienialem i nie bylo tak trudno.
No oczywiscie problemy z kilkoma srubkami.
Poszukaj na forum, jest duzo na ten temat
powodzenia
a jakie kupiles amorki??

_________________
Audi 80 B4 1.9 TDI
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.kwi.2005 07:11:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.sty.2005 21:33:09
Posty: 80
Lokalizacja: kujawy
kupuje ze względów finansowych DELPHI olejaki bo SACHS jest o 50 zł droższy na sztuce.nie wiem tylko czy trzeba jeszcze coś dokupic,słyszałem że koniecznie osłony....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.kwi.2005 08:53:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.mar.2005 11:00:01
Posty: 319
Lokalizacja: Wrocław
No oslony tez bym polecal, chyba ze te stare sa dobre, bo zazwyczaj to tych starych to juz nie ma. POZa tym u mnie wymienilem od razu lozyska na gore, nie byly drogie i przy okazji poszedl drazek stabilizatora prawy i sworzen wachacza lewy, koszt tych dwóch rzeczy okolo 80 zl. No i trzeba jeszcze zbieznosc, tak wiec ogolnie full kasy.
JA kupilem kayabach olejowe, tez ze wzg. fianasowych, bo chetnie bym wzial Sachsa lub Bilsteina. Ogolnie podobno sa trwale te KAya, ale sa mieksze od tych co mialem przedtem. Milym zaskoczeniem po rozeebraniu bylo to ze te moje stare mozna regenerowac, sa tam oringi i wszystko sie latwiutko rozbiera, tak wiec jak mi jeszcze kiedys pojda, co se wloze te stare, bo nawet stare, ale samochod lepiej sie trzymal drogi.
POzdro

_________________
Audi 80 B4 1.9 TDI
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: