.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 15.cze.2025 05:48:14

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Potrzebny numer czujnika oleju C4 1993 2.6 V6 150 KM
PostNapisane: 24.kwi.2005 16:05:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2005 02:19:35
Posty: 390
Witam! moglby mi ktos podac numer calego czujnika oleju C4 1993 2.6 V6 150 KM, kolega ma mi go kupic w Niemczech bo akurat jutro jedzie i chce mu podac numer zeby bylo latwiej i szybciej :) z gory dziekuje i pozdrawiam :D

_________________
Audi C4 2.6 V6
Pontiac Firebird 3.1 V6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.kwi.2005 16:39:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
http://www.etka.auto2.ru/au/A100/1993/140/57/1433842/

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2005 21:30:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2005 02:19:35
Posty: 390
OK dziek iza numer, teraz tylko sprawa czy czujnik 1a (czerowny) czy 3a (baryłka) jest odpowiedzalny za piszczenie i swiecenei sie kontrolki, dzieje sie to zawsze przy nagrzanymym silniku przy 2100 brotow podczas jazdy, na nizszych i wyzszych obrotach moze ze 2 razy to sie stalo ale przy 2100 na cieplym to normalnei co 3 minuty piszczy i swieci,zwariowac mozna,nie mam dodatkowych zegarow ale cisnienei bylo mierzone w warsztacie i jest Ok silnik tez chodzi elegancko, wie ktos moze ktory konkretnei czujnik jest odpowiedzialny za te piski?

_________________
Audi C4 2.6 V6
Pontiac Firebird 3.1 V6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2005 21:40:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2005 02:19:35
Posty: 390
OK dziek iza numer, teraz tylko sprawa czy czujnik 1a (czerowny) czy 3a (baryłka) jest odpowiedzalny za piszczenie i swiecenei sie kontrolki, dzieje sie to zawsze przy nagrzanymym silniku przy 2100 brotow podczas jazdy, na nizszych i wyzszych obrotach moze ze 2 razy to sie stalo ale przy 2100 na cieplym to normalnei co 3 minuty piszczy i swieci,zwariowac mozna,nie mam dodatkowych zegarow ale cisnienei bylo mierzone w warsztacie i jest Ok silnik tez chodzi elegancko, wie ktos moze ktory konkretnei czujnik jest odpowiedzialny za te piski?

_________________
Audi C4 2.6 V6
Pontiac Firebird 3.1 V6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2005 21:45:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2005 02:19:35
Posty: 390
OK dziek iza numer, teraz tylko sprawa czy czujnik 1a (czerowny) czy 3a (baryłka) jest odpowiedzalny za piszczenie i swiecenei sie kontrolki, dzieje sie to zawsze przy nagrzanymym silniku przy 2100 brotow podczas jazdy, na nizszych i wyzszych obrotach moze ze 2 razy to sie stalo ale przy 2100 na cieplym to normalnei co 3 minuty piszczy i swieci,zwariowac mozna,nie mam dodatkowych zegarow ale cisnienei bylo mierzone w warsztacie i jest Ok silnik tez chodzi elegancko, wie ktos moze ktory konkretnei czujnik jest odpowiedzialny za te piski?

_________________
Audi C4 2.6 V6
Pontiac Firebird 3.1 V6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2005 21:46:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2005 02:19:35
Posty: 390
OK dziek iza numer, teraz tylko sprawa czy czujnik 1a (czerowny) czy 3a (baryłka) jest odpowiedzalny za piszczenie i swiecenei sie kontrolki, dzieje sie to zawsze przy nagrzanymym silniku przy 2100 brotow podczas jazdy, na nizszych i wyzszych obrotach moze ze 2 razy to sie stalo ale przy 2100 na cieplym to normalnei co 3 minuty piszczy i swieci,zwariowac mozna,nie mam dodatkowych zegarow ale cisnienei bylo mierzone w warsztacie i jest Ok silnik tez chodzi elegancko, wie ktos moze ktory konkretnei czujnik jest odpowiedzialny za te piski?

_________________
Audi C4 2.6 V6
Pontiac Firebird 3.1 V6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.kwi.2005 10:08:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2005 02:19:35
Posty: 390
kurde wczoraj mialem jakies problemy z polaczeniem internetowym i jak widac narobilem tu niezlego balaganu z tymi postami, ale odpowiedzi i tak nei znam do dzis :)

_________________
Audi C4 2.6 V6
Pontiac Firebird 3.1 V6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.kwi.2005 09:32:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.mar.2005 22:19:08
Posty: 619
NIEZŁA TA ETKA ONLINE ;) - http://www.etka.auto2.ru/au/A80/1995/140/57/1433842/

i mamy deskę rozdzielczą z C4 ;)

_________________
AllRoad 2,7T '02, 240g/s :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.kwi.2005 09:35:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.mar.2005 22:19:08
Posty: 619
zapomniałem dodac - użyj ETKA'owej opcji zmiany obrazka - w prawo np. ;)

_________________
AllRoad 2,7T '02, 240g/s :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.kwi.2005 17:02:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2005 02:19:35
Posty: 390
wymienilem czerwony czujnik i przez cale poltora dnia bylo elegancko mysalem ze juz wszystko gi i ze nei bedzie wiecej piszczec ,a tu lipa i dzis znow po nagrzaniu slinika kontrolka szaleje, wiec wie ktos moze czy jak wymienie ta barylkowata to bedzie git? bo jak wydam 165 zika i dalej bedzie piszczec to popelina, myslalem ze ten barylkowy czujnik jest tylko do dodatkwoych zegarow,ale widocznie to przez nigo piszczy? ma ktos jakas rade?

_________________
Audi C4 2.6 V6
Pontiac Firebird 3.1 V6


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: