na początek tecinfo - 80 '95 avant quattro
Jeśli zaczęło trzęść lewarkiem, to poszły tuleje na 'podtrzymaniu' przodu mostu (taka niesymetryczna belka w poprzek auta na łączeniu mostu z wałem), czy z tyłu na poprzecznej belce za mostem|? - dodam, ze przy strzale ze sprzęgła na wprost słychać jednorazowe stuknięcie (tak jakby cały tylni most razem z poprzeczką uderzył o sanki - ruch przód-tył), oraz częściej przy skręconych kołach - tak jakby jedną stroną .
Przyglądałem się tulejom - są raczej pęknięte gumy z tego co widać i i suwa się tuleja w tulei

.
I mam w związku z tym pytanko do Hansa - czy na poprzeczce za tylnim mostem da się opuszczając jednostronnie na tyle zejść z mostem i długością przewodów hamulcowych aby wydostać tuleje|? czy trzeba niestety odpinac wszystkie przewody hamulcowe i ściągać całą poprzeczkę|? - nie chciałbym sobie za dużo roboty niepotrzebnie robić. np. wymiana tulei w przednich wahaczach to bajka, - nie dość ze 12 zł za tuleje, to łącznie z wypruwaniem starych tulei i montażem zajęło to tylko godzinę, ale tam wahacz jest z niczym nie połączony
