.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 18.cze.2025 21:40:15

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Centralny zamek w mojej coupejce- B2
PostNapisane: 11.maja.2005 07:31:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.wrz.2004 07:25:34
Posty: 1602
Lokalizacja: Wołomin
Niedawno odkrylem centralny zamek w moim autku. Pneumatyczny. Jest pompka, przewody cisnieniowe, i silowniki w drzwiach. hmm :/
tylko nie wiem zupelnie na jakiej zasadzie dziala taki zamek. (pneumatyczny)
czy jest jakis sterownik??co powoduje zalaczenie, wylaczenie samych silownikow. Konkretnie chodzi mi o to jak go uruchomic :)
moze ktos ma jakies doswiadczenie na tym polu i podzieli sie wiedza ??

p.s.
w kostce w pompce wychodza 3 piny.. jak mniemam jest to : masa, , pompowanie, zasysanie (obroty wirnika lewe i prawe) tak na chlopski rozum mi sie wydaje przynajmniej, a jezeli tak nie jest to prosze mnie poprawic...


juz wiem, te 3 piny to : + , - , sterowanie, teraz tylko musze na krotko sprawdzic czy dochodzi mi wogole prad do pompki i czy pompka dziala...

_________________
co pięć garków, to nie cztery :d

-Volvo V70 II T5

-Audi 100 C4 Avant '92r. ABC (Rezanko: soczewki, 4 x el. szyby, roletki w tylnych drzwiach oraz tylnej szyby, dekory, ori 3 światło stop, 8 fabrycznych głośników, podświetlane nawiewy)
-Audi 100 C3 CD '83r. 2,0
-Audi Coupe GT '86r. KX
-Audi Coupe GT5S '82r. WN
-Audi 80 GLS 2D, '78r. 1,6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2005 09:04:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.wrz.2004 07:25:34
Posty: 1602
Lokalizacja: Wołomin
no widze ze mi nikt nie pomoze :/
doszedlem do tego ze na kostce przy pompie wogole nie dochodzi prad... czy tak musi byc??

_________________
co pięć garków, to nie cztery :d

-Volvo V70 II T5

-Audi 100 C4 Avant '92r. ABC (Rezanko: soczewki, 4 x el. szyby, roletki w tylnych drzwiach oraz tylnej szyby, dekory, ori 3 światło stop, 8 fabrycznych głośników, podświetlane nawiewy)
-Audi 100 C3 CD '83r. 2,0
-Audi Coupe GT '86r. KX
-Audi Coupe GT5S '82r. WN
-Audi 80 GLS 2D, '78r. 1,6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2005 12:44:14 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.sie.2003 12:29:57
Posty: 456
Lokalizacja: Kraków
Byc moze masz caly uklad uruchamiany "Z kluczyka" czyli jeden z silownikow jest "master" (zapewne ten w dzwiach kierowcy) i jak jego mechanicznie "pobudzisz" :P to zalacza sie pompa.

Wejdz na allegro, zagadaj do jakiegos sprzedawcy od zamkow, moze Ci pomoga

_________________
==========================
"Errare humanum est"...
...aż wreszcie trafiłem na AUDI
==========================

A80 B2 '82 1,8 PV 110KM - kolekcjonerski :)
Opel Vectra A '91 1,8 90KM - użytkowy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2005 12:46:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.maja.2005 20:35:14
Posty: 7
Lokalizacja: Mszana k/ Wodzisław Śl.
Na kostce powinien byc prad calu czas a ten 1 pin od sterowania uruchamia sie dopiero przy przekreceniu kluczuka (przynajmniej tak jest u mnie) i jezeli masz pneumatyczny central to musisz miec wszystkie przewody z cisnienia szczelne bo inaczej lipa.

_________________
JAJO "Street Racer"

:) AUDI COUPE - to jest to :)

-- www.s-t-k.prv.pl --
-- www.audiklub.pl --


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.maja.2005 07:35:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.wrz.2004 07:25:34
Posty: 1602
Lokalizacja: Wołomin
Jak ktos wyzej wpsomnial, faktycznie mam mastera 1 w dzrzwiach kierowcy. od pazsazera juz jest zwykly silownik pneumatyczny.
problem natomiast w tym ze u mnie na kostce przy pompce wogole nie ma pradu... no coz , dzis bede szukal, no chyba ze jak w 91 roku coupejka byla sciagana do polski, to wlasciciel zapomnial "prundu" wziac ze soba :d
albo celnicy na granicy mu skonfiskowali :diabel:

_________________
co pięć garków, to nie cztery :d

-Volvo V70 II T5

-Audi 100 C4 Avant '92r. ABC (Rezanko: soczewki, 4 x el. szyby, roletki w tylnych drzwiach oraz tylnej szyby, dekory, ori 3 światło stop, 8 fabrycznych głośników, podświetlane nawiewy)
-Audi 100 C3 CD '83r. 2,0
-Audi Coupe GT '86r. KX
-Audi Coupe GT5S '82r. WN
-Audi 80 GLS 2D, '78r. 1,6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2005 08:03:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.wrz.2004 07:25:34
Posty: 1602
Lokalizacja: Wołomin
Zrobione. Tzn. central jeszcze nie dziala, bo silownika od pasazera mi brak (nieszczelny). Ale cala instalacja dziala. Wystarczylo przy skrzynce bezpiecznikow z tylu wpiac +...
i tak sie zastanawiam, dlaczego ktos go wczesniej wypial.
pewnie dlatego ze nie dzialal mu silownik pasazera , i denerwowal go dzwiek pompy....
Schemat jest banalnie prosty, sciagnolem go ze stronki http://republika.pl/pka/main.htm
i od razu wiedzialem co i jak ...
pozdrawiam

_________________
co pięć garków, to nie cztery :d

-Volvo V70 II T5

-Audi 100 C4 Avant '92r. ABC (Rezanko: soczewki, 4 x el. szyby, roletki w tylnych drzwiach oraz tylnej szyby, dekory, ori 3 światło stop, 8 fabrycznych głośników, podświetlane nawiewy)
-Audi 100 C3 CD '83r. 2,0
-Audi Coupe GT '86r. KX
-Audi Coupe GT5S '82r. WN
-Audi 80 GLS 2D, '78r. 1,6


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: