.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 14.cze.2025 21:00:47

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: tuleje do wachaczy b4 v6 2,6
PostNapisane: 17.maja.2005 12:39:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2005 11:06:12
Posty: 144
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
Auto: A6 2,7TDi Q S Line
Witam panowie,czy ktoś z was ma do sprzedania nowe tuleje do wachaczy lub ma namiar gdzie można nabyć? bo po szarpaniuw stacji diagnostycznej są do wymiany i nie wiem czy wachacze też.Proszę o pomoc jakie wybrać i gdzie je dostać.Pozdrawiam Łukasz.

_________________
---------------------------------------------------------------------
A6 C5 2,4 V6 99r. AUTOMAT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2005 12:43:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Tulejki bierz tylko orginały około 55zł szt i módl sie o to, byś miał stalowa wahacze, jeśli są do wymiany.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2005 12:48:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2005 11:06:12
Posty: 144
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
Auto: A6 2,7TDi Q S Line
dzięki ale powiało grozą,co jest z innymi niż stalowe?
b4 jest z 93 roku i ma 2,6 v6 więc boję się że może być gorzej,czyli nie stalowe,ale może ktoś to juz robił i wie jakie są?

_________________
---------------------------------------------------------------------
A6 C5 2,4 V6 99r. AUTOMAT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2005 15:31:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Ja robiłem :D Prócz stalowych wsadzali żeliwne i o z grozo znaleźć je w używce stanowi nie lada wyzwanie. Nowych zamienników nie ma, tylko orginał o kosmicznej cenie.
Tylko te wahacze raczej nie padają. Ewentualnie gną sie, pękają.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2005 18:35:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
na pewno nie żeliwne. żeliwo nie nadaje się na obciążone konstrukcje a to co kolega określił żeliwem nazywa się odkuwka stalowa i nie ma z tym wiele kłopotu tuleje wymienia się tak samo jak w blaszanych wachaczach a sworzeń dolny jest przykręcany na 3 sruby tuleje stosować tylko z aso do 2.6 i 2.8 jest inny nr katalogowy chyba się muszą różnić twardością ale wymiar jest taki sam jak do 1.8 2.0 2.3 również stara b-3 ma te same tuleje

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2005 19:03:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Nie pisałem ze jest problem z wymina tuleii tylko z dosteniem takirgo wahacza.
Może to i jest odkówka stalowa, ale wygląda dokładnie jak żeliwo. Do tej pory jak szukałem wahacza zawsze nazywałem go żeliwnym i wszysscy wiedzieli o co biega :)
Co do tuleii to dokładnie różnią sie twradościa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2005 20:03:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sie.2003 22:10:09
Posty: 71
Lokalizacja: Podkarpacie
Czesc
Co do tuejek to nie koniecznie ASO
Ja do swojego zalozylem jakies 20tys km temu BOGA( nie pamietam czy to sie tak pisze) Tulejki przezyly zime, dziury na drogach i nadal sie trzymaja.
Pozdro

_________________
Audi 92r ABK


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2005 20:55:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.mar.2005 22:19:08
Posty: 619
Ja też kupiłem najzwyklejsze badziewie - 12zeta/szt. urąbałem na nich zimę, jeżdzę dalej (ponad 30 tys.) i jestem z nich zadownolniony - a biorąc pod uwagę dostępność wahaczy przednich i czas, w jaki się tuleje wymienia (godzina w obu), nie stanowi problemu, żebym częściej to robił - elementy będą w lepszej kondycji jeśli chodzi o konserwację, i częstszy pogląd na stan sworzni ;) - no i przy okazji całego podwozia ;)

p.s.
gdyby padały po 2 tysiącach - byłoby się czym zastanawiać, aby kupić oryginały, ale z czystym sumieniem nawet 10 000 mogę uznac za wystarczające jak za tę cenę/czas wymiany.

\

_________________
AllRoad 2,7T '02, 240g/s :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2005 07:32:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Zlaeży jak kto jeździ i jakiem ma sie drogi. Ja na tych za 12zeta prześmigałem 2 miesiące.
Obecnie na orginalnych jeżdze już 3 latka na ektremalnym zawieszeniu :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2005 08:05:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.mar.2005 22:19:08
Posty: 619
ja myślę, że jednak jeśli chodzi o badziewia - główne znaczenie ma seria, produkcja - przy takiej niskiej cenie muszą być i niskie koszty - brak kontroli jakości, miesanki gum, itp. - jak sie trafi na dobrą serię, to mogą być b.dobre (p. Józiowi za dużo nasypało się czegoś tam do gumomasy, i nieświadomie robili nieżły wyrób), a jak na złą (Jozek zapomniał zupełnie o jakimś składniku) - to trafimy na budyń zamiast gumy ;) - przy wyrobach oryginalnych można spodziewać się większej powtarzalności

_________________
AllRoad 2,7T '02, 240g/s :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: