.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 16.cze.2025 21:55:59

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Podlaczenie radia B3 - schemat kabli - ktory do czego
PostNapisane: 17.sie.2005 18:26:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sie.2005 16:49:25
Posty: 10
Lokalizacja: Wałbrzych
Witam. Szukam i googluje i nic. Dzisiaj przerabialem istniejaca inst. radiowa po porzednim wlascicielu - na kostki ISO. Zostalo kilka kabelkow wolnych, czy ktos posiada jakis schemat i opis do oryginalnej kostki jaka montowano w B3 '88 (silnik 1.8). Dzieki i pozdrawiam.

_________________
Audi 80 B3, silnik SF
W-CH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2005 06:33:45 
Moderator

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:55:57
Posty: 3007
Lokalizacja: ..........Siedlce.......... Auto: B4 ABK
Pewnie Ci to nic nie pomoże ale może przynajmniej będziesz wiedział co powinieneś mieć za kabelki w kostce.
http://elektron.pol.lublin.pl/users/djl ... e1/iso.htm

_________________
Audi B4 2.0 ABK Pozdrawiam Marcin
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2005 08:34:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sie.2005 16:49:25
Posty: 10
Lokalizacja: Wałbrzych
Z podlaczeniem kostek ISO nie mialem problemu, bo to w sumie 4 przewody do jednej (zasilanie) i 4 dwuzylowe do drugiej (glosnikowe). Ale pozostaly jeszcze przewody z oryginalnej instalacji radiowej (bardzo cieniutkie) - czerwony - bez napiecia, bialy - b.n. , bialo niebieski - po uruchomieniu silnika napiecie ok 11,5 V, brazowy - to chyba masa. I wlasnie o te kabelki mi chodzi, do czego sluzyly? Kable od gosnikow sa osobno.

_________________
Audi 80 B3, silnik SF
W-CH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2005 08:47:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.gru.2004 17:28:27
Posty: 487
Lokalizacja: Gdańsk
Jeden, ale nie wiem który to jest od tego, że radio będziesz mógł włączyć tylko jak będziesz miał kluczyk w stacyjce, inaczej nie włączysz, dlatego jak chcesz mieć możliwość słuchania radia bez kluczy w stacyjce to tego kabelka nie podłączaj ( tylko musisz najpierw dowiedzieć się, który to :P )

_________________
AUDI COUPE 2,3 NG - było 2004 - 2006
A4 1,9 TDi AVANT 2009 - 2011
BMW E-46 318D Touring 2010 -
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2005 09:00:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sie.2005 16:49:25
Posty: 10
Lokalizacja: Wałbrzych
To jeden juz mamy :) na pewno go nie podlacze, ciekawe tylko jakiego koloru.
Pozdr

_________________
Audi 80 B3, silnik SF
W-CH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2005 10:52:50 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Miernik w łapkę i heja! Powinno tam jeszcze być zasilanie wzmacniacza antenowego (+12V wychodzi z radia po jego załączeniu) oraz przewód podający +12V po włączeniu świateł (ściemnianie radia) czyli ILLUMINATOR (tak często oznaczany w radiu). Miałeś BOSE?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2005 11:05:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sie.2005 16:49:25
Posty: 10
Lokalizacja: Wałbrzych
Z miernikiem juz walczylem i wyniki takie jak w/w.Iiluminacje znalazlem i podlaczylem do standardowej kostki ISO. Jakie radio i instalacja byla zalozona fabrycznie to nie mam pojecia. Kostka oryginalna obcieta.

"zasilanie wzmacniacza antenowego (+12V wychodzi z radia po jego załączeniu)" - przewod niebieski od kostki ISO do automatycznej anteny ?

_________________
Audi 80 B3, silnik SF
W-CH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2005 11:13:05 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
automatyczna antena = zasilanie wzmacniacza... tyle, że musisz wiedzieć który to przewód w aucie...

I jeszcze jedno - w instalacji samochodu powinien być jeszcze przewód do sterowania funkcją GALA czyli sygnał prędkościomierza... - ale tego pewnie nie masz w radiu...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2005 12:07:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sty.2005 20:31:38
Posty: 463
Lokalizacja: Częstochowa
Te cienki kabelki idą do kostki od komputera pokładowego.Wszystko to co się dzieje na wyświetlaczu radia pokazane jest wtedy też na desce rozdzielczej i jest do tego dodatkowa kostka. Tu jest troche opisów do kostek iso http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj24/studio24/w zakładce kablomania


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2005 12:35:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.paź.2004 10:33:22
Posty: 1075
Lokalizacja: Pruszkow
Ale czy w B3 bylo podlaczenie do Checka zeby wysfetlal :P na desce. Jak dla mnie to napewno idzie tak jak mowili poprzednicy:
1. iluminacja (standardowe kolory podswietlenia w VAGu)
2. sterowanie antena
3. masa
4. i zastanawiam sie nad tym czy jeden z nich to nie bedzie taki myk ze po wylaczeniu samochodu i pozostawieniu radia bedzie brzeczyk od swiatel dawal czadu gdy wyjmiesz kluczyki... to by sie moglo zgadzac

A jesli sa bez napiecia a nie sa masa to doprowadz do nich prunda i sprawdz, moze gdzies sie antena wysunie :): :peace: :diabel: :D :P Zarcik

_________________
Don't you know I'm loco?...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2005 12:48:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
jest tak jak pisze GrzesB, gdy wyjmę kluczyk a radio jest włączone to skrzeczy.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2005 13:06:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.paź.2004 10:33:22
Posty: 1075
Lokalizacja: Pruszkow
Mauzer napisał(a):
jest tak jak pisze GrzesB, gdy wyjmę kluczyk a radio jest włączone to skrzeczy.


Kto napisal :P :D

_________________
Don't you know I'm loco?...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2005 13:21:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sie.2005 16:49:25
Posty: 10
Lokalizacja: Wałbrzych
To nie podlaczam, wiem ze bedzie mnie denerwowac. Wystarczy jak brzeczek umili mi zycie od 1.10 do 1.03 :) ;)

_________________
Audi 80 B3, silnik SF
W-CH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2005 13:29:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.paź.2004 10:33:22
Posty: 1075
Lokalizacja: Pruszkow
Ja tam lubie styl bardziej z USA i mam gong podlaczony :-)

_________________
Don't you know I'm loco?...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2005 16:52:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sie.2005 16:49:25
Posty: 10
Lokalizacja: Wałbrzych
Dzisiaj znalazlem jeszcze 2 przewody pod tylna polka - brazowo czerwony i brazowo niebieski - od czego one ? Moze bogatsze wersje mialy zamontowane swiatelko w bagazniku. Sprawdzilem miernikiem i napiecia aniu ciut ciut z roznymi kombinacjami (swiatla, stacyjka, itp).

_________________
Audi 80 B3, silnik SF
W-CH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2005 12:56:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 20:56:47
Posty: 129
Lokalizacja: Kraków
w mojej niuni chyb ajakiś rzeźnikwyjmował radio, nie mohe wogule doszukać si ekabli od instalacji radiowej, moż emi kto powiedzieć ile ma ich być ? i w jakich kolorach poszczegulne , pytam, bo zpodziewam sie ze nie wszytko co znajde bedzie od radia - poprzedni włąsciciel wycioł tez klimatronik... :) ale mi go naszczescie oddał - wiec to tez bede musiał jakoś pozapinac... :) jakies schematy kroś ma do klimatronika w b3 coupe ? no i oczywista jakis schemat z tymi kablami do radia :)

P.S. dlaczego w coupejce Tweetery są montowane z tyłu przy pułce, a nie z przodu jak w wiekrzosci aut ? w mojej z tyłu są orginalne tweetki VW-Audi

jakby powiedziala Renia Beger "fenk ju from de montajn"
z góry thx za pomoc

_________________
zasadniczo zbieram stare fordy, ale... zawsze chcialem jakieś 4x4-podobno Audi ma najlepsze Quattro :D

http://www.m4garage.com/audi/1.jpg Coupe Quattro 2.3 10v - mało mocy , wsadzimy coś innego :)
LOTUS 7 - 1,6 r4 130ps
Ford ESCORT MK I RS2000 r4 170 ps
Ford Capri MK I - 5,0 V8 ~ 300 ps


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.paź.2005 11:23:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 20:56:47
Posty: 129
Lokalizacja: Kraków
no i jak z tym radyjkiem ? pociagnąc nowe kable i zapomniec co ?

_________________
zasadniczo zbieram stare fordy, ale... zawsze chcialem jakieś 4x4-podobno Audi ma najlepsze Quattro :D

http://www.m4garage.com/audi/1.jpg Coupe Quattro 2.3 10v - mało mocy , wsadzimy coś innego :)
LOTUS 7 - 1,6 r4 130ps
Ford ESCORT MK I RS2000 r4 170 ps
Ford Capri MK I - 5,0 V8 ~ 300 ps


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2005 00:24:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.lut.2005 21:11:49
Posty: 24
Mikolaj czemu ty sie zamartwiasz tymi tweterami z tylu, ile razy ci mowilem ze glosników w aucie nigdy malo, pozatym poradzilem sobie jakos z ta twoja instalacja i wszystko wrocilo do normy :] (chyba ;-) przynajmniej działa )

_________________
Audi 80 B3 1.8S B+LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 18 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: