.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.cze.2025 22:26:50

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: audi 80 1.9TDI szarpanie
PostNapisane: 07.paź.2005 13:11:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.paź.2005 12:40:53
Posty: 136
Lokalizacja: Grajewo
Witam szukalem interesujacego mnie watku i znalazlem, jak widze byly juz takie przypadki jednak chce zapytac jeszcze o cos.. otoz mam audi 80 1.9 tdi 90KM 94r, przepieg troche ponad 230tys. km
Przy szybszej jezdzie [4-5 bieg] szarpanie z silnika przechodzi na galke skrzyni biegow.. i trzesie samochodem.. niestety nie wiem przy jakich obrotach [ model bez obrotomierza ] bylem u kilku mechanikow, poduszki, zawieszenie raczej mam ok.. jeden z nich stwierdzil ze pompa wtryskowa do wymiany.. i regulacja cisnienia w rurze dol. i poleca mi kupic uzywana inna pompe.. pisze tutaj bo chcialbym sie upewnic czy to aby na pewno jest to.. i czy nie da sie jakos zregenerowac jej czy cos.. w innych watkach nie bylo to poruszane, czy przez ta pompe [ jezeli to to ] samochod traci na osiagach ? W obecnym momencie max jaki da sie z niego wycisnac to 130km/h i to trzeba do tego niezlego lotniska, albo gorki :D Raczej 1.9TDI i 66kW [90KM] pojdzie troche wiecej.. ? Czy moze
wina turbiny czy czegos.. z gory dzieki za wszelka pomoc.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2005 13:14:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
a N75 sprawdzales ???
nastawnik sprawdzales ???
wtryski sprawdzales ???
przepływomierz sprawdzales ???
co pokazał Vag ???

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2005 14:48:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Poczatek konca zaworu N75. Dodatkowo kupa sadzy w kierownicach pewnie ... :/

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2005 19:59:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.paź.2005 12:40:53
Posty: 136
Lokalizacja: Grajewo
spanky napisał(a):
a N75 sprawdzales ???
nastawnik sprawdzales ???
wtryski sprawdzales ???
przepływomierz sprawdzales ???
co pokazał Vag ???


bylem na diagnostyce w mojej okolicy [ ruciane-nida ] niesety wydruk mam w domu, jutro po szkole zrobie skan bo nie chce przekrecac.. ale wykazalo roznice cisnien w rurze dol. nic po za tym nie bylo sprawdzane konkretnie.. raczej diagnoza by tego nie wykazala.. ?
Co do mocy, to nawet dzis jadac na 5 predkosc rosnie ale przy 12X czuc tak jakby cos w pewnym momencie szarpnelo do tylu i trzymalo.. i wiecej nie chce isc.. co do mocy to pomysle o tym w next tyg, na dzien dzisiejsz chcialbym zrobic cos z tym trzesieniem.. dzieki za odzew.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2005 20:08:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
eX3 napisał(a):
spanky napisał(a):
a N75 sprawdzales ???
nastawnik sprawdzales ???
wtryski sprawdzales ???
przepływomierz sprawdzales ???
co pokazał Vag ???


bylem na diagnostyce w mojej okolicy [ ruciane-nida ] niesety wydruk mam w domu, jutro po szkole zrobie skan bo nie chce przekrecac.. ale wykazalo roznice cisnien w rurze dol. nic po za tym nie bylo sprawdzane konkretnie.. raczej diagnoza by tego nie wykazala.. ?
Co do mocy, to nawet dzis jadac na 5 predkosc rosnie ale przy 12X czuc tak jakby cos w pewnym momencie szarpnelo do tylu i trzymalo.. i wiecej nie chce isc.. co do mocy to pomysle o tym w next tyg, na dzien dzisiejsz chcialbym zrobic cos z tym trzesieniem.. dzieki za odzew.

wedlug twojego opisu przyczyna trzesiawki i braku mocy moze byc prawdopodobnie ten sam element czyli N75 ... !!! podjedz do jakiegos warszattu wymien i zobacz co sie bedzie dzialo.......
poza tym moze byc jeszcze wiele innych opcji ktore wczesniej Ci napisalem....... ale zacznij od N75 ..... czesto padaja .....
:peace:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2005 18:25:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.paź.2005 12:40:53
Posty: 136
Lokalizacja: Grajewo
skan o ktorym mowilem
http://executor.internetdsl.pl/diagnoza.jpg
bylem tez w bialymstoku "oficjalnym serwisie audi i vw" i stwierdzily ze to od skrzyni, i ze trzeba ja zdemontowac a najlepiej wymienic, ogolnie smiech na sali wiec nawet nie skanuje..

pojechalbym na jakas dobra diagnoze.. niesety nie mam vag'a i nie wiem kto ma w woj Podlaskim.. bo nie chce wyrzucac kasy w ciemno..

jak narazie koles z diagnoza.jpg kazal mi sie rozejrzec za fajna uzywana pompa i po zmianie przyjechac do niego na regulacje cisnienia w rurze dolot..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2005 18:38:25 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
eX3 napisał(a):
jak narazie koles z diagnoza.jpg kazal mi sie rozejrzec za fajna uzywana pompa i po zmianie przyjechac do niego na regulacje cisnienia w rurze dolot..

chyba ten koles tez mial praktyke w ASO :):
czy ktokolwiek sprawdzal ci N75?

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2005 19:46:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.paź.2005 12:40:53
Posty: 136
Lokalizacja: Grajewo
No wlasnie nie, w tyg. przejade sie do znajomego, moze on zobaczy.. wlasnie czytam troche na forum i szperam w necie.. mam nadzieje ze to nie nastawnik.., a n75 bo juz sily nie mam.. pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2005 15:24:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lip.2005 22:33:39
Posty: 95
Lokalizacja: Białystok
eX3 napisał(a):
skan o ktorym mowilem
http://executor.internetdsl.pl/diagnoza.jpg
bylem tez w bialymstoku "oficjalnym serwisie audi i vw" i stwierdzily ze to od skrzyni, i ze trzeba ja zdemontowac a najlepiej wymienic, ogolnie smiech na sali wiec nawet nie skanuje..

pojechalbym na jakas dobra diagnoze.. niesety nie mam vag'a i nie wiem kto ma w woj Podlaskim.. bo nie chce wyrzucac kasy w ciemno..


Witam
O ile idzie o Białystok to polecę warsztat Auto Euroreomont na ulicy Moniuszki 65/2, nie wiem jak innym, ale mi po znajomości zazwyczaj wszystko poprawnie diagnozują. Tylko uważaj bo warsztat bardzo się ceni, polecam się potargować :).
U mnie w B4 TDI zużył się nastawnik (jedyny objaw to szarpanie przy niektórych prędkościach, Vmax= ~175km/h) przy pompie. Niedułgo podejmę się próby jego regeneracji.

--
pozdrawiam demeo

_________________
--
pozdrawiam
Paweł Trofimiuk


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2005 17:23:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
demeo napisał(a):
eX3 napisał(a):
skan o ktorym mowilem
http://executor.internetdsl.pl/diagnoza.jpg
bylem tez w bialymstoku "oficjalnym serwisie audi i vw" i stwierdzily ze to od skrzyni, i ze trzeba ja zdemontowac a najlepiej wymienic, ogolnie smiech na sali wiec nawet nie skanuje..

pojechalbym na jakas dobra diagnoze.. niesety nie mam vag'a i nie wiem kto ma w woj Podlaskim.. bo nie chce wyrzucac kasy w ciemno..


Witam
O ile idzie o Białystok to polecę warsztat Auto Euroreomont na ulicy Moniuszki 65/2, nie wiem jak innym, ale mi po znajomości zazwyczaj wszystko poprawnie diagnozują. Tylko uważaj bo warsztat bardzo się ceni, polecam się potargować :).
U mnie w B4 TDI zużył się nastawnik (jedyny objaw to szarpanie przy niektórych prędkościach, Vmax= ~175km/h) przy pompie. Niedułgo podejmę się próby jego regeneracji.

--
pozdrawiam demeo

koniecznie opisz efekty po regeneracji nastawnika....... :peace:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2005 22:46:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lip.2005 22:33:39
Posty: 95
Lokalizacja: Białystok
spanky napisał(a):
koniecznie opisz efekty po regeneracji nastawnika....... :peace:


Nawet planuję zrobić dokumentację aparatem cyfrowym :P
o ile mi cokolwiek z tego wyjdzie :)
Póki co na dniach kupuję interfejs OBDI (2x2) tylko mam drobny dylemat czy kupić na transoptorach, czy na na układzie scalonym max232?
Następnie poszukam VAGcom'a i zabiore się do zabawy :)

--
pozdrawiam demeom

_________________
--
pozdrawiam
Paweł Trofimiuk


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2005 22:56:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
demeo napisał(a):
spanky napisał(a):
koniecznie opisz efekty po regeneracji nastawnika....... :peace:


Nawet planuję zrobić dokumentację aparatem cyfrowym :P
o ile mi cokolwiek z tego wyjdzie :)
Póki co na dniach kupuję interfejs OBDI (2x2) tylko mam drobny dylemat czy kupić na transoptorach, czy na na układzie scalonym max232?
Następnie poszukam VAGcom'a i zabiore się do zabawy :)

--
pozdrawiam demeom

bierz na opto............ !!!
na max232 moga byc problemy..... w kazdym badz razie u mnie sa w komunikacji..... na opto smiga jak trzeba.......... :peace:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2006 14:38:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.paź.2005 12:40:53
Posty: 136
Lokalizacja: Grajewo
demeo napisał(a):
Witam
O ile idzie o Białystok to polecę warsztat Auto Euroreomont na ulicy Moniuszki 65/2, nie wiem jak innym, ale mi po znajomości zazwyczaj wszystko poprawnie diagnozują. Tylko uważaj bo warsztat bardzo się ceni, polecam się potargować :).
U mnie w B4 TDI zużył się nastawnik (jedyny objaw to szarpanie przy niektórych prędkościach, Vmax= ~175km/h) przy pompie. Niedułgo podejmę się próby jego regeneracji.

--
pozdrawiam demeo


Odgrzewam topic, bo w koncu cos zaczalem zalatwiac.. [ ah ten brak czasu :D ] bylem wlasnie w auto euro-remoncie, szarpanie ustalo praktycznie po tym jak, koles mi odkrecil kopulke od pompy, przeczyscil/przemyl i wyregulowal dawke wtrysku, bylo cos kolo ~8-9.5, na ~4. Szarpanie/dlawienie jak reka odjal.. Jutro jade na wymiane przewodu laczacego turbine z intercoolerem, okazuje sie ze byla w nim niezla dziura, przez co praktycznie zero doladowania/turbo.. no i jutro sie okaze co z n75..
Na cos jeszcze zwrocic uwage/sprawdzic?

_________________
Audi B4 1.9 TDI 94r.
VW Touran 2.0 TDI BMN 2007r. 7os.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2006 16:55:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
heheeheheheheheheh nieźle wszystko co się mogło uszkodzić to się uszkodziło.

Swoją drogą malutko paliwka miałeś pewnie autko "nic" nie paliło :?:

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2006 17:05:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.paź.2005 12:40:53
Posty: 136
Lokalizacja: Grajewo
Jesli pytasz o spalanie to ostatnio bylo tak okolo 8/10 trasa/miasto na 100, ale ja nim nie jezdzilem tylko ojciec [ raczej bardzo lekka noga ] wiec imo o wiele za duzo..

_________________
Audi B4 1.9 TDI 94r.
VW Touran 2.0 TDI BMN 2007r. 7os.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2006 17:14:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
ojej dużo dawka na pompie przed ustawieniem raczej mówiła co innego. Myśle, że jak uszczelnisz przewody gumowe i wszystko doregulujesz będzie super...

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2006 17:25:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Dziwne ze to w ogole jeździło i nie kopciło jak batory ... mal;utka dziurka w dolocie powoduje potezne dymienie , kto byl w Łodzi ten wie ... :P

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2006 17:29:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.paź.2005 12:40:53
Posty: 136
Lokalizacja: Grajewo
wiesz nie ja to wyliczalem :D ale tez mysle ze wiecej..
co do dymienia to bylo to cos ala maly komin, ale tylko przy "przygazowaniu"

_________________
Audi B4 1.9 TDI 94r.
VW Touran 2.0 TDI BMN 2007r. 7os.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sty.2006 06:48:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lis.2005 21:40:27
Posty: 273
Lokalizacja: Szczecin-Goleniów
eX3 napisał(a):
spanky napisał(a):
a N75 sprawdzales ???
nastawnik sprawdzales ???
wtryski sprawdzales ???
przepływomierz sprawdzales ???
co pokazał Vag ???


]


Basket pisał o kierownicach w których może być dużo sadzy.......może coś bliżej......tak profilaktycznie :D u siebie bym sprawdził :peace:

_________________
Życie to sztuka wyboru, więc dlaczego Audi??
B4 1,9 TDi `92
Diesel to śmierdziel, zawsze puści pierda


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sty.2006 07:22:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
student4ec1 napisał(a):
Basket pisał o kierownicach w których może być dużo sadzy.......może coś bliżej......tak profilaktycznie :D u siebie bym sprawdził :peace:


kierownice to mozesz sprawdzic i przeczyscic ale ta ktora krecisz ..... :diabel:
w silniku 1Z nie ma czego takiego jak kierownice spalin :diabel:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: