.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 31.maja.2025 00:54:02

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: VAG - procedura , jak ?
PostNapisane: 15.lis.2005 08:47:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2005 08:40:18
Posty: 3
Lokalizacja: Mrągowo
Witam po raz pierwszy.

Właśnie zrobiłem sobie interfejs VAG.
Jaka jest procedura/kolejnośc podłączania interfejsu oraz ewentualnego
sprawdzenia/wykasowania błędów ?
Proszę o opis możliwie łopatologiczny.

Jakiego oprogramowania nalejpiej uzywać ?

_________________
B4 95' 1.9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2005 08:57:14 
Klubowicz

Dołączył(a): 09.paź.2004 23:10:45
Posty: 639
Lokalizacja: ŁÓDZ - CORK
Auto: AUDI A6 C7
Uzupełnij profil zaraz cię modowie scigną .
01 odczytanie wersij kom. sterujacego
02 kasowanie pamięci usterek
03 sprawdzenie elemętów wykonawczych
04 nastawy podstawowe
05 kasowanie pamięci usterek
06 wyjscie
07 kodowanie jednostki sterujacej :!:
08 odczytanie wartości mierzonych
09 odczytanie pojedyńczych wartości mierzonych
10 dopasowanie :!:
11 logowanie :!:
pozycje które zaznaczyłem wykrzyknikiem możesz użuwać ale lepiej nie jezeli jeszcze nie masz wiedzy miłej zabawy.

_________________
AUDI A6 C7 S LINE
radcarscork.ie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2005 09:22:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2005 08:40:18
Posty: 3
Lokalizacja: Mrągowo
dzięki.
Czy samochód trzeba odpalić czy tylko przekręcić klucz ?
Jaka jest kolejność podłączania przewodów L i K ?
Czy przewody L i K podłaczam przed odpaleniem? autka czy po ?

Sory za lamerstwo - z natury jestem ostrożny i nie chcem niczego popsuć :)

_________________
B4 95' 1.9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2005 10:11:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.lis.2003 11:41:26
Posty: 396
Lokalizacja: Wrocław
Ja robiłem tak:
- uruchomienie zapłonu
- podłączenie interfejsu co kompa
- uruchomienie VAG-COM a w nim testu interfejsu ( wynik: test widzi interfejs)
- podłaczenie do złącza diagnostycznego
- przejście w VAG-COM do funkcji silnik, usterki itd.

_________________
B4 2.0E Automat


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2005 10:24:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
podlaczasz wszystko do PCta, zapłon wylaczony, podpinasz sie pod
wyjscie diag (kolejnosc kabelkologii dowolna), zapłon włączony
ewentualnie tez uruchamiasz silnik (zalezy od tego co chcesz sprawdzic)
i uruchamiasz program i jazda


zdarzyła się chwila nieostroznosci w jednym warsztacie ale skonczylo sie
wymiana bezpiecznika (nie wiem ktorego)

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2005 17:43:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2005 19:05:43
Posty: 2521
Lokalizacja: Poznań/ Nowy Tomyśl
Ja już2 razy spaliłem bezpiecznik :diabel: zanim zaizolowałem te resztki kabli wystające z gniazda zasilania. Siada bezpiecznik od radia, oświetlenia wnętrza itd. Chyba nr4 15A.

_________________
podpis nie działa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2005 18:43:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
kinyo napisał(a):
Uzupełnij profil zaraz cię modowie scigną .
01 odczytanie wersij kom. sterujacego
02 kasowanie pamięci usterek
03 sprawdzenie elemętów wykonawczych

04 nastawy podstawowe
05 kasowanie pamięci usterek
06 wyjscie
07 kodowanie jednostki sterujacej :!:
08 odczytanie wartości mierzonych
09 odczytanie pojedyńczych wartości mierzonych
10 dopasowanie :!:
11 logowanie :!:
pozycje które zaznaczyłem wykrzyknikiem możesz użuwać ale lepiej nie jezeli jeszcze nie masz wiedzy miłej zabawy.

Punkty nr: 1,2,4,5,6,7,10,11 można przeprowadzać na wyłączonym silniku , reszta koniecznie na uruchomionym silniku.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2005 08:36:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2005 08:40:18
Posty: 3
Lokalizacja: Mrągowo
Wszystko podłączyłem, ale mam problem - mogę wejść tylko na sterownik 01 - engine , z resztą nie mam komunikacji.
Może to kwestia oprogramowania ?
Mam VDS PRO pod DOS'a.

_________________
B4 95' 1.9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.gru.2005 00:41:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.gru.2005 00:58:48
Posty: 2
Lokalizacja: Zaborze
Panowie to teraz jeszcze poprosze o instrukcje skasowania inspekcji. Jeśli można oczywiście.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.gru.2005 01:01:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
szukasz w programie ktorego uzywasz opcji kasowania inspekcji i
jej uzywasz...


jakie programu uzywasz?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2005 06:43:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.sty.2005 10:19:45
Posty: 67
Witam.
Mam dwa pytanka:
1. Czy taki sam interfejs moze być do C4 rok 92 ?

2. Potrzebuje skasowac błędy poduszki bo mi miga cały czas awaria i nie wiem jak to zrobić.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2005 10:15:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.sie.2005 09:41:06
Posty: 121
Lokalizacja: konin
może wstawi ktoś schemat kabli do podłączenia auta z kompem (interfejs'a)

_________________
B4 80 2.3 NG '91 LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2005 10:38:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lip.2005 15:35:14
Posty: 622
Lokalizacja: Ostrołęka
Max mam od cholery schematów fejsów, tylko nie mam kiedy zabrać się do ich zmaterializowania :). I nie gwarantuję, że chodzą. Jeden z nich pochodzi od autora tego wątku i podobno działa, ale tylko z silnikiem, jak chcesz to Ci wrzucę na maila.

_________________
Pozdrawiam - Danek
Granatowa B4 '92 2.0 ABT + LPG Bingo M:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2005 20:58:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.sie.2005 09:41:06
Posty: 121
Lokalizacja: konin
czekam z niecierpliwością na tego maila

_________________
B4 80 2.3 NG '91 LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.gru.2005 06:12:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.sty.2005 10:19:45
Posty: 67
Jeśli można to tez poproszę o przesłanie schematów na mój email.
Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.gru.2005 06:32:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lip.2005 15:35:14
Posty: 622
Lokalizacja: Ostrołęka
Poleciało Panowie :)
Wesołych Świąt Wszystkim :)

_________________
Pozdrawiam - Danek
Granatowa B4 '92 2.0 ABT + LPG Bingo M:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2005 14:23:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.gru.2005 19:35:46
Posty: 8
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Auto: A6 C5 Avant Quattro 2.5 TDI AKE TIPTRONI
Witam!
Moze i dla mnie dla mojej A6 94 tez cos sie znajdzie,musze skasowac inspekcje,auko dziala dobrze,ale chcialbym sprawdzic co tam sie dzieje,Czy podlaczajac kompa mozna sprawdzic czy licznik kilometrow nie byl cofany?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: ???jaki program i jaki interfejs???
PostNapisane: 30.gru.2005 09:14:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.gru.2005 15:55:26
Posty: 30
Lokalizacja: Radom
jakich używacie programów, które polecacie a ktorych lepiej nawet nie uruchamiać???
jaki interfejs max-232 czymoże opto, a może KKL??? jakie i dlaczego akurat takie??

Wiem że może za duzo pytań :)
ale kto pyta nie błądzi :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2005 10:06:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lip.2005 15:35:14
Posty: 622
Lokalizacja: Ostrołęka
Słyszałem, że nie każdy fejs na MAX-ie chce współpracować ze starszymi modelami. Osobiście miałem podpięty fejs na opto K,L z Viakena, oraz jeszcze jakiś inny (też na opto) i dało się zdiagnozować silnik. Niestety ABS-u nie czytało. Tak sobie myślę, że dlatego, że ABS u mnie jest sterowany z oddzielnego kompa i nie ma połączenia z głównym kompem auta. Programy, które łapały komunikację z silnikiem to Vag-com, VWTool, VWTool pl, Vag pl i jeszcze jakiś jeden.

_________________
Pozdrawiam - Danek
Granatowa B4 '92 2.0 ABT + LPG Bingo M:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.kwi.2006 11:59:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lut.2006 14:37:27
Posty: 48
Lokalizacja: gdansk zabianka teraz
witam

zastanawiam sie ostatnio nad zakupem jakiegos interface'u. Tyle ze jest maly problem - nie dosc, ze od niedawna posiadam b4 to nawet nie wiem na co zwrocic uwage przy zakupie

co powiecie na to -
http://www.allegro.pl/item96304847_interfejs_diagn_vag_max232_we_wtyku_obd2_smd%5D.html

bedzie wystarczający? tzn nie chodzi mi o jakis tuning czy modyfikowanie wtryskow itp ale takie tam chocby sprawdzenie klimy ... A moze jest cos podobnego tyle ze w nizszej cenie?


pozdrawiam gorąco i Wesołych Świąt


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: