.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 15.cze.2025 08:54:06

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Problem z czujnikiem temperatury w 2,3 NG coupe
PostNapisane: 16.lis.2005 10:17:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.sie.2005 10:16:29
Posty: 22
Lokalizacja: Płock
Witam prosze kolejny raz o pomoc , sprawa jest nastepująca : Posiadam coupe z 90r 2,3NG 10V + LPG , mam problem z odpaleniem go na cieplym silniku na benzynie (na gazie pali ale trzeba chwilke pokrecic) , facowiec stwierdzil że czujnik temperatury daje złą mieszanke , pomyslalem ze moze faktycznie jakis czujnik temp. bo i nie wskazuje mi temperatury wody na desce rozdzielczej ( nieraz tylko trąci do góry ) , powiedziano mi że może czyjnik BOSCH o symbolu 0 280 130 053 znajdujący sie na gorze po prawej stronie wkrecony w przewód powrotu wody 2 pinowy , zakupilem odrazu jakis niby zamiennik włoskiej firmy o symbolu 100 245 755 ( kształt ten sam ale inny kolor głowki biały a orginal czarny) wkreciłem go i jak z bata strzelil pali odrazu ale tym razem z kolei nie dawkował ssania i na zimnym musialem ostro na obrotach trzymac a to zabójcze , wkurzylem sie i zakupiłem nowego BOSCHA o symbolu takim samym jak orginał i w efekcie wróciłem do punktu wyjscia nie chce dziargac na ciepłym z benzyna ( na zimnym na momęcie pali na ciepłym a ni drgnie tylko na gazie) , jestem zły bo i temperatury też mi nie wskazuje , jest jeszcze jeden czujnik dokładnie pod tym ale nie chce w ciemno kupywac bo znow wydam na marne a na probe w serwise nie dają ( a za sprawdzenie słono krzyczą) . Proszę o pomoc bo mam juz dosc tych czujników , ostatnio ktoś stwierdził za może to sonda lambda ( z tym że on chodzi dobrze jak już odpali ) nie wiem ludzie pomocy moze ktoś wie , a moze to faktycznie ten drugi czujnik pod spodem , a przy okazji mam na psrzedaż nowke czujnik ktory zakupiłem na marne za 85zł w ASO , odsprzedam go za 40zl symbol taki jak u gory 0 280 130 053

_________________
Jesten posiadaczem audi coup 2,3 10V, z roku 1990 , przebieg okolo 230tys. , olej mineralny Mobil , szukam cennych rad na temat silnika i ewentualnie części


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2005 11:46:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.cze.2004 12:52:08
Posty: 233
Lokalizacja: Kraków / okolice
Witaj
Mam podobny problem:
1. Problem z odpalaniem na zimnym silniku i nie wiem co mu jest prawdopodobnie to pompa paliwa ma za małe cisnienie????
2. Brak wskazania na desce rozdzielczej - Odpowiedzialny czujnik 4 stykowy ten pod spodem. mam taki jeden do odsprzedania bo kupiłem 2 na szrocie za 80 zł za szt. założyłem i wskazywał poprawnie tylko przez dwa tygodnie i znowu nic. I dalej nie wiem co mu jest. czujniki są dobre sprawdzone a brak wskazania. znajomy mi powiedział że gdzieś może być przerwa na przewodach lub brak masy.

Wybieram się z tym do fachowca

_________________
teraz A6C5 2.5TDI 150KM AVANT 98r.
Audi A4 1.9 tdi 95r. sedan - sprzedany
Audi 90 2.3 NG 91r. automat LPG. - sprzedany
nr gg. 2389161


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2005 14:02:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.paź.2003 21:12:39
Posty: 338
Lokalizacja: Starogard Gdański - pomorskie / UK
Mialem 2,3 NG z uszkodzonym tym czujnikiem 4 pinowym skad jeden pin szedl do wskaznika temp na deske, na poczatku czasami dzialal az przestal wogole cokolwiek wskazywac. Nie mial on zadnego wplywu na prace silnika jezdzilem tak 2.5 roku. Czujnik napewno byl uszkodzony kable i wskaznik byly sprawdzone.

_________________
890 km Kronach 2005
872 mile (1400km) Kronach 2007
Audi90, 2.3 NG, 1990, LPG 5.2003 -> 11.2005
Audi A4 1.8 ADR 1995 Right Hand Drive 10.2006 -> 02.2008
Audi A4 1.9 Tdi Avant AFN 1998 Right Hand Drive 02.2008 -> 04.2011
Audi A6 2.0 Tdi Avant BRE 2007 Right Hand Drive 04.2011 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Gzdie jest ten 4pinowy czujnik??
PostNapisane: 30.lis.2005 18:04:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.mar.2005 16:33:18
Posty: 56
Lokalizacja: Kurów
Tez mam problem ze wskazaniami temperatury cieczy chlodzacej.Wskazówka wogule nie dziala.Dzisiaj wymieniłem czujnik 2-pinowy(ten przy wezu od chlodnicy)i nic dalej nie wskazuje.Gdzie jest ten drugi czujnik 4-pinowy?i czy ma on wplyw na prace sondy lambda?(to wogule ten czujnik??).Za odpowoedzi dziex

_________________
Audi B4 limo 2.3NG - czarna perełka.Czy ktoś ma w niej 200ps??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lis.2005 19:56:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2005 21:48:07
Posty: 65
Lokalizacja: mazowsze
Mam identyczny problem w silniku KX (tez ke-jetronik)...ja stawiam jeszce na niedrozny wtryskiwacz rozruchowy....temat juz wieszałem ale pozostał bez odopwiedzi...U mnie pali na zimno jak mu sie doda minimalna dawke LPG..potem ładnie już chodzi na benzynce....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lis.2005 20:15:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2005 21:48:07
Posty: 65
Lokalizacja: mazowsze
Mam identyczny problem w silniku KX (tez ke-jetronik)...ja stawiam jeszce na niedrozny wtryskiwacz rozruchowy....temat juz wieszałem ale pozostał bez odopwiedzi...U mnie pali na zimno jak mu sie doda minimalna dawke LPG..potem ładnie już chodzi na benzynce....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Umnie pali wporzo
PostNapisane: 30.lis.2005 20:28:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.mar.2005 16:33:18
Posty: 56
Lokalizacja: Kurów
Z paleniem umnie spoko.Goraca czy zimna zawsze pali(ja mam tylko benzin).Z tego co sie tu doczytalem to za wskaznik temp.cieczy chlodzacej sa odpowiedzialne 2 czujniki.Jeden z nich dzis kupilem(coprawda wejscie bylo inne ale sobie dopsowalem)i nie dziala.Pozostal jeszce czujnik ten 4pinowy.Niewiem gdzie on jest w NG (popatrze rano).Byłem dzissiaj na mierzeniu cisnienia w cylindrach(wszedzie po 13-13,5) no i zmierzyl mi zawartosc spalin,gosc mowil ze mam za duzo powietrza a za malo benzyny.Problem tkwi w sondzie lambda(dziala tylko przy niskich obrotach a poznije juz nie).Z tego co sie tu dowiedzialem to ten 4piony czujnik tem silnika jest polaczony z lambda i ma wplyw na silnik?Poprawcie mnie jezeli sie myle.Jesli mam racje to najpierw kupie czujnik a poznije lambde(zamienie na 4kablowa i szary kabel dam do masy).Acha caly koszt badan to tylko 30zl wiec polecam,chocby po to zeby zobaczyc czy lambda dziala.

_________________
Audi B4 limo 2.3NG - czarna perełka.Czy ktoś ma w niej 200ps??


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: