.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 17.cze.2025 22:55:47

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Audi 100 C3 2.0 RT - cos znowu nie tak z samochodem SIMSOFTa
PostNapisane: 22.lis.2005 15:47:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.paź.2004 10:33:22
Posty: 1075
Lokalizacja: Pruszkow
A wiec tak to wyglada, byl diesel, jest 2.0RT. Silnik przelozony i podlaczony chyba tak jak trzeba, od samego poczatku jakis cyrk byl z gotowaniem sie i wypierniczaniem plynu. Teraz jest jako tako. WIem z tego co mi Bartek (SIMSOFT) mowil przez telefon i opisuje:

plyn jest zalany, w korku jest wypierniczona dziura tak na wszelki wypadek. Samochod chodzi i jest teoretycznie okej. Dziala przez jakis czas. Wylaczyl silnik i nastepnego dnia nie bylo plynu w zbiorniczku, sachara, nie bylo tez nawet jednej plamki pod smochodem. Gdzie w takim badz razie jest do cholery plyn. Wessalo by go tyle przez uszczelke pod glowica do silnika?? :zly:

Dajcie jakies przykladowe propozycje co sie moze dziac bo jest wielka niewiadoma a temu chlopakowi trzeba pomoc bo niedlugo minie pol roku jak nie moze dojsc do ladu z tym autem a w akcie desperacji mysli nad sprzedaza :/

_________________
Don't you know I'm loco?...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2005 16:20:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
A założył na gazniku czy na wtrysku silniczek?

Bo może być tak jak u mnie.Tzn
Przekładałem silnik zasilany gaźnikiem na silnik który śmigał na wtrysku.
Przekładając kolektor z gażnikiem na głowicę od wtrysku nie zwróciłem uwagi na jedną różnicę.W miejscu gdzie moja stara głowica miała kanał wodny nowsza głowica ma podciśnienie.Tak na wysokości 2-3 świecy patrząc od strony kolektorów.
I co się działo .Kolektor z gażnikiem jest przystosowany do podgrzewania wodą a tu nagle szok bo kolektor z gażnikiem nagle napotkał nie kanał wodny tylko podciśnienie.
Wiadro płynu wciągał w 5 min


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2005 16:47:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.paź.2004 10:33:22
Posty: 1075
Lokalizacja: Pruszkow
ADAM 12 napisał(a):
A założył na gazniku czy na wtrysku silniczek?

Bo może być tak jak u mnie.Tzn
Przekładałem silnik zasilany gaźnikiem na silnik który śmigał na wtrysku.
Przekładając kolektor z gażnikiem na głowicę od wtrysku nie zwróciłem uwagi na jedną różnicę.W miejscu gdzie moja stara głowica miała kanał wodny nowsza głowica ma podciśnienie.Tak na wysokości 2-3 świecy patrząc od strony kolektorów.
I co się działo .Kolektor z gażnikiem jest przystosowany do podgrzewania wodą a tu nagle szok bo kolektor z gażnikiem nagle napotkał nie kanał wodny tylko podciśnienie.
Wiadro płynu wciągał w 5 min


jeszcze raz wolniej i wyrazniej bo nic nie przyczailem ... :):

_________________
Don't you know I'm loco?...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 100 C3 2.0 RT - cos znowu nie tak z samochodem SIMS
PostNapisane: 22.lis.2005 17:03:44 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4400
Lokalizacja: Wrocław
mAlIbOr napisał(a):
plyn jest zalany, w korku jest wypierniczona dziura tak na wszelki wypadek. Samochod chodzi i jest teoretycznie okej. Dziala przez jakis czas. Wylaczyl silnik i nastepnego dnia nie bylo plynu w zbiorniczku, sachara, nie bylo tez nawet jednej plamki pod smochodem. Gdzie w takim badz razie jest do cholery plyn. Wessalo by go tyle przez uszczelke pod glowica do silnika?? :zly:


Jaka dziura w korku ? Przecież układ chłodzenia jest podciśnieniowy w tym modelu, weź tam normalny korek załóż i ma być szczelnie !

Takie ilości nie ma możliwości żeby wziął przezz uszczelkę pod głowicą, po pierwsze musiałaby być tak wywalona, że nie miałby ciśnienia na cylindrach i chodziłby jak traktor (o ile w ogóle by chodził)... Po drugie podnosząc korek od wlewu oleju miałbyś tam samą wodę i "masło" gdyby puszczała uszczelka.

Kolejna rzecz, jeśli się gotuje płyn, to albo nie ma obiegu (wtedy walnięta pompa wodna), albo wywalony jest jakiś czujnik i nie załącza odpowiednio wentylatora.

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 100 C3 2.0 RT - cos znowu nie tak z samochodem SIMS
PostNapisane: 23.lis.2005 09:07:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Sprinter napisał(a):
Jaka dziura w korku ? Przecież układ chłodzenia jest podciśnieniowy w tym modelu, weź tam normalny korek załóż i ma być szczelnie !


A nawet cisnieniowy. ma b yc korek zalozony, bo moze wywalac plyn.

Przesledzcie jeszcze raz czy przewody wodne sa dobrze podlaczone!

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lis.2005 09:38:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
mAlIbOr napisał(a):
ADAM 12 napisał(a):
A założył na gazniku czy na wtrysku silniczek?

Bo może być tak jak u mnie.Tzn
Przekładałem silnik zasilany gaźnikiem na silnik który śmigał na wtrysku.
Przekładając kolektor z gażnikiem na głowicę od wtrysku nie zwróciłem uwagi na jedną różnicę.W miejscu gdzie moja stara głowica miała kanał wodny nowsza głowica ma podciśnienie.Tak na wysokości 2-3 świecy patrząc od strony kolektorów.
I co się działo .Kolektor z gażnikiem jest przystosowany do podgrzewania wodą a tu nagle szok bo kolektor z gażnikiem nagle napotkał nie kanał wodny tylko podciśnienie.
Wiadro płynu wciągał w 5 min


jeszcze raz wolniej i wyrazniej bo nic nie przyczailem ... :):


Pytam czy założył silnik na wtrysku czy na gażniku.Tam czasami jest różnica w podciśnieniach i ich przyłączach.Tak jak napisałem u mnie było tak że, w starej głowicy dostosowanej do gażnika jest otwór który jest kanałem wodnym.A przy głowicy z wtryskiem w tym samym miejscu jest podciśnienie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lis.2005 10:12:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.paź.2004 10:33:22
Posty: 1075
Lokalizacja: Pruszkow
a czy odpowietrzy sie uklad w momecie kiedy nie dziala nagrzewanie, to znaczy elektryki nie ma aby wlaczyc grzanie... ??

Ja chyba postawil bym na zapowietrzenie ukladu, bylo tam wlewane i wylewane kilka razy i nie odpowietrzane, macie jakies skuteczne sposoby na odpowietrzebie ukladu??

_________________
Don't you know I'm loco?...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lis.2005 11:57:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
mAlIbOr napisał(a):
a czy odpowietrzy sie uklad w momecie kiedy nie dziala nagrzewanie, to znaczy elektryki nie ma aby wlaczyc grzanie... ??

Ja chyba postawil bym na zapowietrzenie ukladu, bylo tam wlewane i wylewane kilka razy i nie odpowietrzane, macie jakies skuteczne sposoby na odpowietrzebie ukladu??


niezaleznie od tego czy masz ogrzewanie wlaczone, plyn przeghania przez nagrzewnice.

samo sie odpowietrza. z mojego doswiadczenia powiem ze dobrze jest przy wlewaniu plynu, zdjac rure laczaca gore chlodnicy z kroćcem w glowicy i tamtedy nalac plynu do silnika, potem zalozyc rure i dolac do zbiorniczka reszte.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lis.2005 12:29:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.paź.2004 10:33:22
Posty: 1075
Lokalizacja: Pruszkow
dzeki Lukas za info, bede przekazywal Bartkowi sugestie i zobaczymy co z tym sie da zrobic...

_________________
Don't you know I'm loco?...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lis.2005 22:36:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
To, ze znikło tyle płynu, to sądzę spowodował pęcherz powietrza. Poprostu auto postało i układ się odpowietrzył. Zrob tak... Sprawny korek z zaworiem ciśnienia naturalnie i rozgrzej silnik na wolnych obrotach. Pod żadnym pozorem nie dodawaj gazu!! Odkręć górny wąż od nagrzewnicy i jeżeli masz klimę, a elektryka klimy nie działa, to otwórz zaworek odcinający obieg łynu do nagrzewnicy. Silnik ma się grzać na wolnych aż do włączania wentylatorów i to kilka razy, aż odkręconym wężem nagrzewnicy przestanie wydobywać sie powietrze.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2005 10:28:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.paź.2004 10:33:22
Posty: 1075
Lokalizacja: Pruszkow
kefir200 napisał(a):
To, ze znikło tyle płynu, to sądzę spowodował pęcherz powietrza. Poprostu auto postało i układ się odpowietrzył. Zrob tak... Sprawny korek z zaworiem ciśnienia naturalnie i rozgrzej silnik na wolnych obrotach. Pod żadnym pozorem nie dodawaj gazu!! Odkręć górny wąż od nagrzewnicy i jeżeli masz klimę, a elektryka klimy nie działa, to otwórz zaworek odcinający obieg łynu do nagrzewnicy. Silnik ma się grzać na wolnych aż do włączania wentylatorów i to kilka razy, aż odkręconym wężem nagrzewnicy przestanie wydobywać sie powietrze.


No i znalazl sie wyciek, chlodnica jest do dupy i trzeba kupic nowa... Jednak byla dziura :zly:

_________________
Don't you know I'm loco?...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2005 20:58:57 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5218
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
mAlIbOr napisał(a):
No i znalazl sie wyciek, chlodnica jest do dupy i trzeba kupic nowa... Jednak byla dziura :zly:


Może warto ją naprawić?

Ja zapłaciłem 32 zł za poklejenie rdzenia wzdłuż łaczenia ze zbiornikiem bocznym. Nowa chłodnica to ok. 400-450 zł... Rdzeń na metry i dopasowany do chłodnicy - ok. 200 zł. Używek nie radze.

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: