MariuszD napisał(a):
Slabo szukasz.
Aby polaczyc sie z tym silnikiem, oraz z 6A nalezy dac zwarcie na linie L i K (lub rezystor ok. 220omow [ja tak mam]). Silniki te maja uklad wtrysku Motronik (pierwszej generacji czyli mechaniczny).
Co mozna zobaczyc? Hmm...wszystko co ma byc, ale z blokow dziala tylko blok zerowy. Generalnie rzecz biorac to bledy, obroty, teperatury, lambde, przeplywke, predkosc, pozycja silnka krok, oraz jego wartosc nauczona itd... Do tego adaptacja paremetrow i przekodowanie modulu. To wszystko dziala jak w kazdym innym z ktorym sie laczylem, czy to byl ACE, AAH, AAL, 1Z, 6A czy inne. Zawartosc bloku zerowego tez byla juz kilka razy na forum.
Ot, to odnoscie podlaczenia sie - wystarczy torche ruszyc banieczka (a bylo to 4 lata temu jak kombinowalem).

Interfejs? Nie wiem, ja mam wlasny z regulacja. Kiedys Bilu albo Szosti zrobil fotke i wpakowal na forum

.
Dzięki za odpowiedź. Po prostu kiedyś miałem taki silnik i nie mogłem się z nim połączyć. Zwarcie linii nic nie dało, ale najprawdopodobniej winny był chyba fejs - był na opto i mojej konstrukcji

- no nie do końca. Po prostu nie dostałem oryginalnych transoptorów i wstawiłem tam jakieś gó..o, które pewno nie chciało działać, m.in. z moim C4 2.6. Działał z VW Passatem i Golfem. Teoretycznie powinno wtedy działać, bo dobrałem odpowiedni współczynnik wzmocnienia. Ale to przeszłość. Po prostu uznałem, podpierając się literaturą inp. AutoDatą, że z ACE są problemy i może nie ma zbyt wielu bloków pomiarowych.
Jak piszesz - słobo szukałem - najwidoczniej masz rację

. Niemniej dzięki jeszcze raz za pojaśnienie tematu. Jak będę miał kiedyś dostęp do tego silniczka to na pewno się do niego "dobiorę", chociaż z tego co widać i słychać to perełka, którą co raz trudniej naleźć.
