.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 15.cze.2025 08:28:58

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Zagotowany silnik
PostNapisane: 09.gru.2005 19:24:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.gru.2005 19:13:54
Posty: 1
kupiłem auto z zagotowanym silnikiem (audi 80 2.0 16v 90r 137KM)
Pobiera olej obroty silnika rosną i maleją spod głowicy cieknie olej.
Mały ubytek płynu do chłodnicy. Silnik w czasie jazdy działa bez zarzutu nie traci mocy. Mocno dymi z tłumnika. Co robic ?
Wyremontowac czy wymienic silnik?
Z góry dzięki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.gru.2005 19:30:39 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4400
Lokalizacja: Wrocław
Zrzucaj najpierw głowicę żeby ocenić straty.

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.gru.2005 20:43:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.cze.2005 17:39:40
Posty: 280
Lokalizacja: Brisbane/Turek
Auto: Audi 80B4/ A6C4/ A6C6/ Q74L
sciagnij pierw glowice jak mowil moj przedmowca, aby oblukac zuzycie, jak masz mozliwosc sprawdzic stopien sprezania i cisnienie oleju to to zrob, jak jest w normie to spoko a wycieki z pod uszczelki pod glowica szczegolnie od strony pasarzera na 4 cylindrze liczac od paska rozrzadu to dosc liczna sprawa w silnikach o poj. 1,8-2,0 (kanal olejowy na rancie uszczelki).
POZDRO

_________________
Jest:
Audi 80 B4 SEDAN ABT 2.0 [90km] moze mniej koni po pierwsze LPG po drugie mogly niektore zdechnac z wiekiem :P
Audi A6 C4 AVANT AMX 2.8 quattro [193km] LPG jeszcze daje rade
Audi A6 C6 SEDAN BBJ 3.0 quattro [218km] benzyna
Audi Q7 4L SUV BUG 3.0TDI quattro [233km] DIESEL


http://www.ufotki.info/uploads/67a163d91c.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.gru.2005 21:57:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.cze.2005 21:48:48
Posty: 18
Lokalizacja: Poznań/Gorzów Wlkp.
jak nie ma pekniec w glowicy czy bloku to remontuj. trudno znalezc dobrego dawce silnika do przeszczepu a jak znajdziesz juz wymontowany to nie masz pewnosci co kupujesz. Po gruntownym remoncie bedziesz mial silnik prawie jak nowy.
Ja wlasnie skladam swoj silniczek NG, koles ktory planowal glowice powiedzial "ta glowica nie byla zagotowana, ona byla usmazona" :) musial zgolic 0,3mm wiec spodziewam sie ciekawej kompresji teraz. Mam tylko nadzieje ze nie bedzie jakiegos ukrytego pekniecia ktore sie otwiera po nagrzaniu silnika.

_________________
Marek 'MiB'
Audi 90 quattro '89 po przejściach


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.gru.2005 01:38:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.wrz.2005 00:45:05
Posty: 177
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
No dobra, to jeszcze podpowiedzcie jak dokładnie sprawdzić, czy nie ma w bloku pęknięć, bo ja właśnie zamierzam u siebie zrzucić głowicę, ale o nią się nie martwię, fachman sprawdzi... a z blokiem co?? Samemu tylko na wgląd??

_________________
___________B2 rocznik '81__________
___________C4 2.3E LPG automatic transmission___________


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: