.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 13.cze.2025 11:01:12

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: springi progresywne - problem?
PostNapisane: 20.gru.2005 12:30:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
jak w temacie sprezynki sa ciasniej nawiniete w dolnej swojej czeœci
niestety auto po ich zalozeniu sciska te ciasniejsze zwoje tak ze
sa ze sobš zetknięte albo na prawde wiele tam nie ma miejsca...

dobrze mysle ze nie jest to za dobrze?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2005 14:07:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Z reguły przy progresach ugina sie ta część nawinięta rzadziej, a w razie większego uskoku przejmuje ta a druga część. Po roku jazdy na H&R i ich demontażu widoczne były ślady ocierania/uderzania tych ciaśniejszych zwojów jeden o drugi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2005 14:17:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
no to ciekawe... to jest weitec

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2005 14:26:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
aaa, teraz mam gwintowane KW. W nim jedna goleń jest zbudowana z 2 sprężyn, oddzielonych podkładką. Sprężyna długa ma normalne zwoje, a ta druga, krótsza ma zwoje nawinięte ciaśniutko, na ściska, takż jej praca jest minimalna. Przy bardzo mocnym zglebieniu auta, powyżej 120mm tę dłuższą sprężyne sie demontuje i śmiga sie na tej króciutkiej. Wtedy praktycznie nie ma żadnej amortyzacji i te zwoje też trą o siebie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2005 14:37:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
ale u mnie jest ten problem ze one sa już œcisniete na stojšcym aucie :)

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2005 14:48:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
ooo kuźwa sorki, już sie poprawiam. Jest odwrotnie jak napisałem :D Masz wporządku. Dokładnie tak jest. Mała jest non stop ścisnięta. :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2005 14:53:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
wowo napisał(a):
ooo kuźwa sorki, już sie poprawiam. Jest odwrotnie jak napisałem :D Masz wporządku. Dokładnie tak jest. Mała jest non stop ścisnięta. :D



aaa czyli jest ok? fajnie... znaczy sie ona działa tylko po hopce? :D

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2005 15:07:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
tak jest oki


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: