.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 13.cze.2025 11:12:12

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: naprawa zawieszenia
PostNapisane: 27.gru.2005 20:49:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.gru.2005 19:58:10
Posty: 23
Lokalizacja: krajenka/piła
witam mam takie pytanko ? po regeneracjach naprawach itp. itd. przyszło to ostatnie co mi dotychczas nie przeszkadzało wyłechtane wybite i zużyte zawieszenie niepozwalające jechać więcej niż 90 km/h bo wszystkie kółeczka skaczą jak piłeczki pingpongowe i ogólnie zero trzymania stuk puk ogólnie.więc tak wymienie amortyzatory ale co jeszcze by się przydało wymienić oczywiście odpowiedż w stylu wszystko ,to jest do dupy bo aż tyle pieniędzy to nie mam narazie.interesuje mnie taka kombinacja ;amortyzatory plus jakieś 500zł na inne podzespoły (jakie o to jest pytanie główne ??????? ) tak żeby to już pożądnie jeżdziło w miare.audi 100 2.1 1978r 5E ;-)

_________________
136 30 letnich koników


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2005 21:05:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.mar.2005 22:19:08
Posty: 619
Qrna, toż to na prawdę, za cenę samego doprowdzenia zawieszenia do używalności kupisz już drugą setunię z częściami do wymiany. A zostanie sporo innych gratów. Też miałem C-2 z 79, ale 1,6 - jeszcze daleko przed S2'ką. I najlepszym lekarwstem było kupno drugiej, niezarejestrowanej. Stała sobie na drugim końcu działki, i służyła przeszczepami. Ja też miałem problem z 'nietrzymmającą' zawiechą. ale problem był tego typu, że cała buda się gięła jak guma - przy mrozach poniżej -10 jak jechałem po wyboistej drodze, dosłownie całe auto skrzypiało (puszczały uszczelki szyb ;) ). Trzeba się zastanowić czy warto inwestować. Kapa całej takiej zawiechy(stanu, jaki przedstawiłeś) to spora kasa i walka z wiatrakami (przerzutami, -jak z rakiem) :peace: .

_________________
AllRoad 2,7T '02, 240g/s :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2005 15:17:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.gru.2005 19:58:10
Posty: 23
Lokalizacja: krajenka/piła
no nic nie pocieszyłeś mnie ale każdą radę trzeba przemyśleć.dzięki i pozdro ;-)

_________________
136 30 letnich koników


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2005 15:26:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.sie.2005 10:09:33
Posty: 109
Lokalizacja: Police
skoro chcesz wymieniac amorki, to moze (niewiem w jakim masz stanie) tuleje metalowo-gumowe, koncowki drazkow, swoznie zwrotnicze, za 5 stow to sobie zrobisz spokojnie remoncik ładny zawiechy, dla porownania 3 miechy temu wymienialem w swoim autku tuleje na wachaczach i za tuleje zabulilem 100zl za 4szt. oczywiscie yly o wiele tansze ale po co? :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2005 22:19:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.gru.2005 19:58:10
Posty: 23
Lokalizacja: krajenka/piła
WIELKIE THX ;-) ;-) ;-)

_________________
136 30 letnich koników


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2005 22:44:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.mar.2005 22:19:08
Posty: 619
KŁOSEK napisał(a):
za tuleje zabulilem 100zl za 4szt.


Zostaje 400, a i tak :

Ja z 8 czy 9 lat temu w c2 za sama regenerację, samych przednich wahaczy (przebicie tulei i zamiana sworzni) zapłaciłem 250zł (demontaż i montaż własny, regenerację zrobili kapitalnie - w bytomiu jak dobrze pamietam) - robić to trzeba niestety prasą, więc nie wiem jak wymieniłeś 4 tuleje i sworznie za 100zł :) (Ty chyba masz wahacz trójkątny jeśli dobrze kojarzę auto, kolega niestety jednoramienny, a w wahaczu tym nie ma wymiennych sworzni na śrubach.
Nie rób koledze zbędnych nadzieji, że za 5 stówek zrobi remont zawiechy. :zly:

Pozostają: gumy stabilizatora, AMORY (przede wszystkim, po sytuacji jaką opisał kolega (amor to ok. <200zł. sztuka, remont 30 letnich amorów to nieporozumienie), McProsio w tylo-letnim (ja miałem 80-ty i prawie 10 lat temu nie dało się odkręcić kapturków) też czasami sprawia wrażenie, że strach go ruszać...
i CAŁE TYLNE ZAWIESZENIE..... które w c2 akurat lubiało najbardziej dupą kołysać na zakrętach i wisieć po prostu 10 cm niżej (czyli sprężyny do naciągania przynajkniej, i cała reszta).

@Bako-c2: Ja Cię na prawdę nie chce straszyć :peace: chodzi mi tylko o to, że część po części zaczniesz wywalać niemałe pieniądze, gdzie przy aucie takiej wartości możesz zdobyć alternatywne rozwiązanie za tę kasę (np., umowa sprzedaży jako sprzedaż auta na części z wyrejestrowaniem (komuś z rodziny, aby tylko formalnie podatek odprowadzić i auto zostawić), i puszczenie na allegro wszystkiego (co zdatne do użytku). i resztę zezłomować (mimo wielu wątpliwości wystarczy nadwozie i silnik z numerem, jeśli by umowa nie wypaliła) Za te pieniądze kupisz c3 :peace: Mnie starczyło na S2 ;) ale dołożyły się zupełnie inne fundusze :) choć na C3 by starczyło spokojnie - a cześci upchnąłem jak za króla ćwieczka jeżdżąc po szrotach, w dobi eallegro i tym podobnych jest dużo łatwiej i szybciej.

(w miarę dobre c3-ki z '84 chodzą po 1500-2500 (gratka,onet)) - a każda zamiana auta daje powiew nowego zainteresowania bryką :) a przy nowszym widzę (nie wiem jak ty, bo to twoja w końcu decyzja) większy sens inwestowania.

_________________
AllRoad 2,7T '02, 240g/s :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2005 22:59:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2004 20:29:19
Posty: 94
Lokalizacja: Kraków
ceny powinny być podobne (lub trochę wyższe)http://forum.audiklub.org/viewtopic.php?t=26814&highlight=

_________________
B4, 1,9 TDi, 1Z, 1992 r. czerwona


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2005 00:25:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.sie.2005 10:09:33
Posty: 109
Lokalizacja: Police
VANDERLEI- na szczescie jestem mechanikiem i mam swoj warsztat dlatego koszt 100zl, stowa to same tuleje kosztowaly a swojej pracy czyli 3 godz w to niewliczam :peace: myslalem ze mozekolega ma jakiegos znajomego z ktorym czesto siedza przy autach i troche pracy i zapalu i zawszemozna cos zrezac


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2005 07:07:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.mar.2005 22:19:08
Posty: 619
@Rafał, jakie to tuleje wahacza po 11zł szt? Albo łożysko amora za 22? Jeśli dalej działają, i się nie rozleciały, daj namiar, gdzie kupywałeś...

@Kłosek: Niestety zakładać trzeba, że się nie ma warsztatu z takimi urządzeniami :) A jeśli się ma, z reguły taka osoba nie zadaje pytań co robić z zawiechą :peace:

_________________
AllRoad 2,7T '02, 240g/s :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2005 10:48:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.gru.2005 19:58:10
Posty: 23
Lokalizacja: krajenka/piła
Chłopaki każdą radę przemyślę bardzo.ale sprzedaż odpada autko kupywałem od pierwszego właściciela silnik ma 200.000 przejechane a co 50.000 dziaduś robił mini generalke ja przejechałem nią 13.000 km bez wymiany oleju i olej jest żółty jak nowy nie mam żadnych problemów najmniejszych nowy lakier metalik w komorze plus org. reperaturki. nowe wspomaganie, przeguby jeżdżona tylko na Pb98 ,sprzęgło z osprzętem igła,więc nie sądzę żebym kupił coś lepszego za to.i zawieszenie będę robił i każda rada będzie brana pod uwagę !!! (oprócz tych z daniem sobie spokoju haha) Dzięki all ;-) ;-) ;-)

_________________
136 30 letnich koników


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2005 17:32:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.sie.2005 10:09:33
Posty: 109
Lokalizacja: Police
masz racje jak reszta jest żyleta to niesprzedawaj bo go..no za nia wezmiesz i co sobie kupisz? skarpetki na zime :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2005 19:31:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.mar.2005 22:19:08
Posty: 619
jeśli reszta auta jest cacy - to do dzieła :peace: (miałem obraz auta o stanie takim, w jakim jest zawiecha ;) )

_________________
AllRoad 2,7T '02, 240g/s :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2005 20:41:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.gru.2005 19:58:10
Posty: 23
Lokalizacja: krajenka/piła
A propos tematu czy ktoś się orientuje czy od B2 z 1979r. można wrzucić jakieś elementy zawieszenia do mojej C2 no niewiem np. sprężyny, amory ??? chyba nie za bardzo z tego co się orientuję :?: co :?: :?: :?:

_________________
136 30 letnich koników


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2005 20:48:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2004 20:29:19
Posty: 94
Lokalizacja: Kraków
Vanderlei napisał(a):
@Rafał, jakie to tuleje wahacza po 11zł szt? Albo łożysko amora za 22? Jeśli dalej działają, i się nie rozleciały, daj namiar, gdzie kupywałeś...

@Kłosek: Niestety zakładać trzeba, że się nie ma warsztatu z takimi urządzeniami :) A jeśli się ma, z reguły taka osoba nie zadaje pytań co robić z zawiechą :peace:

Wszystkie elementy zawiechy były FEBI poza poduszkami i łącznikami stabilizatora. Wymieniłem wszystko, choć najbardziej wyjb..ne były końcówki drążka, sworznie i poduszki ramy których poprzednio niewymieniałem. Tuleje w wachaczu były zakładane takie jak wcześniej (1,5 roku temu) choć niewykazywały zużycia.
No i łożysko amora. Było padnięte, ale wytrzymało te półtora roku i ok. 35 kkm. Niepamietam jakiej było produkcji (nie FEBI). Sklep to AUTOMOTOVALDI Skawina ul. Krakowska.

_________________
B4, 1,9 TDi, 1Z, 1992 r. czerwona


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: