.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.cze.2025 21:04:25

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Problemy z temperatura i olejem AUDI 80 B3 1.8 s GAZ
PostNapisane: 28.gru.2005 11:35:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lip.2004 09:04:28
Posty: 42
Lokalizacja: Ostrzeszów
Witam
Mam dwa problemy z silnikiem pierwszy problem to jest z olejem bierze mi dużo oleju około 1 litra na 1500 do 2000 km, rok temu miałemgenerany remont głowicy, zaóważyłem że troche mocniej dymi, drugi problem mam z temperaturą w czasie jazdy wzrasta do nawet 105C jak się załączy wentylator to spada do 90C wymieniłem termostat i nic nie pomogło, przez dwa dni jezdziłem bez termostatu i temperatura nie zwrastała. Co może być przyczyną tego.
Z góry dziekuje za pomoc.

_________________
Audi 80 B3 1.8S + GAZ 89'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2005 11:55:04 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3304
Lokalizacja: Poznań i okolice
1. uszczelniacze zaworów
2. wymień jeszcze raz termostat

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2005 11:59:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 19:39:00
Posty: 534
Lokalizacja: Małopolska
[też tak myslę uszczelniacze zaworów na 99;9%


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2005 13:09:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.paź.2005 15:54:51
Posty: 101
A czy nie za tanią uszczelkę założyłeś pod głowicę?
Głowica była na stole szlifierskim?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2005 14:44:46 
Uminator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lis.2004 11:27:19
Posty: 1008
Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie/Toruń
witam , sorrki za OT ale mam małe pytanko, moja B3 tez lyka troszke oleju i chciałbym wymienic uszczelniacze zaworów, trzeba zdejmować głowice, słyszałem o innym sposobie, mozecie mi cos poradzic

_________________
JEST: PASSAT B5FL 2001 1.9TDI AVF
było: B3 '88rok 1,9E(SD) benzin/LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2005 16:13:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.paź.2005 15:54:51
Posty: 101
uminn napisał(a):
witam , sorrki za OT ale mam małe pytanko, moja B3 tez lyka troszke oleju i chciałbym wymienic uszczelniacze zaworów, trzeba zdejmować głowice, słyszałem o innym sposobie, mozecie mi cos poradzic

dobrze słyszałeś, jest taka możliwość ale najlepiej żeby robił to ktoś kto już to wcześniej praktykował bo jak np.wpadnie zawór to i tak się nie obejdzie bez zdjęcia.same gumki polecam firmy "Victor Reinz" są tanie i jakościowo całkiem całkiem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2005 19:39:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lip.2004 09:04:28
Posty: 42
Lokalizacja: Ostrzeszów
głowica była na stole szlifierskim regenerowal gosciu ktury tylko zajmuje sie glowicami

_________________
Audi 80 B3 1.8S + GAZ 89'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2006 15:00:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lip.2004 09:04:28
Posty: 42
Lokalizacja: Ostrzeszów
Coś zauwarzyłem w czasie jazdy, otóż jak jade i mam włoczone ogrzewnie i nadmuch to wskazówka temperatury rośnie do 100C a jak wyłącze nadmuch to spada do 90C. Temperatura wzrasta mimo to że jest na dworze -10C.
Co wy nato co to może być?

Pozdrawiam

_________________
Audi 80 B3 1.8S + GAZ 89'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2006 15:59:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Łysy2 napisał(a):
uminn napisał(a):
witam , sorrki za OT ale mam małe pytanko, moja B3 tez lyka troszke oleju i chciałbym wymienic uszczelniacze zaworów, trzeba zdejmować głowice, słyszałem o innym sposobie, mozecie mi cos poradzic

dobrze słyszałeś, jest taka możliwość ale najlepiej żeby robił to ktoś kto już to wcześniej praktykował bo jak np.wpadnie zawór to i tak się nie obejdzie bez zdjęcia.same gumki polecam firmy "Victor Reinz" są tanie i jakościowo całkiem całkiem.


Demontujesz pokrywe zaworów wyciągasz wałek i inne bzdety typu szklanki zaworowe.
Odkręcasz świece z cylindra z którego potrzebujesz wymienić gumki.
Uszczelniasz otwór i wciskasz pistolet ze sprężonym powietrzem i dmuchasz.Ciśnienie jakie się wytworzy w cylindrach trzyma zawór w pozycji zamkniętej.
W międzyczasie montujesz na głowicy ściągacz do zaworów ,ściskasz sprężyny ,zdejmujesz zamki zaworowe ,odkładasz to wszystko na bok i zajmujesz się wymianą uszczelniacza.Póżniej składa się tpo z powrotem w odwrotnej kolejności.
Sposób fajny tylko czy warto zachodu dla uszczelki za 45 zł.Niech Ci się nie uda zawór wpadnie do środeczka i tak bedziesz głowicę ściągał
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2006 08:10:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.paź.2005 13:24:48
Posty: 104
Lokalizacja: Grodzisk Maz. k/Warszawy
leszg napisał(a):
Coś zauwarzyłem w czasie jazdy, otóż jak jade i mam włoczone ogrzewnie i nadmuch to wskazówka temperatury rośnie do 100C a jak wyłącze nadmuch to spada do 90C.


No, normalnie cuda sie u Ciebie dzieja... :|
Jesli to nie termostat, to przyjrzalbum sie uwaznie uszczelce pod glowica i samej glowicy.

_________________
--
A80 B3 1600cm3 PP 09/1990r. LPG - była i sie zmyla :(
Honda Accord CE7 1800cm3 F18A3 LPG
+ A80 B3 1800cm3 JN noLPG


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: