.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 16.cze.2025 22:21:16

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [2.3E] Podciśnienie
PostNapisane: 29.gru.2005 14:14:17 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Mam taką lipą, że odnalazłem w trujniku przy silniku małą dziurkę, taką jakby ktoś ją tam specjalnie zrobił.

Ja ją zatkam to obroty silnika lekko spadają.

Co myślicie ?

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2005 14:19:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
mysle ze nie powinno byc zadnej dziury ktorą mogloby sie dostac lewe powietrze do silnika.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2005 20:27:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Jak ktos zrobił mapewno miał powód, jak chodzi dobrze i pali w normie to nie poprawiaj, bo mozesz wcale nie pojechac."POTEGA DRUTU ;) "

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Podciśnienie
PostNapisane: 29.gru.2005 22:21:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sie.2005 22:19:32
Posty: 287
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Cześć.
Jak sam piszesz zatkanie tego otworka powoduje zmniejszenie obrotów silnika tzn dostaje obciążenia silnik - jeżeli z niego nic nie kapie to bym tak zostawił.
Pozdro.

_________________
Sztywny.
AUDI 80 B 4 Silnik ABK 115 kM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2005 23:20:19 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
No dobra, ale to podściśnienie gdzieś trafia, skoro idzie w atmosfere to gdzieś jest mniej. Zatkam to i sprawdzę jak się zachowuje. ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2005 07:22:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
sprawdz w etce jak powinno byc podlaczone www.etka.auto2.ru

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2005 08:49:37 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Lukasik napisał(a):
sprawdz w etce jak powinno byc podlaczone www.etka.auto2.ru


Podłączone jest dobrze, ale w samym trójniku jest dziura wydłubana szpikulcem ewidentnie reką jakiegos fachmana :!:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2005 08:57:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
ja coś wciąga w tą dziurkę, to ja osobiście zaslepilbym i sprobowal ustawic furke zeby jezdzila normalnie z zatkaną. Bo inaczej systematycznie silnik zasysa jakies brudy, pył z powietrza a to nie jest za dobrze.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2005 09:05:16 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Lukasik napisał(a):
ja coś wciąga w tą dziurkę, to ja osobiście zaslepilbym i sprobowal ustawic furke zeby jezdzila normalnie z zatkaną. Bo inaczej systematycznie silnik zasysa jakies brudy, pył z powietrza a to nie jest za dobrze.


Wydaje mi sie, że nie zasysa a raczej wypuszcza ciśnienie z układu podciśnienia, podczas pracy silnika słychać ssyk.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2005 09:08:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
des, wez podaj jaki model samochodu, ktory rok i oznaczenie silnika. zaraz zobaczymy po co ten trojnik.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2005 09:17:01 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Lukasik napisał(a):
des, wez podaj jaki model samochodu, ktory rok i oznaczenie silnika. zaraz zobaczymy po co ten trojnik.



Audi 100 Avant quattro '90 2.3E NF.

Numer części 8A0 820 675

Rueckschlagventil czyli zawór powrotu jeśli się nie mylę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2005 09:34:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
pokaz jeszcze na ktorym zdjeciu bo nie mam wyszukiwania el:

http://www.etka.auto2.ru/au/A10Q/1990/88/49/

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2005 14:53:17 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Lukasik napisał(a):
pokaz jeszcze na ktorym zdjeciu bo nie mam wyszukiwania el:

http://www.etka.auto2.ru/au/A10Q/1990/88/49/


Tu szukaj. Strona 116-10.

vacuum reservoir
vacuum hoses
for vehicles with electroni- cally regulated air condit.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: