.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 11.cze.2025 00:28:22

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Audi B4 2.8 Quattro Chce kupiić na co zwrocić uwage
PostNapisane: 02.sty.2006 22:29:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sty.2006 22:07:38
Posty: 41
Lokalizacja: Tor KieLce
Witam chce kupić taki samohcód na co dokąłdnie zwrócić uwage przy kupnie co najczęsciej się psyuje w tym samochodzie jak żywotny jest napęd jakie osiągi i czy ktoś jeźdizł takim cackiem na 17stkach bo tylko takie wchodzą w gre w tym samochodzie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2006 22:34:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.maja.2004 20:47:14
Posty: 1413
Lokalizacja: Gorace klimaty :) Wiek: zawsze 18-tka i trochę więcej ;)
Kolego na początek to użyj szukaczki :!:

Po drugie uzupełnij profil, bo skąd pochodzisz to na pewno wiesz :!:

Po trzecie przedstaw się na NEWBIE :!:

Tak sie zastanawiam od jakiegos czasu, skad wy bierzecie te nick - i ??

Gratuluję pomyslu.... :!:

_________________
...ANGEL EYES...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2006 23:24:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.wrz.2005 19:20:30
Posty: 1314
Lokalizacja: Zabrze
Zwróć uwage czy cie na to stac to znaczy pali to od 13 do 17 litrów . Instalacja gazowa zwykla to jazda na cięgłym stresie czy nie będzie BUM . Jak myślisz że ma to super kopa to jesteś w błędzie . Mechanicy jak widza taki silnik i maja cos przy tym zrobic to odrazu kwota za usluge razy dwa albo sie migaja bo sa za głupi do tego silnika . Ja objeżdzilem dwódziestu majstrów aby wykryc dziure w gazie w swojej 2.8 i przeżyłem koszmar nad tym co widzialem i slyszałem na temat fachowości tych pseudo majstrów idiotów. Sam sie napalilem że taki silnik musi miec kopa a naprawde to duże jest tylko spalanie i OC za pojemnośc w Ubezpieczalni.Więcej radości mialem ze swojej 90 2.3 NG niz z tego 2.8 . Wybór należy do ciebie :peace:

_________________
Audi 100 C4 2.8
Audi 80 1.6 rok
Audi 90 Quattro 2.3
Audi V8 3.6 { Full wypas ]
Audi 90 Quattro 2.3
VW Passat B5FL HIGHLINE 2.5 V6 TDI AKN 4MOTION.

"Dopóki nie użyłem Internetu nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2006 23:55:44 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4025
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
Zwroc uwage na wszystko ;)

p.s.Slyszalem ze bedzie jedno czarne klubowe 2,8q do sprzedania w stanie idealnym ;-)

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2006 08:09:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Silnik i napęd słuszny. V6 w utrzymaniu dość droga. Olej, paliwo, świece i przewody, to poczatek. Gorzej jeśli coś padnie a w okolicy nie ma szpeca też troche powojowałem, ale warto bo auto godnie się zbiera, a w trasce jazda to już bajka.
szwagier napisał:
Cytuj:
Sam sie napalilem że taki silnik musi miec kopa a naprawde to duże jest tylko spalanie i OC za pojemnośc w Ubezpieczalni.Więcej radości mialem ze swojej 90 2.3 NG niz z tego 2.8

To jakiś terefny egzemplarz masz. Miałem 2.3 i do 2.8 nie ma co porównywać. V6 jest górą w każdej kategorii.
Ja 2.8 V6 polecam.
Co do oględzin to standardowo, jak przy każdym. Dodatkowo zwróc uwage na skracanie kolektora, oraz czy auto ma równe wolne, oraz czy nie szarpie, równo i gładko przyspiesza. Silnik ma chodzis cichutko, zadnych szmerów czy stuków.
0-100km/h 8s z hakiem ale rewelacyjna elestycznośc,
60-100 IV bieg około 7s
80-120 V bieg około 9s
Na 17 jest twardo, ale zależy tez głownie od tego jekie masz zawieszenie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2006 08:46:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
wowo napisał(a):
Silnik i napęd słuszny. V6 w utrzymaniu dość droga. Olej, paliwo, świece i przewody, to poczatek. Gorzej jeśli coś padnie a w okolicy nie ma szpeca też troche powojowałem, ale warto bo auto godnie się zbiera, a w trasce jazda to już bajka.
szwagier napisał:
Cytuj:
Sam sie napalilem że taki silnik musi miec kopa a naprawde to duże jest tylko spalanie i OC za pojemnośc w Ubezpieczalni.Więcej radości mialem ze swojej 90 2.3 NG niz z tego 2.8

To jakiś terefny egzemplarz masz. Miałem 2.3 i do 2.8 nie ma co porównywać. V6 jest górą w każdej kategorii.
Ja 2.8 V6 polecam.
Co do oględzin to standardowo, jak przy każdym. Dodatkowo zwróc uwage na skracanie kolektora, oraz czy auto ma równe wolne, oraz czy nie szarpie, równo i gładko przyspiesza. Silnik ma chodzis cichutko, zadnych szmerów czy stuków.
0-100km/h 8s z hakiem ale rewelacyjna elestycznośc,
60-100 IV bieg około 7s
80-120 V bieg około 9s
Na 17 jest twardo, ale zależy tez głownie od tego jekie masz zawieszenie
popieram w 100% :)

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2006 08:47:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
zgadzam sie, ale chyba ameryki nie odkryłeś.... :D
ps. Moim zdaniem od 2.8 lepsze jest 4.2 lub 2.2 T...
Trzeba wziać pod uwage koszty utryrzmania, jesli stać Cie na utrzymanie autka z dwoma glowicami, rozrzadem za 700 zł, ze palaniem gazu 13-18 litrów i stać sie na sekwencje za 4tys...jesli tak, weż 2.8 jesli masz mniejszy budżet kupuj 2.3 NG. Lepiej kupic autko tansze w utrzymaniu niz "drutować" 2.8 :<

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2006 09:39:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
moje c4 ma silniczek 2.8 i odpukac nie mam z nim problemów. Ale prawda prawdą jest to inny motor i mało mechaników sie na nim zna :( JUż sam pasek rozrządu jest problemem dla wielu mechaników, żeby założyc, kazdy chce to robić nieumiejetnie bo np nie ma listwy trzymającej. Miałem wczesniej 2,3 ng w A80 B4. Między 2,3 a 2,8 jest przepaśc :) taka sama jak 2,8 do 4,2 :D

Spalanie w 2,3 wcale nie jest takie małe i tak dużo mniej od 2,8 nie pali. Zreszta wiadomo że konie muszą dużo pic :D

p.s.
nierozumiem j@cek o co chodziło ci z tym odkryciem ameryki :|
wowo opisał sprawe jak wygląda w realu :)

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2006 10:25:24 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
2.8 dobrym motorem jest. Moment ma sluszny i daje to duza frajde. Jednak to co piszecie odnosnie serwisu jest prawda...jest bardzo duzo zarznietych AAH z powodu oszczednosci ludzi :(( Do tego nalezy sie koledze informacja, ze ten silnik wymaga pb98 i to zapewne tez wplywa na duza ilosc zajechanych Vek :(((

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2006 10:27:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.mar.2005 22:19:08
Posty: 619
@Szwagier, porównując 2,3 z 2,8 weź pod uwagę, że masz cięższe auto, wowo miał 90-tke, ty miałeś 2,3 w 90-tce, a klient chce wziąść 80-tke. Troche inaczej te silniki sobie radzą z tą budą. Ogólnie można powiedzieć, że B4 z 2,3 pojedzie jak C4 z 2,8. A B4 z 2,8 na pewno da lepszą satysfakcję z jazdy niż z 2,3. A i odpowiednie wykorzystanie właściwego przebiegu momentu w silnikach, i rzucania budą daje zupełne inne efekty, niż martwe mierzenie 0-100. Inaczej się zamiata dupami w tych autach. Tylko koszty - jeśli chłopak nie ma więcej niż jednego źródła utrzymania, albo przynajmniej jednego naprawdę solidnego i jakiegoś zapasu gotówki na naprawy rzeczy, które zaprzepaści - lepiej niech sobie podaruje ten silnik. Np 150konne corrado będzie dobrym wyborem, jeśli zależy mu tylko na osiągach. Jeśli się mylę, i kolega szuka auta 'na dłużej' i 'dostojniej' to jednak Audi :peace:

_________________
AllRoad 2,7T '02, 240g/s :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2006 10:59:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
Zuru dokladnie masz racej :D
Nie chce aby ktoś mnie źle zrozumial ,uczulam jednak "mierzcie siły na zamiary"bo zadrutkowanych pieknych aut jest za duzo w Polsce!!a potem kazdy mowi ,ze nie ma jak autko z zachodu....sprowadza i "drutuje" i tak wkółko.
Jesli masz kase kupuje AAH z q i sprawa wyjsniona jesli nie masz kasy kup ABK

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2006 12:11:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Vanderlei napisał:
Cytuj:
wowo miał 90-tke


Zrówno 2.3 jak i 2.8 było w Coupe. Mam więc wizerunek jak obie jednostki radzą sobie z tym samym autem. Prównując Coupe do Sedana mówimy praktycznie o tych samych osiagach i prowadzeniu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2006 13:42:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2004 20:15:14
Posty: 115
Lokalizacja: Gdańsk
zuru napisał(a):
2.8 dobrym motorem jest. Moment ma sluszny i daje to duza frajde. Jednak to co piszecie odnosnie serwisu jest prawda...jest bardzo duzo zarznietych AAH z powodu oszczednosci ludzi :(( Do tego nalezy sie koledze informacja, ze ten silnik wymaga pb98 i to zapewne tez wplywa na duza ilosc zajechanych Vek :(((


A skąd takie info że AAH wymaga paliwa PB98? W autodacie jak wół jest napisane że PB95, a i u mnie w instrukcji tak stoi. Jako użytkownik tego silnika co prawda w A4, ale silnik jednak ten sam uważam że jeśli jest w dobrym stanie jest nie do zajeżdżenia, kultura pracy jest świetna, dodatkowo wydaje z siebie cudowne dźwięki.

Pozdrawiam

_________________
Rozruszniki, Alternatory, części Hurtownia
Dla użytkowników forum rabaty. Kontakt na priv.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2006 13:53:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Bowill napisał:
Cytuj:
A skąd takie info że AAH wymaga paliwa PB98? W autodacie jak wół jest napisane że PB95, a i u mnie w instrukcji tak stoi.

W autodacie jest błąd i instruksje masz do bani :D 2.8 V6 powinna latać na PB 98. Wszytskie podawane osiągi, dane katalogowe, wykresy mocy i momentu są własnie podawane przy zasilaniu PB 98.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2006 13:58:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2004 20:15:14
Posty: 115
Lokalizacja: Gdańsk
To co ja mam w końcu lać? Jakoś nie zauważyłem poprawy osiągów na PB98. Czyżbym był w błędzie?

_________________
Rozruszniki, Alternatory, części Hurtownia
Dla użytkowników forum rabaty. Kontakt na priv.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2006 14:04:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Dziwne ze różnicy nie czujesz. U mnie jest to odczuwalne. Może nie jest to ogromna różnica, ale jednak odczuwalna. Głównie poprawia sie kultura parcy silnika. Aaa no i jakby nie patrzeć spala troszke mniej :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2006 17:03:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sty.2006 22:07:38
Posty: 41
Lokalizacja: Tor KieLce
Wiolka napisaŁ :D
Cytuj:
Kolego na początek to użyj szukaczki

Po drugie uzupełnij profil, bo skąd pochodzisz to na pewno wiesz

Po trzecie przedstaw się na NEWBIE

Tak sie zastanawiam od jakiegos czasu, skad wy bierzecie te nick - i ??

Gratuluję pomyslu....


Po pierwsze szukaczka nie wchodziła w gre bo chciałem konkretnych info krótkich zwięzłych

Po drugie nie musze ujawniać z kąd jestem powiedzmy bęczków :diabel:

po trzecie przedstawienie nie jest najwazniejsze w tym momencie

Po czwarte nick można zawsze zmienić ale wole taki niż Wiolka (bez obrazy)

Szwagier napisał:
Cytuj:
Zwróć uwage czy cie na to stac to znaczy pali to od 13 do 17 litrów . Instalacja gazowa zwykla to jazda na cięgłym stresie czy nie będzie BUM . Jak myślisz że ma to super kopa to jesteś w błędzie . Mechanicy jak widza taki silnik i maja cos przy tym zrobic to odrazu kwota za usluge razy dwa albo sie migaja bo sa za głupi do tego silnika . Ja objeżdzilem dwódziestu majstrów aby wykryc dziure w gazie w swojej 2.8 i przeżyłem koszmar nad tym co widzialem i slyszałem na temat fachowości tych pseudo majstrów idiotów


Jeżeli by mnie nie było stać to bym się nie pytał o ten samochód nie przesiadam się z matiZa, a mechanika mam dobergo który nie takie samochody naprawiał.
PS: jeżeli ktoś potrafi ożywić do życia silnik 3.6 M5 to chyba zna sie na rzeczy.

emte napisał:
Cytuj:
p.s.Slyszalem ze bedzie jedno czarne klubowe 2,8q do sprzedania w stanie idealnym


taka wypowiedź jest normalna pamietajcie jeżeli ktoś pyta o taki samochód to go musi być stać bo jeśli nie to by się zainteresował Tico lub jakimś peugeocikiem

wowo napisał
Cytuj:
Co do oględzin to standardowo, jak przy każdym. Dodatkowo zwróc uwage na skracanie kolektora, oraz czy auto ma równe wolne, oraz czy nie szarpie, równo i gładko przyspiesza. Silnik ma chodzis cichutko, zadnych szmerów czy stuków.


nowłaśnie dzięki za wypowiedź pierwszy raz mam doczynienia z silnikiem V6 jak zawieszenie się sprawuje na naszych drogach a jeśli ktoś jeździł na 17stkach niech się wypowie bo jestem ciekaw jak Audi to znosi w moim BMW jazda na siedemnastkach jest wporządku a jednak wygląd na takiej feldze jest kozacki i nie wchodzą w gre felgi 15 lub 16stki

Pozostałym którzy piszą porzyteczne info z góry dzięki :peace: .

szukam właśnie takiego Autka zastanawiam się nad Kombi z lekką glebą max 2cm bardzo fajnie to wygląda liczyłem całe utrzymanie i wychodzi podobnie jak samochód którym się obecnie poruszam więc z tym nie będzie problemu

niskie 8 mnie będzie zadowalać, myśle zresztą odrazu o założeniu sportoweych wałeczków podobno można zrobić z tego silnika 190 PS wypowiedzcie się jesli się myle.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2006 17:27:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.gru.2005 07:45:23
Posty: 672
Lokalizacja: okolice Krakowa
Skoro masz takiego dobrego mechanika to zabierasz go ze sobą na oględziny i jeśli się rzeczywiście zna to wykuka moment co i jak. Dajesz mu stówkę lub dwie (nie wiem na ile się ceni ;) ) i masz sprawę załatwioną. A przy okazji zobaczysz jak oględziny z mechanikiem ułatwiają negocjację ceny :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2006 17:54:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sty.2006 22:07:38
Posty: 41
Lokalizacja: Tor KieLce
Też tak właśnie myślałem ale kto pyta nie błądzi i wiadomo urzytkownicy codzienni znają dokładnie swoje auta i mogą też dużo powiedzieć


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2006 20:09:10 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
maybe_Quattro?? napisał(a):
...



Kolego - troszkę szacunku! Nie czepiaj się Wiolki - Ona ma rację! Olałeś regulamin forum a to Ty masz się do niego dostosować, a nie on do Ciebie! Korzystanie z SZUKAJKI jest obowiązkowe!! Skoro Tobie się nie chce szukać to dlaczego nam ma się chcieć pisać? Kolejna sprawa - mówisz, że Ciebie stać na taki samochód... ciekaw jestem czy będziesz tak mówił jak włożysz np. 25-30 tysi na doprowadzenie samochodu do stanu używalności... samochodu, który jest wart powiedzmy 10-12 tysięcy... będzie Ciebie stać? Uwierz mi, że z takimi kosztami też można się liczyć... ja to przeszedłem z AAH i teraz wiem na czym śmigam... ale drugi raz tego błędu bym nie zrobił...


P.S.
Rozwiewając wątpliwości: AAH śmigać powinno na PB98!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: