.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 14.cze.2025 04:05:32

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: kłopoty z gazem w B4/93
PostNapisane: 17.sty.2006 11:07:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.maja.2005 16:03:49
Posty: 14
Lokalizacja: zwoleń
silnik na wielopunkcie chodził do tej pory nianagannia ale dziaja po no,cy ( - 12 stop.) z rana problemy z odpaleniem łąpała ale nie trzymał obrotów jak puszzczałem noge z gazu gasł silnik, pewnie świece do wymiany lub przewody. kliknijcie pare słówkek czy mam racje jak do tego podejść dzięki serdeczne


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2006 11:09:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.gru.2004 17:03:04
Posty: 278
Lokalizacja: Poznań
Auto: Audi
wejdź w prosze o pomoc miałem rano to samo ;) jest gdzieś koło twojego tematu sam go zakładałem

_________________
https://www.instagram.com/adrianlodziak/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2006 12:39:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sty.2006 15:26:14
Posty: 28
Lokalizacja: Rzeszów
z takim czyms najlepiej jechac do gaziarza zeby sprawdzil regulacje mieszanki gaz-powietrze przy reduktorze, moze po prostu jest reduktor rozregulowany? koszt regulacji to okolo 20-25 zlotych

_________________
Audi 80 1,8 NE
Benzyna + LPG
66 kW
podobno silnik gaźnikowy brzmi ładniej od zasilanego wtryskiem :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2006 23:58:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2006 11:30:08
Posty: 16
Lokalizacja: Kraków
Witam!!!!
Ja odpalam zawsze (czy to lato czy zima) na benzynie, a dopiero po 5-10 min w zaleznosci od temp. przelanczam na gaz i nie mam zadnych problemow.........to jest wazne, bo w niskich temperaturach reduktor nie dziala jak nalezy........membramy pod wplywem niskich temp. a zwlaszcza dostarczanego gazu do reduktrora zamarzaja i nie sa w stanie zmnienic stanu skupienia gazu (ciekly->lotny). Wiec polecam przynajmniej w zimie odpalac na benzynie, wtedy nie bedzie zadnego problemu. W lecie mozna sobie darowac, choc ja osobiscie polecam odpalanie zawsze na benzynie-wydluzymy tym i to znacznie zywotnosc reduktora..........


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sty.2006 06:40:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
dla mnie przy temp -20 jak auto nie uzyska na paliwku temp min 70 to nie ma mowy o gaźie, a odpalanie przy takiej temp na LPg to nie jest dorby pomysł. Wiadomo że insatlka LPg tak jak człowiek lubi ciepła wode :D

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: