.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.kwi.2025 00:21:09

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: osiagi s2 po konwersji na rs2
PostNapisane: 13.sty.2006 16:47:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.paź.2005 09:35:36
Posty: 43
w ciagu dwoch najblizszych tygodni moja s2 idzie do warsztatu i robie konwersje silnikowa na rs2..
moc którą chciałbym osiągnąc ok 350km.
wiem ze sa na forum s2 z takimi mocami..Panowie na jakie mozna liczyc osiagi do 100 do 200 przy takiej przewidywanej mocy.

pozdrawiam
PN

_________________
S6 2000.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2006 16:55:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.gru.2003 01:32:22
Posty: 843
Lokalizacja: Lublin
A na czym ma polegać ta konwersja? Wsadzisz osprzęt z rs2, lub ala rs2 czy masz caly silnik?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2006 17:01:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.paź.2005 09:35:36
Posty: 43
wsadzam cały kit do silnika, turbine, intercooler, wtryskiwacze, kolektor itd itd.

_________________
S6 2000.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2006 17:15:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.gru.2003 01:32:22
Posty: 843
Lokalizacja: Lublin
a silnik masz jednocewkowy czy wielo?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2006 17:46:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.paź.2005 09:35:36
Posty: 43
pytam sie o osiagi a ty mi zadajesz pytania. a co to ma do rzeczy..

_________________
S6 2000.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2006 17:52:11 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
no to powiedz czy konwersje robisz na bazie 3B czy ABY... ;-)

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2006 17:57:23 
Moderator

Dołączył(a): 19.lip.2003 14:18:17
Posty: 3402
Bilu napisał(a):
no to powiedz czy konwersje robisz na bazie 3B czy ABY... ;-)


3B ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2006 18:01:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.gru.2003 01:32:22
Posty: 843
Lokalizacja: Lublin
Cos tam ma do rzeczy. Poza tym napisz czym chcesz to wysterowac. A w te 350 koni to chyba niewycelujesz.

Cytuj:
wiem ze sa na forum s2 z takimi mocami


Pokaz mi na forum eski z takimi mocami. Najblizej jest leo , ale jeszcze mu troszke brakuje.

Tak wiec jezeli bedziesz mial ok. 300km to twoje osiagi to:
ok 5s do 100
i ok. 13,4s na 400m

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2006 18:07:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.paź.2005 09:35:36
Posty: 43
przekladam caly kit od alberta z auta, spokojnie..

_________________
S6 2000.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2006 18:09:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.gru.2003 01:32:22
Posty: 843
Lokalizacja: Lublin
prnit napisał(a):
przekladam caly kit od alberta z auta, spokojnie..

Domyslilem sie ze od alberta, ale i tak w 350 koni nie pocelujesz. Uwazam ze taki kit to za malo. Poza tym chyba nie do konca caly kit bo jezeli sie nie myle nie masz kolektora ssacego RS2

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2006 18:24:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.paź.2005 09:35:36
Posty: 43
nadzieja matka ....zobaczymy ile wyjdzie.jak nie wyjdzie 350 to bede mogl dalej dlubac hahaha zeby wkoncu to osiagnac.

_________________
S6 2000.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2006 21:51:17 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Jest na forum (może bardziej duchowo) S2 które jest baaaaaardzo szybkie... ET 13.28 z maja 2005 (Bemowo).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2006 22:05:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
GrzesB napisał(a):
Jest na forum (może bardziej duchowo) S2 które jest baaaaaardzo szybkie... ET 13.28 z maja 2005 (Bemowo).


ale z konwersją na ereskę to ta eska nie ma nic wspólnego :P

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2006 23:48:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12011
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
moja z tą konwersją również nie ma wiele wspólnego.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2006 23:55:25 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
maciu napisał(a):
GrzesB napisał(a):
Jest na forum (może bardziej duchowo) S2 które jest baaaaaardzo szybkie... ET 13.28 z maja 2005 (Bemowo).


ale z konwersją na ereskę to ta eska nie ma nic wspólnego :P


Chodziło o moce - nie o identyczną konwersję... zamianę czy jak się to tam nazywa :peace: :diabel:

W szczegóły wdawać się nie będziemy bo nie wiem czy właściciel by sobie tego życzył... ale przy okazji jakiegoś spota pogadamy na ten temat :piwo:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sty.2006 00:14:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12011
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
prnit , powodzenia, mam nadzieję, że masz 2x więcej gotówki niż na samą przeróbkę plus jakieś 50% na pierwsze pół roku uzytkowania.
Powodzenia!

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sty.2006 09:43:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
GrzesB napisał(a):
maciu napisał(a):
GrzesB napisał(a):
Jest na forum (może bardziej duchowo) S2 które jest baaaaaardzo szybkie... ET 13.28 z maja 2005 (Bemowo).


ale z konwersją na ereskę to ta eska nie ma nic wspólnego :P


Chodziło o moce - nie o identyczną konwersję... zamianę czy jak się to tam nazywa :peace: :diabel:

W szczegóły wdawać się nie będziemy bo nie wiem czy właściciel by sobie tego życzył... ale przy okazji jakiegoś spota pogadamy na ten temat :piwo:


no jemu chodziło o osiagi po konwersji na eresa... :wink:

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sty.2006 09:55:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.mar.2005 18:51:55
Posty: 160
Lokalizacja: łódzkie
Jak skończysz przekładke gratów to koniecznie daj znać jak to chodzi...ja również mam pewne plany bo program już nie wystarcza :) Tak z ciekawości gdzie robisz przekładkę, u Niedźwiadka?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sty.2006 19:14:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lip.2005 21:04:55
Posty: 39
Lokalizacja: RZESZÓW
pilachgt napisał(a):
Cos tam ma do rzeczy. Poza tym napisz czym chcesz to wysterowac. A w te 350 koni to chyba niewycelujesz.

Cytuj:
wiem ze sa na forum s2 z takimi mocami


Pokaz mi na forum eski z takimi mocami. Najblizej jest leo , ale jeszcze mu troszke brakuje.

Tak wiec jezeli bedziesz mial ok. 300km to twoje osiagi to:
ok 5s do 100
i ok. 13,4s na 400m

myśle że wystarczy troche mniej niż 300km do uzyskania 13,4s na 1/4mili, moje audi napewno nie ma takiej mocy a udało mi sie na bemowie wykręcić 13,14 ;-)

_________________
1/4MILI RZESZÓW ET 13.97
1/4MILI STALOWA WOLA ET 13,29
1/4MILI SW 3 ELIMINACJA ET 13,19
1/4MILI BEMOWO MP ET 13.14
1/4mili RZESZÓW 2006 ET 12.38
0-100 3,8s


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2006 11:43:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.paź.2005 09:35:36
Posty: 43
leo zdaje sobie sprawe ze nie jest to taka prosta przerobka :) ale samochodem nie jezdze na codzien i mam go na spolke z moim wspolnikiem wiec spokojnie..powinnismy dac rade ;) nie spodziewam sie cudow,,przeloze czesci odpale i pojade haha...wiem ze zaraz padnie sprzeglo itd..spokojnie..najwazniejsze od czegos zaczac..bazuje na sprawdzych czesciach ktore dzialaja jak trzeba..silnik moj obecnie trzyma serie i nic sie nie krzaczy wiec trzeba isc dalej..
bede Was informowal o postepach prac.

pzdro
PN

_________________
S6 2000.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: