.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 12.cze.2025 09:34:08

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: problem z z temperatura
PostNapisane: 22.sty.2006 16:42:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.sty.2006 16:32:45
Posty: 1
witam , mam audi 80 silnik 1.8 gaz, mam nastepujacy problem , silnik sie grzeje do 100-110 stopni, a chlodnica zimna , myslalem ze termostat, ale to nie on , wymienilem na nowy i dalej, wymienilem poppe wodna i nadal sie grzeje,lecz jak wyciagne termostat, auto jak stoji tez sie grzeje, lecz po przejechaniu 100-200m temperatura spada, po przejechaniu kilku kilomerow w temperaturce -10 wskaznik nawet nie wstaje tak jak by silnik niemogl sie zagrzac pomocyyyyyyy!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2006 18:18:51 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.lut.2005 18:39:27
Posty: 1216
Lokalizacja: Katowice
Z takim problemem to na Techniczne

_________________
Było
Audi 80 B3 PP
Audi Coupe 3A
Audi A6 C7 Avant ultra
Jest
Audi Q7 4M TDI
Audi Cabrio 8G 1,8t


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2006 20:09:40 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
A układ odpowietrzyłeś? Bo mi to wygląda na zapowietrzony układ - a jeśli stało się to ostatnio może coś zamarzło?!

P.S.
Takie problemy poruszamy na forum Technicznym.
Mod proszony o przeniesienie ze zmianą tematu na temat o odpowiedniej konstrukcji ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2006 22:41:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.mar.2005 22:19:08
Posty: 619
A czy przypadkiem, gdy odpowietrzałeś układ po wymianie termostatu - ostatnie otwarcie i zamknięcie zbiornika/odpowietrznika nie było przy max. temp? wtedy wyrównałeś ciśnienie w układzie, gdy powinno ono być - wtedy z reguły się otwiera zbiornik jeszcze raz, gdy temp. chłodziwa spadnie. Inaczej prawie na 100% gdy wyjedziesz na mróz -20 , zostawisz auto aby ostygło, zrobiło się podciśnienie, przy ruszeniu silnika w układzie zrobi ci się 'poducha', i nici z baru... niedawno był post jak odpowietrzyć układ w B4. Ewidentnie nie masz obiegu na wolnych obrotach, a gdy pompa przycisnie - to ci płyn jasne, idzie ale razem z bąblami, a że na wysokich obrotach - to lecą bąble z powrotem do obiegu i tak w kółko - wtedy jest 'niby' ok. Ale jak zwolnisz obroty, bąble lecą na górę blokując dopływ do nagrzewnicy, itp.... poszukaj, było z tydzien temu chyba.

Ja osobiście wykorzystywałem podciśnienie w układzie do zaklejenia epoksydem otworu w rurze wodnej - zagrzałem, wyrównałem ciśnienie, poczekałem aż zrobi się pod-, (wąż prawie sam się ściskał, wystarczyło dłonią leciutko objąć, żeby się zagniatał), i wtedy położyłem epokdys na oczyszczony otwór - ładnie go wessało do otworku i trzymie już prawie rok, więc chyba jest ok. Wcześniej po takim łataniu robił się przeciek na drugi dzień (3-4 próby)

_________________
AllRoad 2,7T '02, 240g/s :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: