.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 17.cze.2025 15:01:07

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [C4 ALL] OGRZEWANIE & LPG
PostNapisane: 22.sty.2006 19:48:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.lis.2005 17:09:45
Posty: 426
Lokalizacja: Mikołów SMI/SG
Auto: Szukam C5 ACK
Czytalem wszystkie posty zwiazane z Ogrzewaniem C4! Ale nie udalo mi sie mojego problemu dopasowac! Otoz...Sprowadzilem Niunie C4 2.3 dwa miechy temu, ogrzewanie dzialalo jak w saunie!(Super) Zalozylem LPG no i zima! Mam ustawione dmuchanie na Max, ale wieje takim chlodnym wiaterkiem, jesli chodzi o nawiew na szybe to juz wogole kaplica! Ale do rzeczy! Weze do nagrzewnicy wczesniej sa podlaczone do reduktora gazu, logiczne, ale sa podlaczone trojnikami! No i jeden waz do nagrzewnicy jest cieply a drugi letni! Teraz moje pytanie! Czy moge zmienic uklad i zrobic nastepujaco: jednym wezem z silnika do reduktora, z reduktora do nagrzewnicy, a ten co wraca z nagrzewnicy od razu do silnika? Tylko ktory waz jest dolotowy a ktory powrotny z nagrzewnicy?(gorny czy dolny w nagrzewnicy?) Nie wierze zeby mi sie zatkala nagrzewnica po miesiacu jazdy w Polsce! Czy moze reduktor przy trojnikowym podlaczeniu zaklocac doplyw do nagrzewnicy? I czy w waszych autach nawiew na szybe przy ustawieniu na MAX dmuchawy i ciepla oraz ustawieniu pokretla kolo kratek na czerwone koleczko jest strasznie slaby? Mam w aucie klime ale manualna, czy to wplywa na to co wyzej napisalem? """CORNEE"""

_________________
.:I'm looking for AUDI A6:. .:Earlier:..::AUDI C4 2.3 AAR '91 LPG TITAN::. .:Much earlier:..::AUDI C3 1.8 PH '90 WEISS::.


Ostatnio edytowano 16.sie.2006 20:51:11 przez cornee, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: OGRZEWANIE C4 Z LPG
PostNapisane: 22.sty.2006 20:11:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.cze.2005 21:01:20
Posty: 799
Lokalizacja: Świnoujście
cornee napisał(a):
Weze do nagrzewnicy wczesniej sa podlaczone do reduktora gazu, logiczne, ale sa podlaczone trojnikami! No i jeden waz do nagrzewnicy jest cieply a drugi letni! """CORNEE"""

W tym wlasnie "trojniku" zrob redukcje (zmniejszajaca przekroj dolotu do reduktora) a obieg w nagrzewnicy powinien sie ustabilizowac

_________________
C5 2,4 APS Q TIP
SHARAN 1,9 AUY TDI
C4 2,3 AAR +LPG -było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2006 20:24:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.lis.2005 17:09:45
Posty: 426
Lokalizacja: Mikołów SMI/SG
Auto: Szukam C5 ACK
W obydwu trojnikach zrobic redukcje, czy tylko w tym cieplejszym? A nie wiesz, ktory jest dolotowy a ktory wylotowy? Wiem ze glupie pytanie zadaje, ale mialem pare razy tak ze za kazdym razem inny waz byl cieplejszy! Raz cieply byl gorny w nagrzewnicy a raz dolny! A czy mozna zrobic obieg zamkniety (obwod szeregowy) tak jak pyatalem w poscie?

_________________
.:I'm looking for AUDI A6:. .:Earlier:..::AUDI C4 2.3 AAR '91 LPG TITAN::. .:Much earlier:..::AUDI C3 1.8 PH '90 WEISS::.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2006 20:27:00 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
odwrotnie podlaczyles weze do nagrzewnicy albo do reduktora ... reduktor wogole sie nagrzewa ?

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2006 20:31:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
nagrzewnica ma większe opory przepływu niż reduktor a woda idzie tam gdzie nie napotyka oporu .
przy reduktorze zdejmij wąż i włóż tulejkę o średnicy wew 5-6 mm i miejszy tym lepiej ale nie przesadz bo będzie zamarzać reduktor nawet latem. akurat teraz jest dobra pora aby dobrać średnicę .jak teraz nie zamarżnie to i latem nie będzie

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2006 20:32:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.lis.2005 17:09:45
Posty: 426
Lokalizacja: Mikołów SMI/SG
Auto: Szukam C5 ACK
Tak reduktor jest cieply...nagrzewa sie! obydwie rurki co wychodza z reduktora do trojnikow tez sa cieple! Juz mialem problem z nagrzewnica w poprzedniej NIUNI C3 ze ciekla i sam wymienialem, nie mam zamiaru sie w tej bawic bo masakra jedna wielka! Ale na szczescie nic nie cieknie, plynu nie ubywa...AHA a czy jest mozliwosc ze jak instalowali LPG to sie zapowietrzyl uklad? Slyszalem o odpowietrznikach ale nie moge ich namierzyc?!

_________________
.:I'm looking for AUDI A6:. .:Earlier:..::AUDI C4 2.3 AAR '91 LPG TITAN::. .:Much earlier:..::AUDI C3 1.8 PH '90 WEISS::.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2006 20:39:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.cze.2005 21:01:20
Posty: 799
Lokalizacja: Świnoujście
W tym potworze co masz raczej sam sie ddpowietrza ( a dostanie sie do nagrzewnicy jest cud-malina, bez demontazu deski rozdzielczej)

_________________
C5 2,4 APS Q TIP
SHARAN 1,9 AUY TDI
C4 2,3 AAR +LPG -było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2006 21:00:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.lis.2005 17:09:45
Posty: 426
Lokalizacja: Mikołów SMI/SG
Auto: Szukam C5 ACK
A czy mozna zrobic ten caly obieg szeregowo? silnik - reduktor- nagrzewnica - silnik ??? Czy moze sie cos stac?

_________________
.:I'm looking for AUDI A6:. .:Earlier:..::AUDI C4 2.3 AAR '91 LPG TITAN::. .:Much earlier:..::AUDI C3 1.8 PH '90 WEISS::.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2006 20:25:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.lis.2005 17:09:45
Posty: 426
Lokalizacja: Mikołów SMI/SG
Auto: Szukam C5 ACK
Chyba mam zapowietrzona nagrzewnice!!! Probowalem weze do reduktora przycisnac zeby nie bylo przeplywu i nic...Powiedzcie jak odpowietrzyc nagrzewnice???

_________________
.:I'm looking for AUDI A6:. .:Earlier:..::AUDI C4 2.3 AAR '91 LPG TITAN::. .:Much earlier:..::AUDI C3 1.8 PH '90 WEISS::.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2006 21:08:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.lis.2005 17:09:45
Posty: 426
Lokalizacja: Mikołów SMI/SG
Auto: Szukam C5 ACK
Czy mozna szeregowo polaczyc reduktor z nagrzewnica i silnikiem...POMOCY bo zamarzne w aucie...

_________________
.:I'm looking for AUDI A6:. .:Earlier:..::AUDI C4 2.3 AAR '91 LPG TITAN::. .:Much earlier:..::AUDI C3 1.8 PH '90 WEISS::.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2006 21:28:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.sty.2005 11:17:11
Posty: 382
Lokalizacja: Rzeszow/Krosno
Auto: V8
a ja mam teraz tak: silnik nagrzewnica reduktor i niezamarza nic przy -30 zapalam na benz tylko zapalam bo zaraz na gaz przelanczam :peace:
przyslon sobie chlodnice :!!:
pozdr

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=Yd7ZHqyUN50 szkoda ze dzwiek nie wyszed bo byl mocny hehe

punk's not death
byly rozne audi qutro i nie qutro ale bylo:
treseraudi super200 2.2turbo 20v quattro avant i to bylo audi...
MONTAŻ LPG MECHANIKA 602244068


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2006 21:43:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.lis.2005 17:09:45
Posty: 426
Lokalizacja: Mikołów SMI/SG
Auto: Szukam C5 ACK
Chlodnice mam przyslonieta juz od miesiaca...czyli mozna zrobic tak jak piszesz i nic sie nie stanie? Silnik nagrzewnica reduktor...a wiesz moze ktory waz daje doplyw a ktory odplyw? czy ten ktory jest kolo termostatu to jest wyplywajacy z silnika a ten na bloku doplywajacy? Czy ma to jakies znaczenie, w ktora strone podlacze? THX

_________________
.:I'm looking for AUDI A6:. .:Earlier:..::AUDI C4 2.3 AAR '91 LPG TITAN::. .:Much earlier:..::AUDI C3 1.8 PH '90 WEISS::.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sty.2006 10:09:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.sty.2005 11:17:11
Posty: 382
Lokalizacja: Rzeszow/Krosno
Auto: V8
od reduktora dolny wlatuje tam kolo termostatu (ja mam reduktor polozony tak ze prosto z dolnego wlatuje tam (wywalilem ta rurke co szla przy silniku i niemam zadnych trojnikow))
pozdr

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=Yd7ZHqyUN50 szkoda ze dzwiek nie wyszed bo byl mocny hehe

punk's not death
byly rozne audi qutro i nie qutro ale bylo:
treseraudi super200 2.2turbo 20v quattro avant i to bylo audi...
MONTAŻ LPG MECHANIKA 602244068


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: