Jeśli jesteś laik, to poszukaj diagnosty z VAG-iem.
(Jeśli nie, to też poszukaj).
Przyczyn może być wiele, zawalony filtr powietrza, nawet zapieczone hamulce, przytkany wydech....., niesprawności osprzetu silnika, lejące wtryski, itd.
Objaw na tyle niepokojący, że dalszą jazdę odradzam!!!!
Przy takim spalaniu powinien tęgo kopcić!!!
Diagnoza VAGiem u tzw. porzadnego chłopa moze kosztować zero zł, pieniądze weźmie jak coś zrobi, cała operacja z jazdą próbną
max 30 min.
Inaczej popadniesz w koszta wymieniając cześć po cześci.
Z tym intercooler'em to ciekawa sprawa, zwykle widać go przez kratkę w zderzaku z lewej (kierowcy) strony

. Wygląda jak mała pękata chłodnica. A turbinę masz? Może to sdi, nie tdi?
Podobno były bez A4 bez turbawki...
Napisz coś więcej