Sprawdź i wykasuj ewentualne błędy.
Błędy wykryte w układzie paliwowym, zasilania itp. mogą powodowac wyłączenie sondy i przejście do trybu awaryjnego.
Podgrzewanie sondy musi być sprawne, dodam, że żaden z kabli masowych nie może wchodzić w obudowę sondy. To ma być typowa 4-przewodowa.
Jeśli nie pomoże to wypnij wtyczkę od sondy i przetestuj zasilanie.
Wtyczka od strony sterownika (o ooo) numeracja pinów (4 321). Między 3 i 4 powinno być po włączeniu zapłonu 450 +/- 50 mV.
O ile się nie mylę to białe służą podgrzewaczowi sondy. Czarny (czarno-biały) i szary odpowiadają za sygnał.
Sprawdź obwód między pin 2 a masą. Powinien się zamykać jeśli nie to napraw.
Przypuszczam, że szary jest podłączony do dodatkowej masy aby oszukać trochę gaz. Spróbuj go odłączyć od tej masy i uruchomić na benzynie nie przełączając na gaz.

Uwaga

Mogę sie mylic i wszelkie konsekwencje błędów i straty tym powodowane ponosisz na swoje ryzyko
