.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.cze.2025 21:17:58

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Blow off....
PostNapisane: 05.lut.2006 15:44:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.maja.2005 17:03:09
Posty: 44
Lokalizacja: górny śląsk-czechowice-dz.
Witam.....

.....może ktoś z was używał już tego "dziwnego" urządzenia, jakie doświadczenia z tego wynikły i ewentualnie który z modeli polecacie?

dzieki i pozdr.

_________________
tito - S2,S3


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2006 15:53:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
Jak tam sie soczewki sprawuja...? ;)

http://forum.audiklub.org/viewtopic.php ... hlight=bov
http://forum.audiklub.org/viewtopic.php ... hlight=bov
http://forum.audiklub.org/viewtopic.php ... hlight=bov

Miłej lektury ;)

P.S. podeslij maila na PW to Ci posle fotki

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: ....
PostNapisane: 05.lut.2006 15:56:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.maja.2005 17:03:09
Posty: 44
Lokalizacja: górny śląsk-czechowice-dz.
...a witam kolege..no super świecą i dalej ładnie wyglądają, na razie nowe problemy to z zaworem reg. turbiny i dump valve......a co u ciebie jak autko?

_________________
tito - S2,S3


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2006 16:27:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2005 18:04:27
Posty: 579
Lokalizacja: Białystok
ja mam bova i powiem ci ze w seryjnym samochodzie pogarsza osiagi,u mnie nie bylo zadnych bledow,nie strzelal w wydech,jak byl zamontowany w te miejsce co seryjny dv to czasami obroty sie zapadaly i wiecej palila,potem zrobilem dolot i wstawilem go przed przepustnica to znowu laga dostal bardzo duzego,plusy bova to ze przy zmianie biegow przy wyzszych obrotach jest o niebo lepiej nie ma zaciecia jak przy seryjnym dv (dziadostwo ) no i dzwiek :D ,ja mam teraz dv a jak przyjdzie wiosna to do poscigania sie bede zakladal bov :D ,ja teraz chcem sobie zalatwic dv ale porzadny z regulacja albo taki co troche w dolot cofnie a reszte w atmoswere wypusci,nie wiem jak w 10v turbo ale w s4 seria+bov szkoda kasy

_________________
A8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2006 16:32:50 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Bo masz Bova nie takiego jak trzeba Darek ;)

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2006 16:43:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2005 18:04:27
Posty: 579
Lokalizacja: Białystok
mam dwutloczkowy typ II od propera
taki http://www.properfekt.witam.net/oferta/typIIb.jpg

_________________
A8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2006 18:10:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sty.2005 21:40:59
Posty: 1229
Lokalizacja: Belchatow
Ten zaworek co pokazujesz idealnie sprawdza sie w A3 silniku AGU
Wystepuje 0 bledow i dziala pieknie i jeszcze lepiej syczy

_________________
Projektowanie stron www i sklepow internetowych: www.cenzura_na_audi_klub.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2006 18:13:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
OT: Arturo - ładny mandacik :D :D :D

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2006 20:10:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2003 22:56:14
Posty: 411
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Ja miałem na testa założony blow off i nie zbyt dobrze to mi cykało .miałem wstawionego go w miejsce orginalnego dv i był taki problem jak upuszczał ćiśnienie w powietrze a nie spowrotem w obieg i po raptownym dodaniu gazu zalewało silnik paliwem (przez chwile nierówno pracował) .
Wynika to chyba z tego że w orginale przepływka mieży powietrze i do tego komp dostosowuje dawke paliwa i powrót jest spowrotem w obieg ,a gdy upuścimy powietrze na zewnątrz to bedzie okłamany odczyt bo będzie myślał że te powietrze jest w obiegu i wzglendem tego poda paliwo.
Taki mi sie wydaje jeżeli sie myle to mnie poprawcie.

_________________
S4 2.2 TURBO -> było
B4 AVANT 1.9 TDI-> było
HONDA CBR 600 RR-> było
S6 4.2 -> było
GSX-1000R - było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: ...
PostNapisane: 05.lut.2006 20:27:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.maja.2005 17:03:09
Posty: 44
Lokalizacja: górny śląsk-czechowice-dz.
Bart ja mysle ze właśnie tak jest....seryjny dv wraca powietrze do obiegu a bov nie i tu sie zaczyna problem.....nie wiem czy teraz jest możliwość przez odpowiednią sprężyne tak go nastawić żeby nie upuszczał zbyt wcześnie...może tylko przy zmianie biegu czy jak...bo sam naprawde nie wiem.....a ja faktycznie myslałem dac go w seryjne miejsce w S2 zamiast dv.....bo chyba mam go do wymiany...

_________________
tito - S2,S3


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2006 20:33:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.maja.2005 17:03:09
Posty: 44
Lokalizacja: górny śląsk-czechowice-dz.
WariatQ....a masz może zdjęcie tego montażu bova przed przepustnicą jak to tam ułożyłeś?........bo trzeba tam troszke przerobić zeby z dv zrezygnowac i puscic tak jak mówisz.....tez musze cos teraz kupic i nie wiem co...może jak Leo poradził kupie dv z TT 225km...w standarcie...

_________________
tito - S2,S3


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2006 20:43:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2005 18:04:27
Posty: 579
Lokalizacja: Białystok
nie da sie zeby tylko przy zmianie biegu..hamowanie silnikiem tez sie otworzy..,BOV jest sterowany podcisnieniem z kolektora dolotowego zamykasz przepustnice i bov sie otwiera

_________________
A8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2006 20:59:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2005 18:04:27
Posty: 579
Lokalizacja: Białystok
niestety nie mam foty,proper wraz z bovem wyslal mi adapter na bowa fi60 i 10cm dl,a ze guma dolotowa w aso do s4 kosztuje 800zl to nie chcialem tego ciac bo to by bylo najprosciej rozcinasz gume wstawiasz adapter i jazda,i zrobilem sobie niezbyt wyczesany :D nowy dolot do testow odwiedzilem sklep z czesciami do ciezarowek tam kupilem przewod gumowy z oplotem i kolanko od tlumika :D troche opasek i tak powstal dolot :peace: ale jak mowilem to celowa prowizorka do testow byla....jak juz chcesz bova przed przepustnica to pojedz do kogos kto zrobi ci taki dolot pod bova,ja u siebie mam nowke dv dziala ale jak pisalem przycina sie (zmiana biegu 6000 tys i wyzej) i po podniesienu cisnienia potrafi przy 90% doladowania byc sobie juz elegancko otwarty...
mysle z kup jak leo mowil dv i bedziesz mial sprawne auto a bova zawsze mozna dokupic bo jak dv ci sie nie otwiera to mordujesz turbinke

moge ci swojego BOVa szprzedac jak jestes zainteresowany to odezwij sie na PW

_________________
A8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2006 21:14:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.maja.2005 17:03:09
Posty: 44
Lokalizacja: górny śląsk-czechowice-dz.
... tylko co z tą sprężyną w bov, podobno w zależności od jej twardości ona bedzie chodzić i otwierać...tylko jaką teraz włożyć żeby było dobrze...

_________________
tito - S2,S3


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2006 21:23:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2005 18:04:27
Posty: 579
Lokalizacja: Białystok
ten nie ma regulacji sam sie reguluje,zakladasz podpinasz podcisnienie i jazda proper mowil ze wytrzymuje do 2bar
taki http://www.properfekt.witam.net/oferta/typIIb.jpg

_________________
A8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2006 12:09:41 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sty.2005 09:35:57
Posty: 466
Lokalizacja: Pruszków
polecam dwutloczkowy typII od Propera. Zamontowałem u siebie w 2.2T 10V MC i jest OK. :peace:

_________________
A100 C4 Avant 2.8 quattro
A200 2.2T quattro - od początku do końca -> 10/2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2006 16:09:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sty.2005 21:40:59
Posty: 1229
Lokalizacja: Belchatow
Moze to sie wam przypda: http://a3-club.net/viewtopic.php?p=4953#4953
Audi A3 1.8T

_________________
Projektowanie stron www i sklepow internetowych: www.cenzura_na_audi_klub.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2006 16:36:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.maja.2005 17:03:09
Posty: 44
Lokalizacja: górny śląsk-czechowice-dz.
...no ok ...dwutłoczkowy, w silniku 2.2 turbo 10V sie sprawdziło, a jak się to ma w silniku S2 2.2 T 20V...jak to bedzie działało...?

_________________
tito - S2,S3


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2006 17:05:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2005 18:04:27
Posty: 579
Lokalizacja: Białystok
S4 to tez 2.2 T 20V przewin wszystko do gory i przeczytaj.........u ciebie i u mnie siedzi MAF i nikt ci nie zapewni czy to bedzie chodzilo u ciebie czy nie dlatego ze u jednych chodzi a znowu u innych wpada silnik w tryb awaryjny itp,bedziesz wiedzial na 100% czy sie sprawdza czy nie dopiero wtedy jak sobie zamontujesz BOVa

_________________
A8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2006 17:35:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
AAN i ABY to niemal identyczne silniki. Bov bedzie wprowadzał małe zamieszanie w pomiarze powietrza i przy wysprzeglaniu i przymknięciu przepustnicy w momencie gdy turbina jest rozpedzona, MAF bedzie mierzył powietrze ktore idzie w "gwizdek" a nie do silnika, a paliwo bedzie sobie lecieć adekwatnie do ilosci powietrza przelatującego przez MAF. takze nie polecam. jak przygazujesz do 7tyś i odpuscisz pedał gazu prawie do końca (1cm przed) to masz gwarancje ze zalewasz świeczki.

jak komuś mocno zalezy to można próbować, ale z takim który upuszcza tylko minimalną ilość, moze tak nie zamiesza.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Ostatnio edytowano 06.lut.2006 17:39:32 przez Lukasik, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: