.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.cze.2025 13:43:49

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2006 19:59:41 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Sprawdź, może masz zapieczone tłoczki w zaciskach?

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2006 20:26:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.gru.2005 19:49:28
Posty: 266
Lokalizacja: Miechów
Musisz sprawdzic tloczki linke czy nie jest zapieczona albo zalamana i czy nie jest zbyt luzno. I sprawdz czy rowno hamuja. Jesli teraz kupiles to auto a wczesniej miales w innym bebny a nie tarcze to wez pod uwage tez to ze w przypadku recznego bebny potrzebuja mniejszej sily niz tarcze poniewaz same sie jakby wspomagaja(zakleszczaja). Z tarczami tak nie jest wiec moze jest OK tylko trzeba mocniej ciagnac a Tobie sie wydaje ze jest zle.

_________________
A90 2.3 NG było
A4 B5 AFN jeszcze jest.
A4 b6 AVF AVANT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2006 20:33:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.gru.2005 19:49:28
Posty: 266
Lokalizacja: Miechów
A co do katalizatora to zalezy gdzie jest sonda lambda. Jesli kat jest za nia to nic zlego sie nie stanie ale jesli sonda jest w kacie to nie radze go wycinac. I pomysl tez o drzewach trawie ptaszkach...ze jak troszke wzmocnisz autko to mozesz oslabic przyrode :)

_________________
A90 2.3 NG było
A4 B5 AFN jeszcze jest.
A4 b6 AVF AVANT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytań Audi B3 1988
PostNapisane: 06.lut.2006 20:44:32 
Uminator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lis.2004 11:27:19
Posty: 1008
Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie/Toruń
bandit napisał(a):
Witam
Posiadam Audi B3 1,9 E z tyłu mam tarcze hamulcowe i mam problem mianowicie hamulec ręczny niechce hamować tak jak nalezy tzn linki naciagniete klocki w miare dobre a hamować niechce:)

Czy usunięcie katalizatora niekorzystnie wpłynie na moc silnika?

Pozdrawiam Bandit


witam, napisz jakie masz oznaczenie silnika, jezeli chodzi o poprawe jego osiagów to mysle ze najpierw powinienes doprowdzic silniczek do idealnego stanu, a pozniej zastanawiac sie nad ewentualna poprawa jego fabrycznych osiagów, jezeli masz ten sam motor co ja (113KM), jezeli wydaje ci sie ze motor jest troszke słaby to posprawdzaj czy nie łapie "fałszywego" powietrza, a co do recznego to tak jak kolega napisał, niestety w hamulcach tarczowych jest on troszke słabszy (wymaga przyzwyczajenia), klocki z tylu masz ok??

Pozdrawiam
P.S. mam nadziej ze masz ten sam motorek co ja i bedziemy mogli podzielic sie doswiadczeniem.

_________________
JEST: PASSAT B5FL 2001 1.9TDI AVF
było: B3 '88rok 1,9E(SD) benzin/LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: