Witam, Migacz, owszem wprowadzasz go w pętlę otwartą odpinając sondę (czyli robisz I generację

), ale przecież chodzi o sprawdzenie, czy napięcie dodaje komp LPG, czy ECU. I tylko po to proponowałem odpiąć sondę, a nie jeździć z wypiętą. Jeśli po wypięciu sondy z obwodu kompa LPG napięcie nadal będzie się utrzymywało powyżej 1 V to może to oznaczać, że komp LPG (jego obwód wejściowy sondy) nic do tego nie ma, chociaż jak głębiej się wgryźć to jednak emulator może podać to wyższe napięcie na ECU i ono może wrócić na sondę

. Ale jeszcze nasunęła mi się taka myśl, może w kompie LPG jest źle ustawiona emulacja

(np. na sondę 0,6-1,8V) i stąd problem. Trudno tak na odległość coś gdybać. Trzeba zakasać rękawy i systematycznie eliminować możliwe przyczyny, aż się trafi na "zonka".
A co do Twojego przypadku to przecież nie przeczę, że tak nie jest/nie było
