Witam, chciałbym w końcu "rozwikłać" zagadkę przekładania liczników. W wielu postach wielu użytkowników pisało, wiele ciekawych rzeczy

ogólnie mówiąc nikt się z nikim nie zgadzał. Jedna grupa twierdzi, że bez problemów można przekładać liczniki z rzędówek do rzędówek, a na liczniku jest przełącznik czy to diesel czy benzyna (V'ki będą przekłamywać), druga grupa twierdzi że nawet liczniki od rzędówek także przekłamują, obroty min. 5000tys itd..
A więc posiadam licznik od coupe 2,0 bądź 2,3 dokładnie nie wiem. Jedną tajemnicę już rozwikłałem

mianowicie na moim starym liczniku nie ma żadnego przełącznika, a na nowym liczniku z autocheckiem jest, wygląda to tak:
*************************
Diesel Benzin
RW.US.EG. RW.US.EG.
6 5 4 3 2 1
*************************
1. O co chodzi z tymi oznaczeniami?
2. Na każdym przełączniku z oznaczeniem diesla mi także przekłamuje, obroty ponad 5000tys.
3. Skąd on bierze sygnał do obrotomierza, alternator ??
4. Jeden z użytkowników TDI'ka napisał mi że podciągnął sygnał z "czujnika prędkościomierza, który umieszczony jest na dole, pod filtrem oleju - w szkrzyni biegów", co o tym sądzicie??
5. Jest gdzieś instrukcja jak podłączyć autochecka??
ps. proszę o wskazówki jak rozwiązać problem, jeśli wszystko w końcu "zatrybi" zrobie jakieś HOW-TO pomocne dla innych ludziów
