.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.cze.2025 21:28:44

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: jak działa ssanie w silniku 2.3e rok 1990
PostNapisane: 19.lut.2006 14:20:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lut.2006 11:42:34
Posty: 21
Lokalizacja: trzebinia
kupiłem coupe z 1990r i mam pare pytań. na jakiej zasadzie działa ssanie bo u mnie chyba nie działa jak zapalę rano to musze trzymac nogę na gazie bo gasnie co sie tam mogło popsuc

_________________
audi coupe 2.3 1990 r było
a4 tdi jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: jak działa ssanie w silniku 2.3e rok 1990
PostNapisane: 19.lut.2006 14:25:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 19:39:00
Posty: 534
Lokalizacja: Małopolska
napewno czujnik jest on przy głowicy na dwa piny,kruciec z wyjsciem weża do chłodnicy u gury jest ten czujnik


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lut.2006 17:06:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
w silniku 2,3 ng ssanie dziala tak

w króćcu przy glowicy jest czujnik dwupinowy (jeden idzie do ECU a drugi do układu stabilizacji wolnych obrotów). jak silnik jest zimny to komputer sterujący przy odpałce uruchamia wtryskiwacz rozruchowy oraz wzbogaca dawke paliwa specjalnym elektro-zaworkiem w rozdzielaczu paliwa. a układ stabilizacji wolnych obrotów otwiera troche bardzij zaworek do wolnych obrotów przez co na zimnym obroty są podwyzszone 1000-1200obr.

ja przyjzalbym sie temu zaworkowi wolnych obr z przodu silnika, moze jest zapaskudzony i sie zacina, albo jest problem z kablami.

jak pracuje samochod po nagrzaniu?

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2006 21:40:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lut.2006 11:42:34
Posty: 21
Lokalizacja: trzebinia
Lukasik napisał(a):
w silniku 2,3 ng ssanie dziala tak

w króćcu przy glowicy jest czujnik dwupinowy (jeden idzie do ECU a drugi do układu stabilizacji wolnych obrotów). jak silnik jest zimny to komputer sterujący przy odpałce uruchamia wtryskiwacz rozruchowy oraz wzbogaca dawke paliwa specjalnym elektro-zaworkiem w rozdzielaczu paliwa. a układ stabilizacji wolnych obrotów otwiera troche bardzij zaworek do wolnych obrotów przez co na zimnym obroty są podwyzszone 1000-1200obr.

ja przyjzalbym sie temu zaworkowi wolnych obr z przodu silnika, moze jest zapaskudzony i sie zacina, albo jest problem z kablami.

jak pracuje samochod po nagrzaniu?
Wiec sprawa sie ma tak: facet od którego kupiłem to autko przez 40 tyś km nie wymieniał kabli ani świec juz mam zamówione kable BERU i świece NGK pokukam tam jak to wymienie A jak sie furka zagrzeje to śmiga aż miło a obroty trzyma ok 900-1000 dzieki za odp pozdrawiam AUDI THE BEST FUCK THE REST

_________________
audi coupe 2.3 1990 r było
a4 tdi jest


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: