.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.cze.2025 20:06:45

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: PILNE!! potrzebuje pomocy przy obrotomierzu
PostNapisane: 23.lut.2006 08:11:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sty.2005 23:50:02
Posty: 436
Lokalizacja: Elbląg
1. Witam, byłbym wdzięczny za schemacik obrotomierza z benzynki i diesla także, jeśli takowe są w jakimś z programów.
2. Czy ktoś przerabiał obrotek z benz do traktora ?? podobno sprawa opiera się na wymianie jednego rezystora, niestety jest ich na płytce kilka więc zanim znajde który to będą wakacje :)
3. mam info jak przerobić obrotek w MB, niestety płytka jest tam zupełnie inna, ale pociesza mnie fakt że serce układu jest to samo, licznik impulsów SAK215

Z góry dzięki
pozdrawiam

_________________
Audi 80 B3 1.6TD+intercooler
-> TURBO BOOST 1.1 bar on Garrett T2 <-


Ostatnio edytowano 23.lut.2006 21:57:19 przez mac79, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2006 08:31:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sty.2005 23:50:02
Posty: 436
Lokalizacja: Elbląg
na obrotomierzu z benzyny mam nr ale niestety 2 ostatnie cyfry są zamazane:
641 118 7..

_________________
Audi 80 B3 1.6TD+intercooler
-> TURBO BOOST 1.1 bar on Garrett T2 <-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2006 12:38:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sty.2005 23:50:02
Posty: 436
Lokalizacja: Elbląg
obrotomierz posiada 4 piny:
************
+..-..T0..31

************
Wg TEGO pin 31 to chyba masa a pin T0 to chyba właśnie wyjście na cewke bądź alternator.
Dobrze rozumuje ??

_________________
Audi 80 B3 1.6TD+intercooler
-> TURBO BOOST 1.1 bar on Garrett T2 <-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2006 21:59:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sty.2005 23:50:02
Posty: 436
Lokalizacja: Elbląg
pare wariantów dziś przerobiłem ale chyba skończe metode "prób i błędów" bo zaczynają mi ścieżki odchodzić
jakiś elektronik z forum przerabiał już ten temat ??

_________________
Audi 80 B3 1.6TD+intercooler
-> TURBO BOOST 1.1 bar on Garrett T2 <-


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: