.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.cze.2025 08:33:38

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Gaśnie silnik po nagrzaniu
PostNapisane: 28.lut.2006 17:54:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.cze.2004 12:52:08
Posty: 233
Lokalizacja: Kraków / okolice
Witam wszystkich.

Kilka dni temu jechałem samochodem i nagle mi sam zgasł i już nie chciał zapalić nawet przy użyciu autostartu. Scholowałem go do domu. Następnego dnia auto odpaliło od kopa, zgasiłem go i posprawdzałem wizualnie - wszystko było ok. tylko świece miał zakopcone "czarne" po wyczyszczeniu świec odpaliłem go i zostawiłem żeby sobie pochodził na wolnych obrotach. Gdy złapał temperaturę pracy ok. 90 oC to znowu zgasł. Sprawdziłem świece, były czarne, wyczyściłem je ale silnik już nie odpalił. Aż do następnego dnia - zapalił od kopa.
W aucie nic nie stuka nic się niepokojącego nie dzieje jak nim jadę to ma moc, nie kopci oleju nie bierze. :/ :/ :/ :/ :?:
Kolega który pracował kiedyś w serwisie Fiata powiedział mi że to może być czujnik położenia wału korbowego który steruje mieszanką na zimnym i ciepłym silniku. Gdy jest walnięty to steruję taką dawką paliwa jak na zimnym silniku cali na ssaniu powodują zalewanie silnika po rozgrzaniu. Lub wina leży po stronie przepływomierza.

Co wy na to :?: :?: :?:

_________________
teraz A6C5 2.5TDI 150KM AVANT 98r.
Audi A4 1.9 tdi 95r. sedan - sprzedany
Audi 90 2.3 NG 91r. automat LPG. - sprzedany
nr gg. 2389161


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lut.2006 19:31:23 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.cze.2005 15:34:08
Posty: 309
Lokalizacja: wawa
Spróbuj na początek po odpaleniu i lekkim nagrzaniu odłączyć wtyczkę od wtryskiwacza rozruchowego i zobacz co się będzie działo. Jeśli pomoże to przypuszczalnie wyłącznik termiczno-czasowy padł.

Przepływka też raczej odpada bo gdyby nawaliła to problem nie zależałby od temperatury silnika, więc ja bym się na początek skupił na czujnikach temperatury.

Pozdrawiam i powodzenia

_________________
Audi V8 4,2 quattro - "gruba" niunia :D
Audi 200 2.2 T - do sprzedania
Audi 200 na części bez motoru
Ford Capri MK III 2,9 V6
Plymouth Voyager 3.0 V6
Kawasaki ZXR 750
Toyota Corolla E9 "klekot"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2006 06:35:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
ja miałem odwrtony objaw w B4 2,3 NG jak auto byłorozgrzane strasznie cieżko było je odpalic. Musiałem wymienić czujnik 4 pinowy (od temp) i problem znikł :|

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2006 18:56:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lis.2004 15:42:37
Posty: 41
miałem takie objawy w B4 2.0 ABK i był walnięty generator Halla gdy się auto rozgrzało koniec jazdy aż do momentu gdy ostygło wtedy odpalał i można było jechać dalej

_________________
AUDI B4 AVANT 1,9 TDI 1993 ROK


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: