.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.cze.2025 11:05:23

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B4 NG] Brak mocy w Audi Coupe B4 2,3 NG
PostNapisane: 01.mar.2006 18:43:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sie.2005 15:41:23
Posty: 45
Lokalizacja: Legionowo
Witam.
Moje audi wogóle nie ma mocy, nie ma siły przyśpieszać.
Wymieniłem filtr powietrza i paliwa. Nic się od tego nie zmnieniło.
Kiedy przyśpieszam da się odczuć jakieś "odetkanie" ale na ułamek sekundy :/
Możecie mi jakoś pomóc?
dzięki, pozdr.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2006 19:56:33 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
polukaj po forum. z tego co napisales, to może być... wszystko :-)

od niedomagajacej pompy paliwa, przez nieszczelny dolot, zle ustawiony albo zuzyty zaplon, przestawiony rozrzad.. WSZYSTKO :-)

opisz jaki masz problem, a nie pisz ze masz problem. NIKT nie jest wróżką.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2006 20:40:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sie.2005 15:41:23
Posty: 45
Lokalizacja: Legionowo
Raczej nie wydaje ni się żeby rozrząd, bo było wszystko ok. katalizator cały, bo sprawdziłem. raczej z dolotem powietrza też wszystko ok.
Ale napewno zajrze do zapłonu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.mar.2006 06:38:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.paź.2005 18:15:50
Posty: 117
Lokalizacja: Białystok
zobacz czy klapka w przeplywomierzu swobodnie sie porusza.Jesli masz lpg i byl strzal to klapka jest wygieta( do wymiany).Tak jak napisal Skob to moze byc wszystko.Podaj wiecej szczegoulow.Jak odpala,czy ma lpg ,moze strzela w kolektor lub wydech,czy szarpie.Jesli chodzi o zaplon to sprawdz jego ustawieniei czujnik halla.

_________________
Audi 90 2,3 NG + Blossssss


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.mar.2006 11:03:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sie.2005 15:41:23
Posty: 45
Lokalizacja: Legionowo
Nie ma gzu. Pali bardzo dobrze. Gdy się rozgrzeje trzyma obroty na 850 równo pracuje. Przepływomnież sprawsziłem z nim wszystko ok. nie mam zelonego pojęcia co to może być :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.mar.2006 11:07:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
zdechła lambda moze ;-)

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.mar.2006 11:19:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sie.2005 15:41:23
Posty: 45
Lokalizacja: Legionowo
A jak ją sprawdzić??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.mar.2006 11:47:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2006 23:30:51
Posty: 788
Mój znajomy kiedyś miał podobny problem w Audi B4 Coupe 2.3E NG . Brakowało mu zdecydowanie mocy w stosunku do mojej Coupe z tym samym silnikiem (słabszy o jakieś 15% ,dla osiągnięcia minimalnie lepszych rezultatów niż zwykle musiał ją trzymać na dużo wyższych obrotach niż ja swoją). Wymieniał sondę lambda, kable WN, świece, wyrzucił katalizator - efektów żadnych. Sprawdzał ciśnienie w cylindrach, sprawdził jeszcze parę innych rzeczy - bez rezultatów. I tak zostawił, bo nikt nie wiedził o co chodzi, mechanicy doszli do wniosku, że różnica w mocy obu aut spowodowana jest obecnością klimatyzacji u mojego kumpla :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.mar.2006 12:09:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sie.2005 15:41:23
Posty: 45
Lokalizacja: Legionowo
hehe bardzo zabawna diagnoza :P
ALE U MNIE ZBYŁO WSZYTKO OK :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.mar.2006 12:37:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sie.2005 15:41:23
Posty: 45
Lokalizacja: Legionowo
Na początku myśałem że to jakieś lipne paliwo bo zatankowałem na jakiejś taniej stacji, ale taraz cały czas tankuje na shellu i działo sięto samo.
Na początku obiawy były takie: silnki potarafił sięzamulić że nie mniał siły wyprzedzać ani wejść na obroty, (tak jak to teraz jest cały czas) ale po chwili przechodziło.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.mar.2006 22:49:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.paź.2005 22:10:53
Posty: 192
Lokalizacja: bxl
Jest takie cos jak masa która idzie do kompa znajduje sie ona na kolektorze dolotowym gdzies miedzy 2 a 3 cylindrze blisko przepływomierza. Odrkreć przeczyść sprwadź czy przewody nie sa połamane i posmaryuj czymś anty korozyjnym np wd40. Kolega na forum miał kiedys taki przypadek i zadziałało.pozdro

_________________
Audi coupe 2,3 "NG"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.mar.2006 09:39:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sie.2005 15:41:23
Posty: 45
Lokalizacja: Legionowo
hmmm ciekawe, sprawdze, wielkie dzięki.

Nie wiem czy jest to istotne, ale zauważyłem że na zimnym silniku niby jest wszystko ok choć nie do końca. Niby ma przyśpieszenie ale nie do końca to jest to, a na rozgrzanym to jest tragedia.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.mar.2006 12:20:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.paź.2005 18:15:50
Posty: 117
Lokalizacja: Białystok
Czy w czesniej wszystko bylo ok,czy moze juz takiego kupiles?

_________________
Audi 90 2,3 NG + Blossssss


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.mar.2006 15:44:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sie.2005 15:41:23
Posty: 45
Lokalizacja: Legionowo
Nie, wszystko było ok. :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.mar.2006 15:54:55 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
A czujnik temperatury płynu chłodniczego sprawdzałeś?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.mar.2006 17:56:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sie.2005 15:41:23
Posty: 45
Lokalizacja: Legionowo
to znaczy? który czujnik?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.mar.2006 13:24:24 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Nie znam dokładnie konstrukcji NG, ale napewno jest jakiś czujnik podający informację do sterownika o nagrzaniu motoru - wtedy odpowiednio jest korygowana dawka paliwa i kąt wyprzedzenia zapłonu - napewno nie chodzi tutaj o czujnik w chłodnicy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.mar.2006 15:30:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lis.2005 18:22:21
Posty: 66
Lokalizacja: Otwock/wawa
to jest gorny czujnik na kroccu przy glowicy.on potrafi siadac.po prawej stronie jak stojisz w kierunku silnika sinika


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.mar.2006 17:28:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sie.2005 15:41:23
Posty: 45
Lokalizacja: Legionowo
Wydaje mi się że chodzi. Ten czujnik na 2 piny który jest od góry chodzi (steruje on chyba ssaniem), rano jak go wrozłącze to zgasł samochód. A dolny czujnik zdaje się że na 4 piny pokazuje tenperature na liczniku, więc on też działa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2006 12:58:29 
Klubowicz

Dołączył(a): 13.kwi.2005 18:43:43
Posty: 950
Lokalizacja: Warszawa
Sory że odgrzewam temat, ale mam identyczny problem i ten sam silnik, BorysKrystian czy doszedles moze co bylo u ciebie przyczyna ????

_________________
1. Coupe 2.3 NG ośka - 2005/2007
2. V8 4.2 2007/tej daty nie będzie :D
taki dźwięk mam na co dzień :)-> http://www.youtube.com/watch?v=AI8lSIEjnQs
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: