.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.cze.2025 08:33:43

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: 2 Sprawy : obroty i grzanie silnika
PostNapisane: 05.mar.2006 23:42:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lis.2005 17:21:57
Posty: 855
Lokalizacja: Opole
czesc mam dwa pytania bo cos jest nie tak z moim autem.

1. Jak jade na obortach w granicha 2000 (zalozmy na 4 biegu kolo 60 km/h) nagle zaczyna mi cos przerywac i szarpac, dodam gazu lub wysprzegle i wszystko jest ok i nie dzieje sie to caly czas ale tylko niekiedy.

2. Ptanie co do grzania silnika: rzejechalem wczoraj trase jakies 60 km i wskazowka od temperatury silnika podniosla mi sie moze o jedna kreske ponad 50 stopni Celcjusza, czy jest to wina termosatu? czy jeszcze cos innego sprawdzic? i jezeli jest zalozmy ze termostat dupniety to samochod chodzi wtedy caly czas na ssaniu ?? i ile moze wtedy wiecej palic ??

samochod: Audi Coupe 2.0 ABK, Gazu Brak.

_________________
A4 jest AVANT jest 1.8 jest TURBO jest QUATTRO jest.

BYŁO:
Audi Coupe 93r. 2.0 115 KM
http://audicoupe.sol.pl/galeria/view_al ... me=album68

AlsoKnowAs Labek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.mar.2006 08:50:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
termostat na bank.
co do ssania .... moje 2.2 T zaczelo palic mniej wiecej 18 PB 98 na 100 km. Na trasie zszedl mi do 14 :D
wymien jak najszybciej a objawy powinny ustapic

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.mar.2006 16:42:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lis.2005 17:21:57
Posty: 855
Lokalizacja: Opole
dobra jedno juz wiem teraz jakby ktos sie znalazl kto wie czemu moze przerwyac byloby fajnie :)

_________________
A4 jest AVANT jest 1.8 jest TURBO jest QUATTRO jest.

BYŁO:
Audi Coupe 93r. 2.0 115 KM
http://audicoupe.sol.pl/galeria/view_al ... me=album68

AlsoKnowAs Labek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 2 Sprawy : obroty i grzanie silnika
PostNapisane: 06.mar.2006 17:35:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.lis.2005 21:19:44
Posty: 339
Lokalizacja: wielkopolska
marwins napisał(a):
czesc mam dwa pytania bo cos jest nie tak z moim autem.

1. Jak jade na obortach w granicha 2000 (zalozmy na 4 biegu kolo 60 km/h) nagle zaczyna mi cos przerywac i szarpac, dodam gazu lub wysprzegle i wszystko jest ok i nie dzieje sie to caly czas ale tylko niekiedy.

2. Ptanie co do grzania silnika: rzejechalem wczoraj trase jakies 60 km i wskazowka od temperatury silnika podniosla mi sie moze o jedna kreske ponad 50 stopni Celcjusza, czy jest to wina termosatu? czy jeszcze cos innego sprawdzic? i jezeli jest zalozmy ze termostat dupniety to samochod chodzi wtedy caly czas na ssaniu ?? i ile moze wtedy wiecej palic ??

samochod: Audi Coupe 2.0 ABK, Gazu Brak.
WITAM Odnosnie pierwszego pytania to stawiam na walnięta sonde,ale 100% PEWNIOSCI NIE DAJE
PRZY niesprawnym termostacie silnik jest nie dogrzany co w konsekwencji daje wyższe spalane

http://img365.imageshack.us/img365/4744/zima15ff.jpg
AUDI B4 95r 2.0 ABK AVANT
http://img365.imageshack.us/img365/8771/audiok9vu.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.mar.2006 20:49:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lis.2005 17:21:57
Posty: 855
Lokalizacja: Opole
sonde mam wymieniana w listopadzie jakos... jest to sonda od poloneza ( ale firmy bosch ) niby to samo tylko masa nie idzie na tlumik tylko na bude czy jakos tak... bylo tak ze przed wymiana sondy szarpalo i jak auto stalo na luzie to oborty szalaly ( zakres 600-1200) a po wymianie przestalo szarpac, ale na luzie dalej obroty czasami wachaly sie od 600 do 1200 . Pozniej koles powiedzial ze zaplon jest przestawiony do przodu wiec ustawil zaplon, po tym zabiegu oboty na luzie wariuja w granicach 900-1000 ale za to znowu zaczelo szarpac hehehe :D i tak zle i tak nie dobrze :)

_________________
A4 jest AVANT jest 1.8 jest TURBO jest QUATTRO jest.

BYŁO:
Audi Coupe 93r. 2.0 115 KM
http://audicoupe.sol.pl/galeria/view_al ... me=album68

AlsoKnowAs Labek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.mar.2006 08:24:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.lis.2005 21:19:44
Posty: 339
Lokalizacja: wielkopolska
marwins napisał(a):
sonde mam wymieniana w listopadzie jakos... jest to sonda od poloneza ( ale firmy bosch ) niby to samo tylko masa nie idzie na tlumik tylko na bude czy jakos tak... bylo tak ze przed wymiana sondy szarpalo i jak auto stalo na luzie to oborty szalaly ( zakres 600-1200) a po wymianie przestalo szarpac, ale na luzie dalej obroty czasami wachaly sie od 600 do 1200 . Pozniej koles powiedzial ze zaplon jest przestawiony do przodu wiec ustawil zaplon, po tym zabiegu oboty na luzie wariuja w granicach 900-1000 ale za to znowu zaczelo szarpac hehehe :D i tak zle i tak nie dobrze :)
HEHE ja sonde wymieniałem w październiku na NTK- SERWISOWA DO OPLA. BO oryginał do audi kosztuje ponad 600zł :) i każdemu żal D.... ściska ze ma tyle kasy wydać.ALE tak poważnie przyczyn u ciebie może być wiele. Ja miałem takie same objawy co ty, ale w golfie III i wiesz co zrobiłem SPZEDAŁĘM J . Możesz sprawdzić filtr paliwa + silniczek krokowy POWODZONKA
http://img365.imageshack.us/img365/4744/zima15ff.jpg
AUDI B4 95r 2.0 ABK AVANT
http://img365.imageshack.us/img365/8771/audiok9vu.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: