.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.cze.2025 20:10:37

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Oringi pod wtryski
PostNapisane: 09.mar.2006 22:39:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2006 01:07:43
Posty: 736
Lokalizacja: Leżajsk/Tampa FL
Witam!!
Czy ktos wie jaki maja rozmiar oringi pod wtryski w B4 w silniku 2.8AAH :!:
Z góry dziękuje za odpowiedz

_________________
>AUDI 80 B4 2.3 NG '93,
>2.8 AAH '93-sprzedane :-(
>Chrysler LHS 3.5 24V '97.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2006 06:45:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.mar.2004 21:36:17
Posty: 1946
Lokalizacja: Zielona Góra/Łuków...jak spot będzie to przyjadę
Wymiary tych oringów to : 7,52/3,53.pierwszy to wymiar wewnętrzny, drugi to grubość
Nie sądzę że będziesz szukał jakiś zamienników...przecież tam jest ciśnienie, chyba że w Twoim silniku nie występuje.
Masz tu numer części i pomykaj do serwisu : 035 906 149 A.
W silniku AAH jest ich 12 szt.Uszczelniją górę i dół wtrysku.


Pozdrawiam

_________________
stary dobry góral


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2006 12:20:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2006 01:07:43
Posty: 736
Lokalizacja: Leżajsk/Tampa FL
Dzięki za odp.
Niestety nie ma zamiennikow a sa duzo tansze bo 0,30zl\szt a w serwisie 8zl\szt ale i tak sa na zamowienie z Niemiec. Ale czy jest sens je wymieniac przy wymianie uszczelki pod glowica i szifowaniu glowicy jak sa dobre? jeden mechanik mowi wymieniac, inny nie trzeba - sam juz nie wiem tym bardziej ze jest duzy klopot z ich dostaniem i mam 55km. do serwisu VW\AUDI

_________________
>AUDI 80 B4 2.3 NG '93,
>2.8 AAH '93-sprzedane :-(
>Chrysler LHS 3.5 24V '97.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2006 16:25:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.mar.2004 21:36:17
Posty: 1946
Lokalizacja: Zielona Góra/Łuków...jak spot będzie to przyjadę
Miałem zdejmowany kolektor dwa razy, a co za tym idzie i wyjmowane wtryski.Jakoś nic nie cieknie.Więc moim zdaniem nie ma sensu wymieniać.

_________________
stary dobry góral


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2006 16:53:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2006 01:07:43
Posty: 736
Lokalizacja: Leżajsk/Tampa FL
a ja już zamowilem i zdziercy chca 7zl\za szt(org. Bosch) zamiennikow takich niema, tylko teraz mechanior mowi ze nie trzeba szlifowac glowicy przy wymianie uszczelki. A niestety to jest u brata w Audi w USA i chyba im sie tam nie chce robic bo teraz mowi ze wymiana bez szlifowania a ja jak wymienialem u siebie w Polsce w B4 2.3 to mialem szlifowane glowice. Teraz to juz sam nie wiem co robic.

A tak apropo J@rek ile Ci pali gazu Twoja 2.8 Audiola??

Dzieki za odp!!!!

_________________
>AUDI 80 B4 2.3 NG '93,
>2.8 AAH '93-sprzedane :-(
>Chrysler LHS 3.5 24V '97.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: