.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.cze.2025 22:13:20

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: kto pomoże ws a6
PostNapisane: 15.mar.2006 14:17:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lip.2005 14:50:38
Posty: 101
Lokalizacja: wrocław
Witam choruje na a6 z roku od 2002 z silnikiem 180km z qattro
ale mam pytanie wpadł mi w oko według mnie dobry egzemplarz a6 2.5 tdi z 2002 r ale: naped na oś i silnik 150km wyposazony na MAXA:
navi pl , tv
tiptronik ( ze zmiana w kierownicy)
skóra cudo
bixenony + spryskiwacze
czujniki cofania tył + przód
webasto
i inne
i moje pytanie co wybrać? nie moga trafic qattro z takim wypasem ( sa ale cena!!!!!!!!!!!!!!!!)
i czy bardzo różnia sie te modele pewnie jedyna ( i tylko) przewaga za tym 150km - to spalanie i chyba nic poza tym.
koszt ekspolatacji taki sam.
wiec jeżli mozna prosic o opinie i poradeczy jest wielka różnica ( ten naped na wszystkie koła poezja- ale czy musowo)czekam idziekuję pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.mar.2006 14:58:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2006 14:29:21
Posty: 519
Lokalizacja: Dallas TX
Auto: 1995 audi 80 cabrio
Obiektywnie patrząc nie radzę automatu nawet z tiptronikiem.150km powiązaniu z automatem to toczenie się nie jazda.Polacy boją się automatów i nie bez powodu.Trudniej to sprzedać może dlatego tani.To są minusy.Plusy-jestem za ośką,można tym poszaleć,mniej pali, taniej zrobić, no i wypasione wyposażenie.Pozdro. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.mar.2006 15:02:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Awaryjność wśród automatów to mit przekazywany przez Polaków, którzy albo nigdy w życiu automatu nie mieli, albo mieli i zajeździli go na własne życzenie.
Wiadomą rzeczą jest że ASB to najtrwalszy mechanizm zmiany biegów jaki wymyślono i sam to mogę potwierdzić jako ze ujeżdzam drugie autko z taką skrzynią.
150 KM w automacie wcale słabo nie jedzie i w zupełności taki silniczek sobie z nim poradzi.
Inną sprawą jest sam V6 2,5 TDI AFB ... generalnie rzecz biorąc słabo dopracowana jednostka, podatna na awarie turbawki i góry silnika.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.mar.2006 16:31:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:59:34
Posty: 2370
Lokalizacja: Pomorskie
co do automatow-skrzynia multitronik ma TAKIE SAME osiagi jak MANUALNA wiec nie pisac mi tu ze 150KM w reczenej wystarcza a w automacie nie....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.mar.2006 16:40:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2005 04:11:28
Posty: 585
Lokalizacja: Hameryka NJ
A kolega wyzej jezdzil kiedykolwiek automatem??? :D :P

Biegowka bierze gore nad automatem zeby niewiem jak go porywnywac, jedynie co moze sie podobac to ze nietrzeba zmieniac biegow.... Ale jaka to przyjemnosc jezdzic 2 tonowym wuzkiem inwalidzkim na wypasie..... ze 150 buchajami pod maska....

Mi to sie nie podoba, a Tobie?

_________________
OOOO S6 & A6
Obrazek
Hehehe Autocross Esssss ;) Psssss!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.mar.2006 16:44:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.gru.2005 13:21:09
Posty: 338
Lokalizacja: LEGNICA
jezdziłem taka A6 2.5TDI w multitroniku i powiem ze piekna sprawa przełacza bieg a kierowca nawet tego nie odczowa ze wchodzi wyzszy bieg a co do osiagow to daje rade do 200 km/h rozpedza sie bez problemu :D

a co do quattro to wolał bym oskie bo mnie pali i mniej moze sie w aucie zepsuc :peace:
co do automata to wolał bym manualna skrzynie :peace:

_________________
A6 TDI AVANT AEL 6 GANG KLIMATRONIK SKORA NIVO VOLL WYPAS
2001-2006 VW GOLF GTI WOLFSBURG EDITIONE


Ostatnio edytowano 15.mar.2006 17:01:22 przez KATO, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.mar.2006 16:55:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:59:34
Posty: 2370
Lokalizacja: Pomorskie
J@RO napisał(a):
A kolega wyzej jezdzil kiedykolwiek automatem??? :D :P

Biegowka bierze gore nad automatem zeby niewiem jak go porywnywac, jedynie co moze sie podobac to ze nietrzeba zmieniac biegow.... Ale jaka to przyjemnosc jezdzic 2 tonowym wuzkiem inwalidzkim na wypasie..... ze 150 buchajami pod maska....

Mi to sie nie podoba, a Tobie?

Mi sie podoba ;)

KATO napisał(a):
jezdziłem taka A6 2.5TDI w multitroniku i powiem ze piekna sprawa przełacza bieg a kierowca nawet tego nie odczowa ze wchodzi wyzszy bieg a co do osiagow to daje rade do 200 km/h rozpedza sie bez problemu :D


Dokladnie, wogole nie czuc zmiany biegow..... Niewiem czy ten multitronik co jechales mial tryb "S" bo jezeli tak, to prawdziwa jazda zaczyna sie wlasnie na tym trybie..... :) :D na w/w trybie samochod wie kiedy najlepeij zmieniac bieg i ta zmiana mtrwa krocej niz w manualu wiec osigi multitronika=manuala :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.mar.2006 17:04:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.gru.2005 13:21:09
Posty: 338
Lokalizacja: LEGNICA
tak miało S i zapierdzielała jak wsciekła( z kolesiem scigalismy sie on miał A6 2.5 TDI w AAT i niemiał najmnijszych szans :diabel: ) i tez była na pełnym wypasie czyli kremowa skora itp niemiała za to webasto

_________________
A6 TDI AVANT AEL 6 GANG KLIMATRONIK SKORA NIVO VOLL WYPAS
2001-2006 VW GOLF GTI WOLFSBURG EDITIONE


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.mar.2006 18:43:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.paź.2004 10:01:53
Posty: 174
Ciężko jest zajeździć automata jak się o niego dba. Jeżeli nie wymieni się oleju przez 200tys. km to może padnie i to normalne.
Ja tam w swojej A6 mam tiptronica i już wiem że następna A6 też będzie w automacie tylko pewnie multitronic. Zmieniłem olejek i filtry w ASO i hula cacy.
Autko o którym pisze autor tematu fajnie wyposażone ale też wiele nieciekawych rzeczy słyszałem o silniczku 2,5 TDI 150KM. Zresztą użyj szukarki tam sporo o tym było.
Ja tam teraz szukam S6 4,2 i może być w automacie. :P :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.mar.2006 21:04:25 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:45:10
Posty: 4448
Lokalizacja: centralna Polska
K@mil napisał(a):
Plusy-jestem za ośką,można tym poszaleć,mniej pali, taniej zrobić


Szybciej się zabić :)


KATO napisał(a):
a co do quattro to wolał bym oskie bo mnie pali i mniej moze sie w aucie zepsuc :peace:


To niech golasa kupi, zobacz ile mniej rzeczy do psucia się będzie. :peace:



Błądzicie Panowie, błądzicie :)

_________________
S8 dla Łodzi..... i dla mnie też S8 ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.mar.2006 21:28:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2003 13:25:45
Posty: 812
Lokalizacja: Łódź
J@RO napisał(a):
A kolega wyzej jezdzil kiedykolwiek automatem??? :D :P


a kolega Mutitronikiem ???

J@RO napisał(a):
Biegowka bierze gore nad automatem zeby niewiem jak go porywnywac,


aha czyli widać, że nie jeździł :P Przejedź sie multitronikiem jakimś i później powiedz to samo ;-) Mój ojciec odkąd ma auto w multitroniku i z magicznym trybem S - to obudził się w nim duch rajdowca - ściga się ze wszystkimi :D

_________________
Audi A4 Avant AFN 1.9 TDi '98 (AFN->Łódź - Gdańsk - Łódź - 4.6 l/100 km)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.mar.2006 21:33:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:59:34
Posty: 2370
Lokalizacja: Pomorskie
Silent Bob napisał(a):
J@RO napisał(a):
A kolega wyzej jezdzil kiedykolwiek automatem??? :D :P


a kolega Mutitronikiem ???

J@RO napisał(a):
Biegowka bierze gore nad automatem zeby niewiem jak go porywnywac,


aha czyli widać, że nie jeździł :P Przejedź sie multitronikiem jakimś i później powiedz to samo ;-) Mój ojciec odkąd ma auto w multitroniku i z magicznym trybem S - to obudził się w nim duch rajdowca - ściga się ze wszystkimi :D


Dokladnie :D:D jak przejedziesz sie samochodem z taka skrzynia nie bedziesz chcial manuala-bedziesz szukal multitronika.... ;D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.mar.2006 21:39:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2006 21:54:35
Posty: 32
Jaki jest całkowity koszt wymiany oleju w skrzyniu aut w ASO???Posiadam A6 2.8 V Triptonic.Dzieki z góry


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: odp
PostNapisane: 15.mar.2006 23:35:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.gru.2005 17:36:43
Posty: 292
Lokalizacja: szczecin
po coci quatrro jak sie zjebie bedziesz płakał a tak masz tdi normalnego wystarczy ci ja mam teraz takiego wystarczy jezdzi dobrze nie narzekam chyba ze mieszkasz w gorach i masz ciagle zime

_________________
ksysiu A6 2,5 TDI V6 2001 PRODUKUJE OKNA I DRZWII PCV I ALUMINIUM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: odp
PostNapisane: 16.mar.2006 07:57:54 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
KSYSIU A6 napisał(a):
po coci quatrro jak sie zjebie bedziesz płakał a tak masz tdi normalnego wystarczy ci ja mam teraz takiego wystarczy jezdzi dobrze nie narzekam chyba ze mieszkasz w gorach i masz ciagle zime

po co ci audi - duzy fiat tez jezdzi :):

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.mar.2006 11:33:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2006 14:29:21
Posty: 519
Lokalizacja: Dallas TX
Auto: 1995 audi 80 cabrio
Miałem automat.Nie zepsuł mi się.Tylko jeżdziłem z nożem na gardle że jak sie sypnie to masakra finansowa.I nawet jak ktoś dba ,czyli wymienia filter i olej, to gdy kupujesz używany, to nie wiesz czy poprzedni właściciel od nowości o to dbał.Co innego jak masz gruby portfel.To samo tyczy się quattro.Z automatem zapomnij o nawet namiastce sportu ulicznego,chyba że masz co najmniej 4,2 pod machą,choć jak bym kupował 4,2-moje marzenie-to tylko w manualu i to najlepiej 6-biegowym.Poza tym zawsze trudniej jest sprzedać automat,choćby nie wiem jak nowoczesny. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.mar.2006 11:40:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Nie wypowiem sie co do trwałości skrzyni automatycznej. Ale zamieniłem sie z kumplem na A4 też V6 2.8 w tiptronicu i albo te auto to padlinka, albo ta skrzynia tak strasznie zamula auto. Mój manual przy tym A4 to istny szatan.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: a6
PostNapisane: 16.mar.2006 15:43:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lip.2005 14:50:38
Posty: 101
Lokalizacja: wrocław
"piotrze"( jako mój inniennik) "bilu" dzięki za te kurtuazyjne odpowiedzi - dalej mam rozterkę - manual dobra rzec ja nie mam zamiaru sie ścigac nie jestem street rajdowcem - to ma być mój samochód a dla rodziny ( czyli kombi) ale naped na dwie osie ? ( jeżdziłem landcruserem100 - teścia) to nie czułem różnicy z tego wzgledu że :
- nie jezdziłem tak aby mnie zarzuciło ( na ośce to w moim aucie dupa uciekła jak tylko skręciłem na boczną ulicę na oblodzonym ) - czy na napędzie na dwie osie to po skręcie nie ucieka dupa??????
i chyba automat zostanie ale napęd chyba tez czy ktos mnie przekona??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.mar.2006 16:12:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:59:34
Posty: 2370
Lokalizacja: Pomorskie
K@mil napisał(a):
Miałem automat.Nie zepsuł mi się.Tylko jeżdziłem z nożem na gardle że jak sie sypnie to masakra finansowa.I nawet jak ktoś dba ,czyli wymienia filter i olej, to gdy kupujesz używany, to nie wiesz czy poprzedni właściciel od nowości o to dbał.Co innego jak masz gruby portfel.To samo tyczy się quattro.Z automatem zapomnij o nawet namiastce sportu ulicznego,chyba że masz co najmniej 4,2 pod machą,choć jak bym kupował 4,2-moje marzenie-to tylko w manualu i to najlepiej 6-biegowym.Poza tym zawsze trudniej jest sprzedać automat,choćby nie wiem jak nowoczesny. :)


i tu sie wlasnie mylisz.... w przypadku luksusowych modeli ludzie bardziej szukaja aut z automatycznymi skrzyniami-im nowoczesniejsza skrzynia aut. tym bardziej poszukiwane jest takie autko i lepsza cene sie osiaga.... jak kupujesz zadbane auto i z normalnym oryginalnym przebiegiem to nnie musisz sie obawiac automata-nawet jezeli cos sie stanie to naprawa nie jest az taka kosztowna.....

wowo napisał(a):
Nie wypowiem sie co do trwałości skrzyni automatycznej. Ale zamieniłem sie z kumplem na A4 też V6 2.8 w tiptronicu i albo te auto to padlinka, albo ta skrzynia tak strasznie zamula auto. Mój manual przy tym A4 to istny szatan.

Tiptronik mozliwe ze troche zanizaa osiagi, lecz tylko troche.... Moze po prostu masz cos "zamulone" w samochodzie?? moze kat itd itp.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: a6
PostNapisane: 16.mar.2006 16:27:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.cze.2005 20:34:05
Posty: 254
Lokalizacja: Trójmiasto
mamba75 napisał(a):
- czy na napędzie na dwie osie to po skręcie nie ucieka dupa??????


Napisze tak: przy napędzie na obie osie dużo łatwiej kontrolować zachowanie samochodu. Jeśli będziesz chciał to oczywiście możesz zarzucić tyłkiem na zakręciem, ale normalnie to samochód jest wynoszony (mniej więcej) równolegle obiema osiami. Oczywiście od tego są czasami odstępstwa, ale to dłuższy temat. Reasumując: quattro w tym modelu nie będzie kosztowało dużo więcej, ale zdecydowanie warto.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: