.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 31.maja.2025 17:09:17

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [C4 2.5 Tdi AAT] problem z paskiem na pompie wtryskowej....
PostNapisane: 26.mar.2006 13:05:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2006 20:08:04
Posty: 44
witam wszystkich.jezdze setką avantem 1991, 2.5tdi.kupilem ja zrobilem jakies 15 tys. km i strzelil mi pasek na pompie paliwowej(czyli niewiadomo ile ten pasek mial juz za sobą)wymienili mi go a pare dni temu strzelil ponownie.slyszalem ze audi ma to niedopracowane.ale bez przesady teraz co mi pekl zrobilem na nim 1,5 roku i nie wiecej jak 40 tys km!!!!!!!!!!
co jest grane?????


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.mar.2006 13:39:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
2-krotnie pękł pasek rozrządu ? Nic się silnikowi nie stało ?
przyczyny:
- złej jakości części użyte przy wymianie
- złej jakości fachowcy ...

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.mar.2006 14:12:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4652
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
To co baskecik napisal to niestety prawda, przyczyna bylo tez zbyt mocno napiety pasek. Taka wymiane powinny wykonywac osoby ktore maja doswiadczenie, szczegolne przy tych silnikach.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.mar.2006 16:57:00 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:45:10
Posty: 4448
Lokalizacja: centralna Polska
Basket, nie pasek rozrządu tylko pasek do pompy wtryskowej.

Może chodzi nie w płaszczyźnie i sie strzępił i w końcu pękł? Jak wyglądał po awarii? Może był źle naciągnięty? Może był bylejaki?

_________________
S8 dla Łodzi..... i dla mnie też S8 ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.mar.2006 17:24:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.gru.2003 19:22:12
Posty: 663
Lokalizacja: Olsztyn
To dziwne że pękł na pompie...te raczej jeżdżą prawie wiecznie....
Wydaje mi się że pękł nie z napięcia tylko "zjechał" i się ściął albo wkręcił, coś musi być ze współpłaszczyznowością 2 koł i 2 rolek...może łożysko któreś.
Pzdr
Darp

_________________
Batymetria jezior


A6 C4 2.5TDI 115KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.mar.2006 17:58:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.gru.2003 01:33:16
Posty: 1704
Darp napisał(a):
To dziwne że pękł na pompie...te raczej jeżdżą prawie wiecznie....
Wydaje mi się że pękł nie z napięcia tylko "zjechał" i się ściął albo wkręcił, coś musi być ze współpłaszczyznowością 2 koł i 2 rolek...może łożysko któreś.
Pzdr
Darp

Mi pękł tylko raz w życiu. Ale pewnie jest dokładnie tak jak DARP mówi. Koła nie są w jednej płaszczyźnie. Zobacz czy jakiś "mechanik" nie zamontowa ci pompy od jakiegoś innego auta. Ja miałem kiedyś identyczny problem tylko, że z alternatroem. był od B5 passata i różnica 1mm dwa razy zmieliła mi wałek, głowice, popychacze i zawory.
To jest ciężko wykryć dlatego proponował bym założyć nowy pasek i kontrolowaać go co 1000 KM. Wtedy będziesz wiedział co się z nim dzieje i czy naprzykład się nie strzępi z jednej strony.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.mar.2006 18:17:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
baskecik napisał(a):
2-krotnie pękł pasek rozrządu ? Nic się silnikowi nie stało ?
przyczyny:
- złej jakości części użyte przy wymianie
- złej jakości fachowcy ...


basket pomyliles paski.... ;-)

moze scinal sie ze wzgledu na roznice w plaszczyznach kol,moze byl kiepskiej jakosci ......

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.mar.2006 20:56:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2006 20:08:04
Posty: 44
wlasnie wlasnie ,chodzi mi o pasek na pompie a nie rozrzad.pierwszy robili mi w nieglupim serwisie na dodatek za granica.pasek byl wyprodukowany w niemczech.teraz wlozyli conti tech cos takiego,pasek ten porwany wygladal normalnie (nie postrzepiony)tylko normalnie przerwany.nic wiecej nie zauwazylem!!!!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2006 11:25:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.kwi.2006 09:44:08
Posty: 208
Lokalizacja: - Pyskowice -
WIDZE ZE TEMAT JUZ NIE ZAŚWIEZY,ALE I JA MAM DOŚWIADCZENIE Z TYM PASKIEM.U MNIE NATOMIAST PRZYCZYNĄ ZERWANIA PASKA BYŁO PĘKNIĘCIE SPRĘŻYNY Z NAPINACZA,KTÓRA DOSTAŁA SIE MIEDZY KOŁO A PASEK,PO CZYM NASTĄPIŁO ŚCIECIE PASKA.NOWY PASEK DO POMPY KOSZTUJE WIECEJ NIZ DO ROZRZĄDU.POZDRAWIAM.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.kwi.2006 21:19:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.paź.2003 19:37:54
Posty: 36
Lokalizacja: Chełm
Mi też raz strzelił, ale to była moja wina bo po zakupie auta nie wymnieniłem tego paska. Teraz mam contitecha i chodzi juz 30tys km i jest oki

_________________
AUDI C4 2,5 TDI (AAT) VI gear (od III.2006)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: