.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.cze.2025 08:31:20

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B4 2,3NG] przepustnica i zawór do zbiornika z węglem
PostNapisane: 26.mar.2006 17:14:18 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.maja.2005 19:26:12
Posty: 1185
Lokalizacja: Sosnowiec
Witam

Jak już kiedyś pisałem udało mi się urwać mocowanie linki z przepustnicy ( http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... highlight= ). W związku z tym kupiłem całą przepustnicę na allegro, niby go mojego silnika. Piszę niby bo okazało się że brakuje w niej kolanka do podłączenia zaworu który z kolei łączy się ze zbiornikiem z węglem (chyba :peace: ). Również od spodu widać różnice w tej jest przełącznik taki jak na górze, a w mojej jest jakaś gruszka (nie widać dokładnie - nie wyjmowałem). No i rocznik nie odpowiada, na tej jest 87. I tu pytanie do znawców tematu czy mogę tą przepustnicę założyć, a rurkę od zbiornika z węglem puścić swobodnie (zaślepić ?), czy nie wpłynie to na coś negatywnie ?

_________________
AUDI A6 C4 Avant 2,5 TDi quattro - BYŁO :(
AUDI 80 B4 2,3 NG benzyna - BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.mar.2006 18:40:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
możesz dorobić króciec pod pochłaniacz oparów benzyny w przepustnicy, możesz też nie zawracać tym sobie głowy, wybór należy do ciebie.

najlepiej poszukaj w etce po numerach czy się będą zgadzały wyprowadzenia w tej i w tej.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.mar.2006 20:41:07 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.maja.2005 19:26:12
Posty: 1185
Lokalizacja: Sosnowiec
Czyli można zaślepić i będzie OK ?

_________________
AUDI A6 C4 Avant 2,5 TDi quattro - BYŁO :(
AUDI 80 B4 2,3 NG benzyna - BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2006 18:57:56 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.maja.2005 19:26:12
Posty: 1185
Lokalizacja: Sosnowiec
Mauzer piszesz że nie muszę zawracać tym sobie głowy, ale na zasadzie olej to bo chyba nic się nie stanie czy jesteś tego na 100% pewien ? Do czego ten układ (puszczanie oparów przez węgiel) służy ? Pytam z niedowierzaniem ponieważ staram się uregulować silnik (wysokie spalanie) a niechciałbym aby po odłączeniu tego szukał potem przyczyn w czymś innym.

_________________
AUDI A6 C4 Avant 2,5 TDi quattro - BYŁO :(
AUDI 80 B4 2,3 NG benzyna - BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2006 19:40:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
układ pochłaniania oparów benzyny nie służy tylko środowisku, on niema wpływu na spalanie czy pracę silnika, jestem pewien na 100%

wegiel aktywny we filtrze eliminuje toksyczne związki benzyny, jeśli w przpustnicy nie ma wyprowadzenia to lepiej, nie musisz wyprowadzać wężyka po autko.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2006 19:58:25 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.maja.2005 19:26:12
Posty: 1185
Lokalizacja: Sosnowiec
- jeśli w przpustnicy nie ma wyprowadzenia to lepiej, nie musisz wyprowadzać wężyka po autko -

nie jest przypadkowo odwrotnie, wydawało mi się (coś znalazłem na forum) że opary benzyny ze zbiornika paliwa są wprowadzane do przepustnicy w celu dopalenia, a nie jak piszesz z przepustnicy dalej ?

_________________
AUDI A6 C4 Avant 2,5 TDi quattro - BYŁO :(
AUDI 80 B4 2,3 NG benzyna - BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2006 20:35:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
jest dużo rozwiązań tego, w Ng z Audi90 jest to inaczej rozwiązane w b4 inaczej ale wszystkie na jednej zasadzie, tak jak piszesz że dopalanie następuje po doprowadzeniu przefiltrowanych oparów - troche się zapędziłem z tym wyprowadzeniem przwodu pod autko - w przypadku braku krućca na przepustnicy wyprowadzasz przewód "zza" pojemnika, w ten sposób w trakcie jazdy zaworek będzie upuszczał cześć oparów z baku do atmosfery.

sorki za zmyłke.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2006 20:50:31 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.maja.2005 19:26:12
Posty: 1185
Lokalizacja: Sosnowiec
Więc puszczę rurkę co łączyła się z przepustnicą gdzieś pod silnik, mam nadzieje że się nie zatruje :P A tak ogólnie to wielkie dzięki Mauzer za pomoc :peace:

_________________
AUDI A6 C4 Avant 2,5 TDi quattro - BYŁO :(
AUDI 80 B4 2,3 NG benzyna - BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2006 21:07:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
Jeśli trzymasz autko pod chmurką to luz, jeśli w szczelnym garażu to czasem będzie czuć troszku benzynką zwłaszcza w upalne dni :peace:

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: